2101, Corrado, 1973 - Müüdud

2101, Corrado, 1973 - Müüdud

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

jep, pumbale tee kap. remont. ladakauplusest peaks isegi bensupumba remondikomplekti leidma mis sisaldab igast tihendeid jms mis seal kõik vaja on. ladale omaselt, ei maksnud see ka vist üldse palju.

olen ise selle allavajumisega jamanud nii et vähe, lõpptulemusena sai sinna kilest ja riidest tihendeid aretatud ning isegi pumba lekkimine pidama saadud. kuid kui oleks teadnud, et poest saab kommi raha eest remont komplekti poleks üldse jamanud sellega :bouncing
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Unustage ära survelaager :P
See asjandus nüüd küll ei koti käikude seespüsimist.
Mõni mees vist pole elusees survelaagrit näinudki, veelvähem teab, kus ta asub :D
.... või ajad midagi sassi ccve?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah, survelaager ei mängi seal käikude sees püsimisel mingit rolli. Kui läbi, siis käiguvahetus muutub suhteliselt keeruliseks:rolleyes

Pigem on sünkrod läbi või siis kast hakkab lihtsalt vanaks jääma ehk hammakad ja/või laagrid kulunud. Samas olen kuulnud, et käigukast on lada juures üks vastupidavamaid komponente..
Kui sul see viiene kast olemas, siis kutsu mõni kogenum sõber appi ja lihtsalt tehke see vahetus ära.

[Muudetud: 9-6-2008 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

pakun paari õlle eest 4 k käigukasti, ning väikse tasu eest kerge hooratas kah kaasa!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

eh...ei tallinnasse ei hakka sellele ikka järgi tulema :P
ja pealegi kasti ma arvan et hea õnnega leiaks kuurialt ka, lihtsalt kas on mõtet praegu vahetama hakata kui järgmine kuu või kunagi tahan viiest kasti:)
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Minul läks käigukasti vahetusega üksi ~2h. Kas on mõtet sidurit libistada ja koguaeg nende ees, keda sõidutad, näidata, et Ladas ei seisa käigudki sees?

Kui siduriketast vahetama ei hakka, siis ongi täiesti tuim mutrikeeramise töö, abiline võiks olla kasti alttõstmisel ja uue alla panemisel. Kuigi kuidagi nikerdades saab üksi kah.

Saadki harjutada;) Järgmine vahetus läheb kohe poole kiiremini!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

sidur kusjuures ei libise eriti, kui siis minimaalselt, lihtsalt esiteks, palju ma neid inimesi nüüd sõidutan ikka ja siiski kui tahan suvel alla saada teist käimarit siis ei leia et hakkaks mitu korda vahetama:)
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Täna siis sai hulgem tööd tehtud, benapaagi võtsin maha, sain teada et all paar auku. Siis jooksin oma doonori(03) juurde ja kruvisin paagi maha, väljast nägi asi välja nagu uus:o Torud puhusin läbi, benapumba jubinad vahetasin kah ära(klapid jms) ning uue benafiltri panin kah siis. Nüüd ei tõmmanudki filtrit enam roostepuru täis :)
Karpal avastasin samuti ühe huvitava asja, et on siuke asjandus mis läheb kuumaks kui voolu annad ning siis avaneb klapp :D
Ehk siis automaatne õhuklapp, ei ole vaja enam käsitsi nühkida.
Kohe-kohe lähen põlva poole liikuma kust ühe sõbra käest saan õhufiltri kopsiku ka, siis ei pea enam ilma õhufiltrita sõitma ringi :P

EDIT: kopsik käes, homme siis saab peale panna :P

[Muudetud: 14-6-2008 corrado]
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Nüüd mul siis õhupuhastaja kah olemas :P pika toru pidin ära kakkuma kuna kohe kuidagi ei mahtunud sellega ära, siis jäi klapikambrikaas ette, ei jäänd muud üle kui lihtsalt kruvidega karpa külge kinni pigistada see kopsik ja äär jäi vastu klapikambrikaant, vahele aretasin veel selle kuumakindla pigimati või mis iganes asi see on, vast ei sula ära :D
Pilt
Siis aretasin veel kõrvalistuja elektriakent edasi, puurisin paar uut auku ja aretasin seal,sai paremini käima küll, aken liigub poole peale alla ära ilusti, aga siis tuleb miski takistus ette, peab uurima veel:spin
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Väike facelift esiotsale:
Pilt
Pilt
Oleks korralik stange ka veel siis ma mataks vist oma spoilamõtted maha:D
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Irw...see täna raadil filmitud,või õigemini eile kui kella vaadata, tegime väikse kokkutuleku ja vaatasin et mingi tegelane oma saabiga seal põristas,ajasime kõrvuti pullipärast:lol See video pold meie filmitud üldse,see oli nende filmitud, aga meil ka keegi filmis,seda pole lihtsalt minukäes veel :D
mida ma siin väga ikka õigustan,alguses ei saand ma head starti ja pärast hakkas pooma,midagi oli siksil üldse viga täna/eile....üldiselt rikkus mu tuju ära, käigukast ka tuksis vist, elab üle:P

