Ootame graafikuid
2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
-
rraigovilbiks
- Postitusi: 33
- Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Samara WRC
- Kontakt:
Selle hinna majandusega on seal keerulised lood. See sõltub kõik tüübi tujust, kui kokku leppisime telefonitsi siis oli jutt ~3 tunnist ja hinnaga 100-150€. Samas meil läks natuke üle kahe tunni ja küsiti 50€. Näiteks hinnakirja alusel oli lihtsalt 3x tõmmet 30€, minul eelmine aasta läks 15x tõmmet maksma 35€. See kord oli vist 18 tõmmet + aju seadistamiseks vajaliku rahuliku sõitu.
Must joon oli alguses ja punane jäi lõpuks.

Must oli eelmise aasta 1600cc ja punane on praegu 1400cc (nukkvõll on sama)

Must joon oli alguses ja punane jäi lõpuks.

Must oli eelmise aasta 1600cc ja punane on praegu 1400cc (nukkvõll on sama)

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Graafik (see 1400 nüüd) on ju päris kena (kui võimu nihutad kokku momendiga).m6mm kirjutas:Selle hinna majandusega on seal keerulised lood. See sõltub kõik tüübi tujust, kui kokku leppisime telefonitsi siis oli jutt ~3 tunnist ja hinnaga 100-150€. Samas meil läks natuke üle kahe tunni ja küsiti 50€. Näiteks hinnakirja alusel oli lihtsalt 3x tõmmet 30€, minul eelmine aasta läks 15x tõmmet maksma 35€. See kord oli vist 18 tõmmet + aju seadistamiseks vajaliku rahuliku sõitu.
Must joon oli alguses ja punane jäi lõpuks.
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=338185
Must oli eelmise aasta 1600cc ja punane on praegu 1400cc (nukkvõll on sama)
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=338185
On siis nüüd vaja need korrutada 1.18-ga, et saada kone andmed? (Et Liguri pingi andmetega võrrelda, siis tuleks: ~117hj/131Nm kuna Liguri pingi tulemused on juba koefitsendiga korrutet-nii ta väidab)
Siiski on seda vähevõitu, et esikolmiku/neliku vastu krossis saada. Samas peab nüüd olema õige kastiülekannete-peaülekannete ja ratta suhe, et auto kenasti liiguks ja jõu puudust ei tuleks)
Aga kui ka see pink juba kao sisse arvutab-siis need andmed on nutused;)
Ega muud kui katus lömmi ja keps kotti!
PS: me peaks ka ühejutiga seal ära käima kui karpa süsteemi korda saame - masin nagunii linnas.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=338185
Siin oli kõrvalistuja iste veel sees 10+kg ja ilma minuta +75kg kogu kaalule otsa.
Siin oli kõrvalistuja iste veel sees 10+kg ja ilma minuta +75kg kogu kaalule otsa.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mõned hetked siis pealtvaataja silme läbi...
Hommik algas halbade uudistega.
Teel hipodroomile oli kolmas käik kuskile Tallinna auklikele tänavaile maha pudenenud. Käidi küll kogu tuldud tee uuesti läbi ja otsiti hoolega, aga ju siis oli keegi õnnelik linnakodanik selle juba omastanud ja müüb esmaspäeval kommiraha eest mõnel Kuusakoski platsil...
Vähe sellest!
Ka mootorikatte all oli end sisse sättinud laisk kotermann, kes ei lasknud, nagu hiljem selgus, kütusel saavutada piisavat rõhku, mis koormusel silindrite korralikuks täituvuseks tarvis oleks olnud.
Esimene eelsõit, mida mina nägin, sarnanes jalutuskäigule, mida olen kordi ja kordi vaatanud, kui Ladaklubi tänavamasinatele rajapäevi korraldab.
Täielik košmaar!

