Täna panin süüte paika ja veits näppisin karpat, mootor hakkas paremini tööle küll, veits alla liitri kallasin mingit õli ka sisse mis pagassis vedeles

vast oli see ikka mis seal ennegi sees oli

igaljuhul enne oli õlinorm alla miinimumi.
Samuti läks liitrike vett ka radikasse.
Siis otsustasin et peaks vasakpoolse poritiiva ääre ära sirgeks tegema ning ära lihvima + kruntima + värvima. Rattaga käis sinna aegajalt vastu ja siis retsis tolle ääre ära ning värv ka maas. Täna lihvisin sealt ära ning avastasin pahtlit

pahtliauto...
No tõmbasin näpuga õli ka peale et ära ei roostetaks enne kui krundini jõuan. Ei ole ka ära suutnud veel otsustada kas teen kogu ääre või aind selle mis praeguseks lihvitud, vb peaks kogu ääre värvima siiski.
Siis vasakpoolse katuse ääre kroomliisu ka võtsin maha, no sealt ka suht roostes. liistu ühe nurga painutasin natu ära kuna alustasin maha võtmist valesti, kunagi nägin kuidas onu tegi - klotsi ja haamriga mööda äärt kopsida lahti, ainult et vist käis altpoolt löömine aga ma alustasin ülevalt, no igatahes teise nurga sain õigesti ilma midagi painutamata ära. Sealt siis kruvikaga nühkisin värvi maha kuna suht siuke paks kuid mitte nagu päris kuivanud oli. Kõige alumine oli punane värv, siis oli sellepeal sinist,sinise peal oli beezi ning sellepeal roheline. No neljavärviline auto

Tänaseks kõik, kui uuesti maale saab siis teen edasi

Liist....eest veidi kõver...

...aga tagant sirge

Äär enne kruvikaga kraapimist...

...ja peale kraapimist/puhastamist
Esiklaasi nurgas oli ka värv üles mullitanud ja toksisin selle kah kruvikaga laiali.
Ärge siiski arvake et ma seda autot nüüd üles hakkan ehitama, lihtsalt tahan et auto kena välja näeks

ja pealegi saab harjutada sellega.