olen ise selle allavajumisega jamanud nii et vähe, lõpptulemusena sai sinna kilest ja riidest tihendeid aretatud ning isegi pumba lekkimine pidama saadud. kuid kui oleks teadnud, et poest saab kommi raha eest remont komplekti poleks üldse jamanud sellega
2101, Corrado, 1973 - Müüdud
2101, Corrado, 1973 - Müüdud
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
jep, pumbale tee kap. remont. ladakauplusest peaks isegi bensupumba remondikomplekti leidma mis sisaldab igast tihendeid jms mis seal kõik vaja on. ladale omaselt, ei maksnud see ka vist üldse palju.
olen ise selle allavajumisega jamanud nii et vähe, lõpptulemusena sai sinna kilest ja riidest tihendeid aretatud ning isegi pumba lekkimine pidama saadud. kuid kui oleks teadnud, et poest saab kommi raha eest remont komplekti poleks üldse jamanud sellega
olen ise selle allavajumisega jamanud nii et vähe, lõpptulemusena sai sinna kilest ja riidest tihendeid aretatud ning isegi pumba lekkimine pidama saadud. kuid kui oleks teadnud, et poest saab kommi raha eest remont komplekti poleks üldse jamanud sellega
Jah, survelaager ei mängi seal käikude sees püsimisel mingit rolli. Kui läbi, siis käiguvahetus muutub suhteliselt keeruliseks:rolleyes
Pigem on sünkrod läbi või siis kast hakkab lihtsalt vanaks jääma ehk hammakad ja/või laagrid kulunud. Samas olen kuulnud, et käigukast on lada juures üks vastupidavamaid komponente..
Kui sul see viiene kast olemas, siis kutsu mõni kogenum sõber appi ja lihtsalt tehke see vahetus ära.
[Muudetud: 9-6-2008 reiner]
Pigem on sünkrod läbi või siis kast hakkab lihtsalt vanaks jääma ehk hammakad ja/või laagrid kulunud. Samas olen kuulnud, et käigukast on lada juures üks vastupidavamaid komponente..
Kui sul see viiene kast olemas, siis kutsu mõni kogenum sõber appi ja lihtsalt tehke see vahetus ära.
[Muudetud: 9-6-2008 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
pakun paari õlle eest 4 k käigukasti, ning väikse tasu eest kerge hooratas kah kaasa!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Minul läks käigukasti vahetusega üksi ~2h. Kas on mõtet sidurit libistada ja koguaeg nende ees, keda sõidutad, näidata, et Ladas ei seisa käigudki sees?
Kui siduriketast vahetama ei hakka, siis ongi täiesti tuim mutrikeeramise töö, abiline võiks olla kasti alttõstmisel ja uue alla panemisel. Kuigi kuidagi nikerdades saab üksi kah.
Saadki harjutada;) Järgmine vahetus läheb kohe poole kiiremini!
Kui siduriketast vahetama ei hakka, siis ongi täiesti tuim mutrikeeramise töö, abiline võiks olla kasti alttõstmisel ja uue alla panemisel. Kuigi kuidagi nikerdades saab üksi kah.
Saadki harjutada;) Järgmine vahetus läheb kohe poole kiiremini!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Täna siis sai hulgem tööd tehtud, benapaagi võtsin maha, sain teada et all paar auku. Siis jooksin oma doonori(03) juurde ja kruvisin paagi maha, väljast nägi asi välja nagu uus:o Torud puhusin läbi, benapumba jubinad vahetasin kah ära(klapid jms) ning uue benafiltri panin kah siis. Nüüd ei tõmmanudki filtrit enam roostepuru täis
Karpal avastasin samuti ühe huvitava asja, et on siuke asjandus mis läheb kuumaks kui voolu annad ning siis avaneb klapp
Ehk siis automaatne õhuklapp, ei ole vaja enam käsitsi nühkida.
Kohe-kohe lähen põlva poole liikuma kust ühe sõbra käest saan õhufiltri kopsiku ka, siis ei pea enam ilma õhufiltrita sõitma ringi
EDIT: kopsik käes, homme siis saab peale panna
[Muudetud: 14-6-2008 corrado]
Karpal avastasin samuti ühe huvitava asja, et on siuke asjandus mis läheb kuumaks kui voolu annad ning siis avaneb klapp
Ehk siis automaatne õhuklapp, ei ole vaja enam käsitsi nühkida.
Kohe-kohe lähen põlva poole liikuma kust ühe sõbra käest saan õhufiltri kopsiku ka, siis ei pea enam ilma õhufiltrita sõitma ringi
EDIT: kopsik käes, homme siis saab peale panna
[Muudetud: 14-6-2008 corrado]
Nüüd mul siis õhupuhastaja kah olemas
pika toru pidin ära kakkuma kuna kohe kuidagi ei mahtunud sellega ära, siis jäi klapikambrikaas ette, ei jäänd muud üle kui lihtsalt kruvidega karpa külge kinni pigistada see kopsik ja äär jäi vastu klapikambrikaant, vahele aretasin veel selle kuumakindla pigimati või mis iganes asi see on, vast ei sula ära 