Ajasõitude alguseni oli aega piisavalt, et osta poest uus kütusepump ja vahetada välja ka käigukast, aga piloot arvas ise, et siis läheb õige ülekanne kaduma ning kasu asemel võib toimuda hoopiselt regress.
-"Nagunii pean enamuse sõidust läbima neljandaga ja katsun siis end jokkeritaskust kuidagi kah läbi lohistada".
Kaks-neli, nagu anekdoodis...
Kotermann oli aga nii raske unega (põõnutas kütusepumbas, saadanas), et tema äratamiseks oleks tarvis läinud juba eririistasid. Seepärast peale kiiret poeskäiku installisid Miku töökad käekesed masinale vanaga identse tutnoi vidina ning lisaks veel paar uut pudinat, millede nimetust vaid kogenud teadmistega mootorispetsid teada võivad...
Tibulinnuke tujutses mis ta tujutses, aga pidi esialgu leppima sääraste uute ehetega ja nüüd tuli nendega juba tõsiselt rahva ette astuda.
Nagu piltidelt näha, siis peale tillukest lisatuuningut paranes olukord veelgi tuntavamalt - masin võttis kurvides juba uhkemaid kaari ja püsis tippkiirusel ka omal õigel rajal:
Kui konkurent on kannul...

Kokkuvõttes platseerung viisakale seitsmendale kohale, mis otse loomulikult pilooti ei rahulda. Eks jahh, kerge nügimine finaalis pluss kapriisitari raudne jonnituju ei lasknud sel korral paremat saavutada.
Läks kuis läks.
Ma loodan, et käigukastis ei ole tegemist mingi fataalse rikkega ja mõne nädala pärast kohtume taas Põltsamaa etapil.
Spetsiaalselt Imrele veel mõned ülesvõtted kuskile perearhiividesse paigutamiseks.
Jõmmidel kunagi aastate pärast hea nostalgitseda ja mine sa tea - võib-olla lähebki kunagi just nii nagu eile sai lõõbitud...
Vahva oleks
!

Suuremad pildid on ruumi säästmiseks hiirekliki kaugusel
.
Hommik algas halbade uudistega.
Teel hipodroomile oli kolmas käik kuskile Tallinna auklikele tänavaile maha pudenenud. Käidi küll kogu tuldud tee uuesti läbi ja otsiti hoolega, aga ju siis oli keegi õnnelik linnakodanik selle juba omastanud ja müüb esmaspäeval kommiraha eest mõnel Kuusakoski platsil...
Vähe sellest!
Ka mootorikatte all oli end sisse sättinud laisk kotermann, kes ei lasknud, nagu hiljem selgus, kütusel saavutada piisavat rõhku, mis koormusel silindrite korralikuks täituvuseks tarvis oleks olnud.
Esimene eelsõit, mida mina nägin, sarnanes jalutuskäigule, mida olen kordi ja kordi vaatanud, kui Ladaklubi tänavamasinatele rajapäevi korraldab.
Täielik košmaar!

Ajasõitude alguseni oli aega piisavalt, et osta poest uus kütusepump ja vahetada välja ka käigukast, aga piloot arvas ise, et siis läheb õige ülekanne kaduma ning kasu asemel võib toimuda hoopiselt regress.
-"Nagunii pean enamuse sõidust läbima neljandaga ja katsun siis end jokkeritaskust kuidagi kah läbi lohistada".
Kaks-neli, nagu anekdoodis...
Kotermann oli aga nii raske unega (põõnutas kütusepumbas, saadanas), et tema äratamiseks oleks tarvis läinud juba eririistasid. Seepärast peale kiiret poeskäiku installisid Miku töökad käekesed masinale vanaga identse tutnoi vidina ning lisaks veel paar uut pudinat, millede nimetust vaid kogenud teadmistega mootorispetsid teada võivad...
Tibulinnuke tujutses mis ta tujutses, aga pidi esialgu leppima sääraste uute ehetega ja nüüd tuli nendega juba tõsiselt rahva ette astuda.
Nagu piltidelt näha, siis peale tillukest lisatuuningut paranes olukord veelgi tuntavamalt - masin võttis kurvides juba uhkemaid kaari ja püsis tippkiirusel ka omal õigel rajal:
Kui konkurent on kannul...

