Ve graafik:
Süüte graafik:
Ma nüüd siis ise ka näinud kuidas ladal spido otsa saab ja seda veel jube kiiresti


Rihma katet pole küljes sellpärast,et aju seadistamine veel poolik ja nukarattaid pole veel jõudnud kruttima hakata.Algselt postitas: omega
Hammasrihm on ilma katteta, kas sa seda ei karda, et sinna võib näiteks mõni kivike või mutter vahele lennata ja siis rihma puruks teha ?
Auto muidu nii välimuselt, kui tehnikalt väga. Respekt.
Vastav jubin on pärit vanemalt Ford Mondeolt ,Valdzu autole sai paigaldatud ka sama jublakas ,samuti üks eksemplaar olemas minu Vectra tarbeks ,or.toode mõttetult kallis,samas on meie lammarites hulgaliselt Inglismaalt toodud masinaid millede osad detailid ei sobi meite jaoks õigelpool asetseva rooliga masinatele st.kui ilma ei anta,siis vanaraua kiloga ikka saad.Algselt postitas: reiner
Kas sellest niiskusepüüdjast poleks võimalik pilti saada? See variant tundub ikka asjalikum, mul läheb ka karterituulutus käigukasti kõrvale..
Pärnus käimine seostus Battery Race üritusega ,rinkale pole jõudnud,(sõidu all pidasin silmas trassi sõitu meie olematutel teedel).Algselt postitas: pedrox
Kas madaldus kajastus ka ringrajal sõites? Selles mõttes, et kas ringiajad ka paremaks läksid?
Peaülekande jaoks mainit õli hea ,tean sest esimese peaülekande lasin just täissünt õlipärast õhtale ,taldriku hambad olid teravad nagu sileti terad ,murdumisest oli puudu üks kõvem tõmme,kuid LSD tahab oma õli ja vaja leida kompromiss.Algselt postitas: dasf
Tarts pane tad 17 sisse ikka venerauda vene õli
Väga hea ,siis privas seletab edasi.Algselt postitas: PuZuP
Tarts
Pakuks Sulle sellise õli välja nagu Motul Gear FF Competition viskoossusega 75W140 ja mõeldudki just LSD-ga ülekannete jaoks.
Täissünteetiline ning mõeldud kasutamiseks ka kõigukastis jne...
Peale seda kui kasutama hakkasime, siis igasugused lukuprobleemid ja õli "väljakeemine" diffrist kadusid minevikku...