Siis aretasin veel kõrvalistuja elektriakent edasi, puurisin paar uut auku ja aretasin seal,sai paremini käima küll, aken liigub poole peale alla ära ilusti, aga siis tuleb miski takistus ette, peab uurima veel:spin

Siis aretasin veel kõrvalistuja elektriakent edasi, puurisin paar uut auku ja aretasin seal,sai paremini käima küll, aken liigub poole peale alla ära ilusti, aga siis tuleb miski takistus ette, peab uurima veel:spin
Irw...see täna raadil filmitud,või õigemini eile kui kella vaadata, tegime väikse kokkutuleku ja vaatasin et mingi tegelane oma saabiga seal põristas,ajasime kõrvuti pullipärast:lol See video pold meie filmitud üldse,see oli nende filmitud, aga meil ka keegi filmis,seda pole lihtsalt minukäes veel 
mida ma siin väga ikka õigustan,alguses ei saand ma head starti ja pärast hakkas pooma,midagi oli siksil üldse viga täna/eile....üldiselt rikkus mu tuju ära, käigukast ka tuksis vist, elab üle:P
[Muudetud: 28-6-2008 corrado]
[Muudetud: 28-6-2008 corrado]
mida ma siin väga ikka õigustan,alguses ei saand ma head starti ja pärast hakkas pooma,midagi oli siksil üldse viga täna/eile....üldiselt rikkus mu tuju ära, käigukast ka tuksis vist, elab üle:P
[Muudetud: 28-6-2008 corrado]
[Muudetud: 28-6-2008 corrado]
Niisis, olen ma üldiselt igalpool oma sigulli teemades suht vaikne olnud päris pikka aega, oleks vist aeg üks kokkuvõte teha. No auto endaga pole midagi toimunud. vahepeal onu laenas teda ja märkis et kardaanirist läbi(muidugi ka käigukast ja siiski benasüsteem aga neid ma teadsin isegi).
No kahjuks siiski pean tunnistama et autol kere on läbi. Onu seda juba peaaegu et alguses ütles aga siiski oli plaan korda teha, mõtlesin et mis see paari pleki vahetamine ikka on põhjal. Siiski siiski.... asi süvenes, uurisin veel muidki kohti, no tagumised poolraamid on läbi, esimesi pole eriti uurind aga vaevalt et needki väga head on. Ukseposti juhtmetele auke puurides trelliga puurisin nagu võid, no ikka sõnaotseses mõttes täiesti pehme. Veel, tagumist paremat poolt on keeruline üles tõsta, ühe reaktiivvarda otsa alt saab tõsta ilma et läbi põhja kukuks, orig kohast vajub lihtsalt liiga palju. Noh kindlasti on neid kohti veel, esimesed ja keskmised uksepostid kõik neli läbi omadega suht.
Sai siis laupäeval onuga räägitud ja jääb nii et sellega liigub niikaua kui päris ära laguneb ning siis teist sigulli ehitama. Tõesti on kahju aga nii on, müüa on seda mõtetu kuna keegi ei maksa selle eest sellist raha nagu ma sooviks, st mitte odavamalt kui ostsin.
Sellest masinast lähevad uuele kerele siis kõik neli ust, kapott vb, pagassiluuk ja kui võimalik siis ka mõned poritiivad + vähemalt tagapõll. Uuel kerel põhi ja muidu kere on väga hea, lihtsalt pealmised plekid on kõverad. Kusjuures mõned foorumlased teavad küll seda "uut kere", küll mitte heast küljest ja sellest ka minu halb maine tulnud.
Mingit moraali pole vaja lugeda, et teeks selle sigulli siiski korda jne, lihtsalt, rääkigu need kes seda kere reaalselt uurida ja näppida on saanud aga seda pole siit foorumist ja eriti ka keegi mujalt saanud. Lihtsalt ei ole võimalusi selle kere uuesti üles ehitamiseks. Nagu mul onu ütles, et ei tasu ära, plekke on lihtsam vahetada kui kere üles ehitada otsast peale. Hetkeseisuga on asi lõplik.