Kokkuvõttes platseerung viisakale seitsmendale kohale, mis otse loomulikult pilooti ei rahulda. Eks jahh, kerge nügimine finaalis pluss kapriisitari raudne jonnituju ei lasknud sel korral paremat saavutada.
Läks kuis läks.
Ma loodan, et käigukastis ei ole tegemist mingi fataalse rikkega ja mõne nädala pärast kohtume taas Põltsamaa etapil.
Spetsiaalselt Imrele veel mõned ülesvõtted kuskile perearhiividesse paigutamiseks.
Jõmmidel kunagi aastate pärast hea nostalgitseda ja mine sa tea - võib-olla lähebki kunagi just nii nagu eile sai lõõbitud...
Vahva oleks

Suuremad pildid on ruumi säästmiseks hiirekliki kaugusel
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Lahendus kütteprobleemile oli siis tagasivoolu kinni pigistamine
? Kas äkki rõhuregulaator jamab siis ? Pmst vajaduse korral saaksin võtta enda oma ja proovida sinu oma asemel (tegemist on identse GM jupiga).
7 koht ei ole väga halb, arvestades, et puudus kolmas käik. Loodame, et Põltsamaale saan ikka kaasa elama ja aitama tulla.
Vähemalt ei kaota te lootust
7 koht ei ole väga halb, arvestades, et puudus kolmas käik. Loodame, et Põltsamaale saan ikka kaasa elama ja aitama tulla.
Vähemalt ei kaota te lootust
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Ei saa ma pilooti jätta kiitmast, kadunud olid lõpuks juba kõik käigud... ei saanud enam isegi teha seda 2-4, 2-4 trikki. Vahetada sai ainult stardist 1-2-4 ja siis juba sõidetigi nagu automaadiga ja ainult neljas sees, sest muud enam sisse ei läinud. Jokker aga vajas hädasti 2 või kolmandat. Pakun, et jokkeri lõigult tuli oma tubli 1,5 sekki kaotust.
Jõle narr on aga seista auto kõrval, vigu teada, aga mitte midagi ei saa ettevõtta.
Käikude kadumises saab, aga ilmselt süüdistada pehmeks muutunud mootori patju. On küll juba teised üpris jämmed tükid, aga paistab, et mitte piisavalt.
Jõle narr on aga seista auto kõrval, vigu teada, aga mitte midagi ei saa ettevõtta.
Käikude kadumises saab, aga ilmselt süüdistada pehmeks muutunud mootori patju. On küll juba teised üpris jämmed tükid, aga paistab, et mitte piisavalt.
Jah, see oli tõesti kummaline, et oleks nagu hipodroomile tulnud sihilikult katkise autoga. Terve eelmine nädal olin väga optimistlik ja veel hõiskasin, et iga võistluse eel võiks olla nii, et auto on korras:(.
Kohe esimesel treeningul puudus kolmas käik ja pöörded ei tõusnud üle ~6000. Kui kurv lähenes ja jalg hakkas gaasi nii 10-15% järgi andma, siis tuli vedu taha tagasi. Seega tundus, et 100% õhu juures tuli 85% bensiini. Ajasõidus tegin ühe ringi ja tulin maha, polnud mõtet töristada. Õnneks peale ajasõite toimus hobuste võistlus ja mul oli üle kahe tunni aega, et Eltsiga varuosa poes käia. Tõime uue bensiinipumba, bensiinifiltri ja uued küünlad.
