Remondime ise piduripeasilindri

Kõigepealt puhastage peasilinder terasharjaga. Siis eemaldage tagumine kork (22võti) ja alumised pisikesed korgikesed (12 võti). Nüüd saab sisu tagant välja lükata. Kogu sisu pange kenasti väljatuleku järjekorras kaltsu peale ritta (siis ei lähe pärast sassi). Edasi saate ükshaaval kõik detailid ära puhastada (ja ikka tagasi oma kohale).
Pildil pöörake tähelepanu pikale soonele kolvi allosas. Sinna panin alumised korgid ka vastu. See koht peab pärast kokkupannes minema täpselt alumise korgi koha peale (kolvi käigu piiraja).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nüüd võtke väikse kruvikaga (mina kasutan hambaarsti orgikesi) mansetid kordamööda maha ja kohe teine asemele. Tuleb jälgida, et ei vigastaks mansette. Enne uute mansettide paigaldamist (eelnevalt poest ostetud, komplekt 15eek) määrin mina neid spetsmäärdega.

Eelnevalt pildilt on ka nähe minu lihvimise rakis. Pikk puur drelli otsas ja sellele ümber lastud vastav kogus kaltsu. Selle “spetsrakisega” puhastan ma ära silindri seespoolt. Poleerin ta korralikult läikima lihvpastaga (roheline kivi). Vastu valgust kontrollin ära, ega ei ole vigastusi silindril (sinna võivad tekkida roosteaugud).

Nüüd jääb teil üle keerata paika tagumine kork ja kogu kupatus uuesti sinna sisse ajada.
Sisse panemisel tõstke silinder korgiga ülespoole ja hakake kolbe koos vedrudega sisse ajama (siis ei lähe vedrud paigast ära). Kindlasti tuleb jälgida kolvi sooni. Need peavad olema alumiste korgiaukudega ühel liinil. Kui kolvid on juba peaaegu (vedrud pinge all) sees, siis keerake korgiaugud ülespidi. Lambiga auku valgustades (ja ise kolbe tasakesi edasi surudes) jälgige, kui soon on jõudnud auguga kohakutti. Siis ka korgid/fiksaatorid sisse.
Pärast “pesen” silindri värviga puhtaks. Ongi nagu uus – pool tundi nokkimist ja 15eek.