2101, Tarts, 75'

2101, Tarts, 75'

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Viskan ise siia graafikud üles.

Ve graafik:
Pilt


Süüte graafik:
Pilt

Ma nüüd siis ise ka näinud kuidas ladal spido otsa saab ja seda veel jube kiiresti :yllatunud Ega ma pärast seda väga läpakast pilku tõsta ei julgenudki :D
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Ei ole ülejäänud toimetustest ammu kirjutanud.
Sai siin jah varraste lõhkumisest siiber ja valmistatud uued vardad koos puksidega .
Külge läksid ka uued tagumised poolteljed ja simmer,pooltelje nuute pidi viiliga aitama muidu ei läinud sisse.
Esisillaga tekkis Campil probleem ,tõmbas alumise kiigepoldi keermest puhtaks,sai pandud siis tugevamad,Fiati mootori raamipaku poldid ja Mosse vedrukammitsa mutrid. Veel oli tarvis ka amortisaatorit sirgemaks ajada ja tolmukate korda teha.
Karteri tuulutus jooksis siiamaani käigukasti kõrvale ,nüüd sai lammarist võetud üks vana kliima niiskusepüüdja ning kruvitud lanseka külge.
Veel oli probleem ,et kapott ei seisnud hästi püst ja kippus isegi kerge tuulega kinni kukkuma,lahenduseks sai üks Niiva taguluugi amortidest.
Pärnus rinkal sõites sai ka selgeks ,et niikõrge autoga jääb rajal jänni,nüüd istub veidi madalamal,sai võetud maha vedrudest pooltrist keerdu. Nädalavahetusel sai käidud ka Pärnus ja sõitmine selga ära ei tapnud (veel vedrutab).

[Muudetud: 1-9-2008 Tarts]Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kas sellest niiskusepüüdjast poleks võimalik pilti saada? See variant tundub ikka asjalikum, mul läheb ka karterituulutus käigukasti kõrvale..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Tartsi postituses 5es pilt.

Teisel pool mootorit alumiiniumist silindriline anum kuhu tuleb pealt voolik sisse ja kõrval on väike koonusfilter.

[Muudetud: 1/9/2008 zajetz]
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Hammasrihm on ilma katteta, kas sa seda ei karda, et sinna võib näiteks mõni kivike või mutter vahele lennata ja siis rihma puruks teha ?

Auto muidu nii välimuselt, kui tehnikalt väga :cool: . Respekt.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: omega
Hammasrihm on ilma katteta, kas sa seda ei karda, et sinna võib näiteks mõni kivike või mutter vahele lennata ja siis rihma puruks teha ?

Auto muidu nii välimuselt, kui tehnikalt väga :cool: . Respekt.
Rihma katet pole küljes sellpärast,et aju seadistamine veel poolik ja nukarattaid pole veel jõudnud kruttima hakata.
Nukade lõphäälestus veel tegematta, teha nt.dünos,ja sellepärast rihmakate ootamas garaasis.

[Muudetud: 1-9-2008 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: reiner
Kas sellest niiskusepüüdjast poleks võimalik pilti saada? See variant tundub ikka asjalikum, mul läheb ka karterituulutus käigukasti kõrvale..
Vastav jubin on pärit vanemalt Ford Mondeolt ,Valdzu autole sai paigaldatud ka sama jublakas ,samuti üks eksemplaar olemas minu Vectra tarbeks ,or.toode mõttetult kallis,samas on meie lammarites hulgaliselt Inglismaalt toodud masinaid millede osad detailid ei sobi meite jaoks õigelpool asetseva rooliga masinatele st.kui ilma ei anta,siis vanaraua kiloga ikka saad.

[Muudetud: 1-9-2008 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kas madaldus kajastus ka ringrajal sõites? Selles mõttes, et kas ringiajad ka paremaks läksid?
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: pedrox
Kas madaldus kajastus ka ringrajal sõites? Selles mõttes, et kas ringiajad ka paremaks läksid?
Pärnus käimine seostus Battery Race üritusega ,rinkale pole jõudnud,(sõidu all pidasin silmas trassi sõitu meie olematutel teedel).
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Mulle meeldib see auto väga eriti see mootor ja valuveljed need 5 kodaraga. KEEP GOING MAN;)
carl-steven berg
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Seni kõik ok. peale tagutifri ketasbloki raksumisest keeramisel madala koormusega,tallates vaikus ja sidur all keerates ka ok.Ei tea mida arvata .Uue ülekande ja bloki lasin paigaldada Ligur Motorsis ,samas kümme korda korrutades ,et laseks ketasbloki lahti ning paneks õli ketaste vahele,st.võisid olla uuestpeas kokkupanduna kuivad,väitis ,et nii ka tegi ,seega küssa kas praak blokk või lasti minust üle,või õli ei sobi ,kah variant.Õliks oli SAF-XJ Castrol.
Ootan teadjatelt kommentaare.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

Tarts pane tad 17 sisse ikka venerauda vene õli
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: dasf
Tarts pane tad 17 sisse ikka venerauda vene õli
Peaülekande jaoks mainit õli hea ,tean sest esimese peaülekande lasin just täissünt õlipärast õhtale ,taldriku hambad olid teravad nagu sileti terad ,murdumisest oli puudu üks kõvem tõmme,kuid LSD tahab oma õli ja vaja leida kompromiss.
Pigem ma ei arva ,et asi õlis (nimelt meil Valdzuga mõlemil vaja ka uusi mootori plokke otsima hakata ,sest eelmainit (motorsis) keerati need lihtsalt pekki.

[Muudetud: 3-9-2008 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ui tõrrva! :mad:
Mis neil plokkidel siis ära käkerdati?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Tarts
Pakuks Sulle sellise õli välja nagu Motul Gear FF Competition viskoossusega 75W140 ja mõeldudki just LSD-ga ülekannete jaoks.
Täissünteetiline ning mõeldud kasutamiseks ka kõigukastis jne...
Peale seda kui kasutama hakkasime, siis igasugused lukuprobleemid ja õli "väljakeemine" diffrist kadusid minevikku...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: PuZuP
Tarts
Pakuks Sulle sellise õli välja nagu Motul Gear FF Competition viskoossusega 75W140 ja mõeldudki just LSD-ga ülekannete jaoks.
Täissünteetiline ning mõeldud kasutamiseks ka kõigukastis jne...
Peale seda kui kasutama hakkasime, siis igasugused lukuprobleemid ja õli "väljakeemine" diffrist kadusid minevikku...
Väga hea ,siis privas seletab edasi.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: logman
Ui tõrrva! :mad:
Mis neil plokkidel siis ära käkerdati?
Nimelt hülss mõõdust väljas ja väga puudulik oonimine või mis iganes vale karedusega kivi ,ah.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Tarts, edaspidi laske oma plokid teha ainult Tallinnas Tetjonosevi juures.
Mehe aastatepikkune kogemus ja oskused on ikka täiesti teisest klassist kui kuskil mujal.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Panin Noorteraadio otseülekande käima ning avastasin, et Tarts testib kiirendusvõistlusel autot. Kui muidu sai Valdz'ile kaasa elada, siis seekord Tartsile.

http://tartunoored.ee:9010/listen.pls

[Muudetud: 6.9.2008 Raxo]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: PuZuP
Tarts, edaspidi laske oma plokid teha ainult Tallinnas Tetjonosevi juures.
Mehe aastatepikkune kogemus ja oskused on ikka täiesti teisest klassist kui kuskil mujal.
ka minu mootorid koosnevad tema ja grossmani ning pipra koostööst
Vasta