Süüteküünlad

Normaalne
Südamiku nina kergelt kaetud hallikas- pruuni sadestustega. Elektrood pöleb sobiva kuumusega. Vahe suureneb 0,02 mm 1000 km pääle. Kontrollida 7000 km vöi 6 kuu pärast, väljavahetada ca. 16000 km vöi 1 aasta pärast

normal

Suured sadestused
Vöimalikud pöhjused: Kütuse vöi öli lisandid. Ülemäärane silindriülaosa määrdeaine. Kulunud klapisäärepuks. Muutumatu pöörlemiskiirus (statsionaarsed mootorid). Küünlad on rahul- davas töökorras peale puhastust

raskes

Tahma ülekülllus
Sadestus vöib panna sädeme lühiringlusse;sädent nörgendades vöi üldse ära kaotades. Otsige viga: liiga rikka segu seadistus. Vigane öhuklapi mehhanism(jääb pääle). Ummistunud öhufilter. Küünlad on rahuldavas töökorras peale puhastust.

tahm

Õli üleküllus
Sadestus vöib panna sädeme lühiringlusse; sädent nörgendades vöi üldse ära kaotades. Vöib olla pöhjustatud kulunud klapisääre- puksid, hülssidest vöi kolviröngastest, vöi kas uus vöi kapremonditud mootor töötab sisse. Likvideerige ölilekkeprobleem, kui vöimalik. Pannes AJUTISELT kuumema pölemisastmega küünlad likvideerivad möödanähu. Peske küünlaid lahustis enne abrasiivpuhastust. Küünlad on rahuldavas töökorras peale puhastust.

oline

Ülekuumenenud
Töenäolised pöhjused: Liiga varajane süüde. Jagaja vale asetus. Liiga madala oktaanarvuga kütuse kasutus. Lahja gaasisegu. Selliste nähtudega küünlad visake ära ja parandage ka viga.

kuum

Hõõgsüüte tekkimine
Pöhjustatud tösise ülekuumenemise tagajärjel. Pöhjused on samad mis ülekuumenenud küünlal, kuid vöivad olla ka palju karmimad. Parandavaid meetmeid on vaja koheselt rakendada enne, kui mootor puruneb. Selliste nähtudega küünlad visake ära.

katki

Katkine isolaator
Tekib detonatsiooni tagajärjel, viitab vigadele: Liiga varane süütenurk. Jagaja vale asetus. Oktaanarv liiga madal. Küttesegu liiga lahja. Sisselaskekollektoris öhuleke. Viga jahutussüsteemis. Vale küünla-paigaldus- tehnika

puru

Plii glasuur
Pöhjustatud Plii lisanditest, mida kasutatakse kütuses. Sadestused pöhjustavad sädeme ülelöögi. Kontrollige küttesegu CO-testriga (mitme gaasi tester). Kontrollige süütenurka. Kiirendage sujuvalt peale pikka madalakiirusega söitu kus siis mootor pöletab küünla iseenesest puhtaks. Küünla puhastus käsitsi ei ole piisav sadestuse eemaldamiseks. Ärge töstke küünla kuumusastet.

kollane