Plaan edasiseks oli esimeses eelsõidus kindlasti finišeerida, et punktid kätte saada ja näha kas on mõtet üldse edasi sõita. Sõit ise oli juba sõidu moodi. Autol tõusid pöörded juba üle 7000 kuid viimasel ringil hakkas jälle väheke puterdama. Mure oli bensiini rõhus. Teine ja kolmas eelsõit oli vähemalt minule väga nauditav võistlus Ojalaga. Teise sõidu võitis Ojala, finiši joonel oli meie vahe 0,002s. Kus juures tema autol oli andur ~30cm ees pool. Kui oleksid olnud ühel joonel, oleks vahe veel väiksem olnud. videot komenteerivad raja kõrvalt spetsjalistid Mikk ja Elts
http://www.youtube.com/watch?v=mM_cgrBV ... e=youtu.be . Kolmanda sõidu suutsin viimases kurvis enda kasuks pöörata http://www.youtube.com/watch?v=8Ihs2JaMK-8 . B-finaali teine asetus, terve sõidu sain sõita esimesena ja omas tempos. Viimane ring läksin jokkerile kus ma kaotasin iga kord teistele 2 sekundit käigukasti puudulikkusele, kuid edu oli piisav, et säilitada esimene koht. A-finaal start oli kehva. Viimased kolm ringi käis aga kõva madistamine mis lõppes minule ja Kuusikule korralikult mõlkis külgedega. Kuusik madistas Loit`iga ja vajus kurvis ideaaltrajektoorilt pehme peale mis mõjus talle nagu pidur. Kuna mina püsisin ideaaltrajektooril, siis minu hoog ei raugenud. Edasi oli lihtne, päike paistis vastu ja Kuusik üritas pehme peaalt kiiresti tagasi kõva peaale tulla, ega mul midagi teha polnud, pauk oli kõva
http://www.youtube.com/watch?v=IH5gkYda ... e=youtu.be
Päeva kokkuvõtte, õhtuks võis sõiduga lõpuks rahule jääda (võrreldes hommikuga paranes õhtuks ringi aeg 5sekundit)! Plussid on kindlasti jälle A-finaali jõudmine, Super1400 auto sooritusvõime (kui selle komplekti üks kord korralikult veel sõitma saaks). Miinused auto lagunemine: keretööd, bensiini surve ja käigukast!
Kohe esimesel treeningul puudus kolmas käik ja pöörded ei tõusnud üle ~6000. Kui kurv lähenes ja jalg hakkas gaasi nii 10-15% järgi andma, siis tuli vedu taha tagasi. Seega tundus, et 100% õhu juures tuli 85% bensiini. Ajasõidus tegin ühe ringi ja tulin maha, polnud mõtet töristada. Õnneks peale ajasõite toimus hobuste võistlus ja mul oli üle kahe tunni aega, et Eltsiga varuosa poes käia. Tõime uue bensiinipumba, bensiinifiltri ja uued küünlad.
Plaan edasiseks oli esimeses eelsõidus kindlasti finišeerida, et punktid kätte saada ja näha kas on mõtet üldse edasi sõita. Sõit ise oli juba sõidu moodi. Autol tõusid pöörded juba üle 7000 kuid viimasel ringil hakkas jälle väheke puterdama. Mure oli bensiini rõhus. Teine ja kolmas eelsõit oli vähemalt minule väga nauditav võistlus Ojalaga. Teise sõidu võitis Ojala, finiši joonel oli meie vahe 0,002s. Kus juures tema autol oli andur ~30cm ees pool. Kui oleksid olnud ühel joonel, oleks vahe veel väiksem olnud. videot komenteerivad raja kõrvalt spetsjalistid Mikk ja Elts
Päeva kokkuvõtte, õhtuks võis sõiduga lõpuks rahule jääda (võrreldes hommikuga paranes õhtuks ringi aeg 5sekundit)! Plussid on kindlasti jälle A-finaali jõudmine, Super1400 auto sooritusvõime (kui selle komplekti üks kord korralikult veel sõitma saaks). Miinused auto lagunemine: keretööd, bensiini surve ja käigukast!