[Muudetud: 28-6-2008 corrado]

[Muudetud: 28-6-2008 corrado]
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

oleks tõesti:spin
üldiselt,hetkel rahataga kõik kinni rsk, töökoht on aga tööd ei ole, kogu kollektiiv on sundpuhkusel tööpuuduse tõttu:kuri missa ikka teed,:ylbe
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Niisis, olen ma üldiselt igalpool oma sigulli teemades suht vaikne olnud päris pikka aega, oleks vist aeg üks kokkuvõte teha. No auto endaga pole midagi toimunud. vahepeal onu laenas teda ja märkis et kardaanirist läbi(muidugi ka käigukast ja siiski benasüsteem aga neid ma teadsin isegi).
No kahjuks siiski pean tunnistama et autol kere on läbi. Onu seda juba peaaegu et alguses ütles aga siiski oli plaan korda teha, mõtlesin et mis see paari pleki vahetamine ikka on põhjal. Siiski siiski.... asi süvenes, uurisin veel muidki kohti, no tagumised poolraamid on läbi, esimesi pole eriti uurind aga vaevalt et needki väga head on. Ukseposti juhtmetele auke puurides trelliga puurisin nagu võid, no ikka sõnaotseses mõttes täiesti pehme. Veel, tagumist paremat poolt on keeruline üles tõsta, ühe reaktiivvarda otsa alt saab tõsta ilma et läbi põhja kukuks, orig kohast vajub lihtsalt liiga palju. Noh kindlasti on neid kohti veel, esimesed ja keskmised uksepostid kõik neli läbi omadega suht.
Sai siis laupäeval onuga räägitud ja jääb nii et sellega liigub niikaua kui päris ära laguneb ning siis teist sigulli ehitama. Tõesti on kahju aga nii on, müüa on seda mõtetu kuna keegi ei maksa selle eest sellist raha nagu ma sooviks, st mitte odavamalt kui ostsin.
Sellest masinast lähevad uuele kerele siis kõik neli ust, kapott vb, pagassiluuk ja kui võimalik siis ka mõned poritiivad + vähemalt tagapõll. Uuel kerel põhi ja muidu kere on väga hea, lihtsalt pealmised plekid on kõverad. Kusjuures mõned foorumlased teavad küll seda "uut kere", küll mitte heast küljest ja sellest ka minu halb maine tulnud.
Mingit moraali pole vaja lugeda, et teeks selle sigulli siiski korda jne, lihtsalt, rääkigu need kes seda kere reaalselt uurida ja näppida on saanud aga seda pole siit foorumist ja eriti ka keegi mujalt saanud. Lihtsalt ei ole võimalusi selle kere uuesti üles ehitamiseks. Nagu mul onu ütles, et ei tasu ära, plekke on lihtsam vahetada kui kere üles ehitada otsast peale. Hetkeseisuga on asi lõplik.
Siiski, nii kergelt selle auto lõpp ei tule, plaan on veel üheks ülevaatuseks asi timmi ajada.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

see mootor ei saa mingit uuenduskuuri, sessuhtes mõtetu on seda 1.2'te ehitada, sellele tahan proovida hoopis igasugu imeasju nüüd mida vähegi võimalik, algatuseks mõtlesin eetri ära proovida ja seda mitte külmkäivituse puhuks:P
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Eetrit selliseks otstarbeks suht mõtetu raisata ja kone keerab kah kohe nahka aga mina sinu asemel laseks täie pasaga niisama ralli kui juba lõbutseda vms.Vähemalt mingigi lõbu peale selle kui eetriga mootor laiali ajada ja siis kepsuga pikki piilumist saada.IMHO:DKahju muidugi,et kere läbi aga ükski asi pole igavene.Ära siis ennast koos ladaga taeva lase kui eeter boosti vajutad.:lol
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