Siiski, nii kergelt selle auto lõpp ei tule, plaan on veel üheks ülevaatuseks asi timmi ajada.
No kahjuks siiski pean tunnistama et autol kere on läbi. Onu seda juba peaaegu et alguses ütles aga siiski oli plaan korda teha, mõtlesin et mis see paari pleki vahetamine ikka on põhjal. Siiski siiski.... asi süvenes, uurisin veel muidki kohti, no tagumised poolraamid on läbi, esimesi pole eriti uurind aga vaevalt et needki väga head on. Ukseposti juhtmetele auke puurides trelliga puurisin nagu võid, no ikka sõnaotseses mõttes täiesti pehme. Veel, tagumist paremat poolt on keeruline üles tõsta, ühe reaktiivvarda otsa alt saab tõsta ilma et läbi põhja kukuks, orig kohast vajub lihtsalt liiga palju. Noh kindlasti on neid kohti veel, esimesed ja keskmised uksepostid kõik neli läbi omadega suht.
Sai siis laupäeval onuga räägitud ja jääb nii et sellega liigub niikaua kui päris ära laguneb ning siis teist sigulli ehitama. Tõesti on kahju aga nii on, müüa on seda mõtetu kuna keegi ei maksa selle eest sellist raha nagu ma sooviks, st mitte odavamalt kui ostsin.
Sellest masinast lähevad uuele kerele siis kõik neli ust, kapott vb, pagassiluuk ja kui võimalik siis ka mõned poritiivad + vähemalt tagapõll. Uuel kerel põhi ja muidu kere on väga hea, lihtsalt pealmised plekid on kõverad. Kusjuures mõned foorumlased teavad küll seda "uut kere", küll mitte heast küljest ja sellest ka minu halb maine tulnud.
Mingit moraali pole vaja lugeda, et teeks selle sigulli siiski korda jne, lihtsalt, rääkigu need kes seda kere reaalselt uurida ja näppida on saanud aga seda pole siit foorumist ja eriti ka keegi mujalt saanud. Lihtsalt ei ole võimalusi selle kere uuesti üles ehitamiseks. Nagu mul onu ütles, et ei tasu ära, plekke on lihtsam vahetada kui kere üles ehitada otsast peale. Hetkeseisuga on asi lõplik.
Siiski, nii kergelt selle auto lõpp ei tule, plaan on veel üheks ülevaatuseks asi timmi ajada.
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Eetrit selliseks otstarbeks suht mõtetu raisata ja kone keerab kah kohe nahka aga mina sinu asemel laseks täie pasaga niisama ralli kui juba lõbutseda vms.Vähemalt mingigi lõbu peale selle kui eetriga mootor laiali ajada ja siis kepsuga pikki piilumist saada.IMHO:DKahju muidugi,et kere läbi aga ükski asi pole igavene.Ära siis ennast koos ladaga taeva lase kui eeter boosti vajutad.
selle ralliga peab ettevaatlik olema, autot kõveraks sõita ju siiski ei soovi:D
kui eeter kohe nii hull on siis vist jääb ära
aga midagi muud soovitada? mootorist on suht suva, va niipalju et mingi pool aastat või umbes nii võiks ikka vastu pidada veel see masin:) minu kullake ju siiski ja päris õhku lasta ka ei taha teda:lol
kui eeter kohe nii hull on siis vist jääb ära
Sai täna lõpuks ometi siks maale viidud. Alustuseks sai karpa laiali kisutud ja puhastatud, peale läks teise karpa ülemine osa kuna ei saanud ühte polti lahti mille taga see benasõel peidus. Düüsid puhusin läbi ja puhastasin, nüüd käib paremini küll, ei sure välja iga nurga peal ja saab bena kätte siis kui vaja
Mõned klõpsud said ka tehtud peale pesu, polegi valuvelgedega saanud korralikke pilte teha.








