2108, m6mm, Rallikross

2108, m6mm, Rallikross

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

Oli siis vist korralik raiumine:o:D
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Natuke sain ikka sõita ka:(! Nüüd vaja mõne päevaga 1600cc vänt leida, et Missos peal olla tuleval laupäeval.
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

ulme :( Vaevalt kellegil riiulis selline vedeleb, kuid peab lootma! Edu otsingutel!
Kasutaja avatar
karlerik110
Foorumi kasutaja
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
Asukoht: Abja-Paluoja
Autod: Vaz 2106

Postitus Postitas karlerik110 »

Ladaklubi liikmete autode all kohtab küll igasugu asju:wow Pooleks läinud väntvõllid, pooleks läind nukkvõllid ja mida veel :P Aga edu, et auto kiirelt rajale saaks ;)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
karlerik110 kirjutas:Ladaklubi liikmete autode all kohtab küll igasugu asju:wow Pooleks läinud väntvõllid, pooleks läind nukkvõllid ja mida veel :P Aga edu, et auto kiirelt rajale saaks ;)
Tegijatel juhtub mis muud.
Aga ega asjata terasest väntasid taga ei aeta. Ja nukkvõllid lähevad ka mitte liikmete mootorites pooleks. Esiasi, kas sellest kirjutatakse ja ka kogemusi jagatakse, et miks need asjad juhtuvad, sedasi on lood. Wow'ga pole siin midagi pistmist.

Iseenesest kurb sündmus, kuid et siis ka uued saaled, kepsupoldid-mutrid pannakse ikka jah?!

Kuidas enda ringi ajad olid vs. konkurendid ja kuidas seal Laitses tulemused jagnusid?
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

selle bloki vändaliin oleks ka hea üle vaadata, selline jurakas võis seal mõnuga lammutada..

prooviks võid mõne teise vända sisse visata ja vaadata kas saaledega ringi käib vänt üldse...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Väike tagasivaade eilsele päevale. Hommik algas juba kehvasti, kus kuum hommikukohvi noorema poja koos abikaasaga haiglase viis:(!
Laitses treeningsõit möödus peamiselt slikke tundma õppides. Asfvaltil oli pidamine arvatust parem, kruusal aga palju kehvem kui lootsin! Ajasõidus hakkas autot vaevama jälle bensiini puudumine. Teises eelsõidus puterdas auto sisuliselt terve sõidu ja finiši lippu saades murdus siis väntvõll:(! Kokkuvõttes oli vahe esimestega liiga suur (~3 sekundit ringi kohta). Aga see, et kummagis sõidus ei jäänud viimaseks on positiivne, enesekindlust edasi minekuks;). Eriti rahule jäin just selle viimase eelsõiduga, kus auto puristas terve sõidu ja viimasel ringil jokkerilt tulles jäin suht napilt teise ja kolmanda auto sappa (mis kõik oleks võinud juhtuda kui seda bensiini jama .........?).

Video sellest viimasest sõidust: http://www.youtube.com/watch?v=tRcXmNYg7h8

Erilised tänud eilse päeva eest Eltsile ja Mikule!

Uus väntvõll on on juba Eestimaalt leitud, seega Missos on võimalik peale jõuda!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Missoks üritame ikka elektrilise pumba ka vahele saada või mis? Arvan, et saab selle sama elektrilisegi toimima, peab lihtsalt üks õhtu teda natuke tõsisemalt nokkima ja leotama.
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

offtopic aga 0,2 baarist pumpa peaksin saama pakkuda umbkaudu 40 euriga.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Kõik vajalik on olemas! Täna õhtul peaks auto jälle töötama:rolleyes
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

 
m6mm kirjutas:Kõik vajalik on olemas! Täna õhtul peaks auto jälle töötama:rolleyes
Mootor töötab jälle:bouncing
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

kuda siis lõpuks käima saite?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Süüdlaseks õhufilter, mis enam eriliselt filtreerimis protsessis ei osale. Karburaator liiva täis.
e
Elts
Postitusi: 339
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

 
atzkarik kirjutas:kuda siis lõpuks käima saite?
Sa hakkasid just ära sõitma kui me tööle saime.
Õhufiltri võtsime peale käima saamist lahti aga lihtsalt ootasime nats ja siis pedaal põhja ja väikse käiiamise peale läks tööle.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Teisipäeval sain hr. Liguri käest uue vända ja sama päeva õhtul kogunesid Karupesas Mikk, Elts ja atzkarik. Eesmärk oli auto veel samal õhtul käima saada mis ka õnnestus umbes poole kahe aeg öösel:P!