selle ralliga peab ettevaatlik olema, autot kõveraks sõita ju siiski ei soovi:D
kui eeter kohe nii hull on siis vist jääb ära :D aga midagi muud soovitada? mootorist on suht suva, va niipalju et mingi pool aastat või umbes nii võiks ikka vastu pidada veel see masin:) minu kullake ju siiski ja päris õhku lasta ka ei taha teda:lol
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Sai täna lõpuks ometi siks maale viidud. Alustuseks sai karpa laiali kisutud ja puhastatud, peale läks teise karpa ülemine osa kuna ei saanud ühte polti lahti mille taga see benasõel peidus. Düüsid puhusin läbi ja puhastasin, nüüd käib paremini küll, ei sure välja iga nurga peal ja saab bena kätte siis kui vaja :P
Mõned klõpsud said ka tehtud peale pesu, polegi valuvelgedega saanud korralikke pilte teha.:)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Roosteuss oi häbi häbi,
teinud palju pahandust.
Näpu lükkan plekist läbi,
tahab, raibe, keevitust.:lol

Mootori paueri juurdetekitamiseks ootan ikka ideid:P
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Täna panin süüte paika ja veits näppisin karpat, mootor hakkas paremini tööle küll, veits alla liitri kallasin mingit õli ka sisse mis pagassis vedeles :lol vast oli see ikka mis seal ennegi sees oli :D igaljuhul enne oli õlinorm alla miinimumi.
Samuti läks liitrike vett ka radikasse.
Siis otsustasin et peaks vasakpoolse poritiiva ääre ära sirgeks tegema ning ära lihvima + kruntima + värvima. Rattaga käis sinna aegajalt vastu ja siis retsis tolle ääre ära ning värv ka maas. Täna lihvisin sealt ära ning avastasin pahtlit :D pahtliauto...
No tõmbasin näpuga õli ka peale et ära ei roostetaks enne kui krundini jõuan. Ei ole ka ära suutnud veel otsustada kas teen kogu ääre või aind selle mis praeguseks lihvitud, vb peaks kogu ääre värvima siiski.
Siis vasakpoolse katuse ääre kroomliisu ka võtsin maha, no sealt ka suht roostes. liistu ühe nurga painutasin natu ära kuna alustasin maha võtmist valesti, kunagi nägin kuidas onu tegi - klotsi ja haamriga mööda äärt kopsida lahti, ainult et vist käis altpoolt löömine aga ma alustasin ülevalt, no igatahes teise nurga sain õigesti ilma midagi painutamata ära. Sealt siis kruvikaga nühkisin värvi maha kuna suht siuke paks kuid mitte nagu päris kuivanud oli. Kõige alumine oli punane värv, siis oli sellepeal sinist,sinise peal oli beezi ning sellepeal roheline. No neljavärviline auto:cool:
Tänaseks kõik, kui uuesti maale saab siis teen edasi :)
Pilt
Liist....eest veidi kõver...
Pilt
...aga tagant sirge
Pilt
Äär enne kruvikaga kraapimist...
Pilt
...ja peale kraapimist/puhastamist
Pilt

Esiklaasi nurgas oli ka värv üles mullitanud ja toksisin selle kah kruvikaga laiali.
Ärge siiski arvake et ma seda autot nüüd üles hakkan ehitama, lihtsalt tahan et auto kena välja näeks :) ja pealegi saab harjutada sellega.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Eile tõin siis volvo 850 esiistmed, mazda spidoploki ja mazda keskkonsooli endale. Natuke tööd ja tegemist siis jälle. Keskkonsooli sain poolikult, kuna see kes mulle müüs, arvas et mul külgi jms vaja ei lähe, aga millalgi saan ülejäänd osad ka ja sis tuleb natuke jändamist plastiku, klaaskiud pahtli ja värviga:P
Täna hakkasin mazda tahokat siksi tahoka korpusesse ajama, või tegelt see oli bena ja vee temp näidiku korpus, aga nüüdseks tahoka oma :D
korpusest väga palju alles ei jäänud, tagaseina pmtslt üldse mitte :P
Mis siin nii väga ikka jutustada,lasen piltidel rääkida...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Üks kinnitus veel vaja väänata ja siis läheb juba valgustuse paika ajamiseks.
Tahokate töötamisest tegin mingisuguse video ka...vahe on aru saada, sigulli orig vedrutab liiga palju...
VIDEO

Ja sellised siis volvo istmed, pildil tegelikult üks iste siis aga teine pmtslt samasugune.
Pilt
Pilt
Mulle meeldivad :) mugavad on ka:cool:
Vasta