Roosteuss oi häbi häbi,
teinud palju pahandust.
Näpu lükkan plekist läbi,
tahab, raibe, keevitust.
Mootori paueri juurdetekitamiseks ootan ikka ideid:P
Mõned klõpsud said ka tehtud peale pesu, polegi valuvelgedega saanud korralikke pilte teha.
Roosteuss oi häbi häbi,
teinud palju pahandust.
Näpu lükkan plekist läbi,
tahab, raibe, keevitust.
Mootori paueri juurdetekitamiseks ootan ikka ideid:P
Täna panin süüte paika ja veits näppisin karpat, mootor hakkas paremini tööle küll, veits alla liitri kallasin mingit õli ka sisse mis pagassis vedeles
vast oli see ikka mis seal ennegi sees oli
igaljuhul enne oli õlinorm alla miinimumi.
Samuti läks liitrike vett ka radikasse.
Siis otsustasin et peaks vasakpoolse poritiiva ääre ära sirgeks tegema ning ära lihvima + kruntima + värvima. Rattaga käis sinna aegajalt vastu ja siis retsis tolle ääre ära ning värv ka maas. Täna lihvisin sealt ära ning avastasin pahtlit
pahtliauto...
No tõmbasin näpuga õli ka peale et ära ei roostetaks enne kui krundini jõuan. Ei ole ka ära suutnud veel otsustada kas teen kogu ääre või aind selle mis praeguseks lihvitud, vb peaks kogu ääre värvima siiski.
Siis vasakpoolse katuse ääre kroomliisu ka võtsin maha, no sealt ka suht roostes. liistu ühe nurga painutasin natu ära kuna alustasin maha võtmist valesti, kunagi nägin kuidas onu tegi - klotsi ja haamriga mööda äärt kopsida lahti, ainult et vist käis altpoolt löömine aga ma alustasin ülevalt, no igatahes teise nurga sain õigesti ilma midagi painutamata ära. Sealt siis kruvikaga nühkisin värvi maha kuna suht siuke paks kuid mitte nagu päris kuivanud oli. Kõige alumine oli punane värv, siis oli sellepeal sinist,sinise peal oli beezi ning sellepeal roheline. No neljavärviline auto
Tänaseks kõik, kui uuesti maale saab siis teen edasi

Liist....eest veidi kõver...

...aga tagant sirge

Äär enne kruvikaga kraapimist...

...ja peale kraapimist/puhastamist

Esiklaasi nurgas oli ka värv üles mullitanud ja toksisin selle kah kruvikaga laiali.
Ärge siiski arvake et ma seda autot nüüd üles hakkan ehitama, lihtsalt tahan et auto kena välja näeks
ja pealegi saab harjutada sellega.
Samuti läks liitrike vett ka radikasse.
Siis otsustasin et peaks vasakpoolse poritiiva ääre ära sirgeks tegema ning ära lihvima + kruntima + värvima. Rattaga käis sinna aegajalt vastu ja siis retsis tolle ääre ära ning värv ka maas. Täna lihvisin sealt ära ning avastasin pahtlit
No tõmbasin näpuga õli ka peale et ära ei roostetaks enne kui krundini jõuan. Ei ole ka ära suutnud veel otsustada kas teen kogu ääre või aind selle mis praeguseks lihvitud, vb peaks kogu ääre värvima siiski.
Siis vasakpoolse katuse ääre kroomliisu ka võtsin maha, no sealt ka suht roostes. liistu ühe nurga painutasin natu ära kuna alustasin maha võtmist valesti, kunagi nägin kuidas onu tegi - klotsi ja haamriga mööda äärt kopsida lahti, ainult et vist käis altpoolt löömine aga ma alustasin ülevalt, no igatahes teise nurga sain õigesti ilma midagi painutamata ära. Sealt siis kruvikaga nühkisin värvi maha kuna suht siuke paks kuid mitte nagu päris kuivanud oli. Kõige alumine oli punane värv, siis oli sellepeal sinist,sinise peal oli beezi ning sellepeal roheline. No neljavärviline auto
Tänaseks kõik, kui uuesti maale saab siis teen edasi
Liist....eest veidi kõver...
...aga tagant sirge
Äär enne kruvikaga kraapimist...
...ja peale kraapimist/puhastamist
Esiklaasi nurgas oli ka värv üles mullitanud ja toksisin selle kah kruvikaga laiali.
Ärge siiski arvake et ma seda autot nüüd üles hakkan ehitama, lihtsalt tahan et auto kena välja näeks
Eile tõin siis volvo 850 esiistmed, mazda spidoploki ja mazda keskkonsooli endale. Natuke tööd ja tegemist siis jälle. Keskkonsooli sain poolikult, kuna see kes mulle müüs, arvas et mul külgi jms vaja ei lähe, aga millalgi saan ülejäänd osad ka ja sis tuleb natuke jändamist plastiku, klaaskiud pahtli ja värviga:P
Täna hakkasin mazda tahokat siksi tahoka korpusesse ajama, või tegelt see oli bena ja vee temp näidiku korpus, aga nüüdseks tahoka oma
korpusest väga palju alles ei jäänud, tagaseina pmtslt üldse mitte
Mis siin nii väga ikka jutustada,lasen piltidel rääkida...





Üks kinnitus veel vaja väänata ja siis läheb juba valgustuse paika ajamiseks.
Tahokate töötamisest tegin mingisuguse video ka...vahe on aru saada, sigulli orig vedrutab liiga palju...
VIDEO
Ja sellised siis volvo istmed, pildil tegelikult üks iste siis aga teine pmtslt samasugune.


Mulle meeldivad
mugavad on ka
Täna hakkasin mazda tahokat siksi tahoka korpusesse ajama, või tegelt see oli bena ja vee temp näidiku korpus, aga nüüdseks tahoka oma
korpusest väga palju alles ei jäänud, tagaseina pmtslt üldse mitte
Mis siin nii väga ikka jutustada,lasen piltidel rääkida...
Üks kinnitus veel vaja väänata ja siis läheb juba valgustuse paika ajamiseks.
Tahokate töötamisest tegin mingisuguse video ka...vahe on aru saada, sigulli orig vedrutab liiga palju...
VIDEO
Ja sellised siis volvo istmed, pildil tegelikult üks iste siis aga teine pmtslt samasugune.
Mulle meeldivad