Pilt
Pilt

Kolmapäeva õhtul käis veel Mikk karpat timmimas.
Reedel keerasime Mikuga veel nukka ja süüdet ja prooviringidel käies oli autol tohutu õli leke. Algul tundus, et leke on ülevalt klapikambri kaane vahelt, kuid mitme tihendi vahetamise järel oli jätkuvalt tugev lekke. Leke oli nii suur, et ilma kapotita sõites viskas esiklaasi tugevalt õli täis:(. Huvitav oli ka see, et kohapeal tuuritades õli leket ei olnud, ainult sõidu ajal. Kuna tundus, et ülevalt kaane vahelt seda ei tule, siis ei jäänud muud üle kui vända ja nukvõlli simmerid üle vaadata. Kella 8 paiku õhtul hakkasime mootorit jälle lahti lammutama. Kui kõik oli lahti, tundus kõik korras olevat. Seepärast hakkasin poldi auke kontrollima, et vb mõni tühi poldi auk ulatub mootoriruumini. Lõpuks oligi viga selles, et üks hammasrihma kaitseplekipolt oli panemata. Leke käes ja mootor kokku. Pool 10 õhtul saime Lõuna-Eesti poole minema ja kell 2 öösel oline Misso lähedal ööbimiskohas.

Pilt

Võistluspaigal auto töötas täitsa hästi, arvestades et enne timmida ei jõudnud. Esimene trennisõit jäi pooleli kuna süütepooli juhe tuli jagaja otsast ära, selle saime kiirelt lahendatud. Esimene eelsõit algas iseenesest positiivselt, ei jäänud stardis viimaseks ning suutsin enam vähem an12duka ja lätlase tempos püsida.

Pilt

Pilt

Kuid siis andis veepumba hermeetik teisel ringil järgi:o (veepumba poldid olid kodus laua peal), hammasrihm lõdvaks ja klapid pähe:mad:!

http://www.youtube.com/watch?v=uHxDS0Vedv0

Edasi olime pealtvaatajad kuni sõitude vaheajani ja kuna pausi ajal midagi tarka teha polnud, võtsime mootori lahti, et näha kui suured on kahjustused. Rahvale selline tegevus meeldis ja uudistajaid oli palju. Igai juhul kolvid jäid terveks ja pea kahjud olid minimaalsed (uued klapid, juhtpuksid ja klapid sisse lõigata). Pea sai kohe kõrvale boxi viidud hr. Liguri kätte, eks varsti saan kalkulatsiooni.

Pilt

Igal juhul suured tänud kõigile kes selle viimase nädala jooksul abiks olid! Eks nüüd tuleb minna panka röövima, et mootori remondi raha kokku saada:D.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Raha pärast sa vist seekord muretsema ei pea, kui just Hr. Ligur kaane juurest tohutuid töid tegema ei pea ja seetõttu summa suureks ei lähe. Peale hooletu mehaaniku lubas mõni mees veel ju kaane korda tegemist sponsoreerida. Mõelda tuleks aga natuke ka sellele, kuidas stardist paremini ära saada ja sirgetel mitte lasta vahet suurendada.
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Jah, ei läinud ladaklubilastel sugugi mitte hästi. M6mmil läks mootor, ccve-l sõideti auto totaalselt puruks ja minul lendas pilbasteks teist sõitu all olev R719. Shit happens.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Eks algus ole ikka raske, aga võibolla see istme ja rooli vaheline tihend ka loksub veidi paika rohkem ja küll siis poodiumikohad tulema hakkavad.

Kui raplas olite, siis uudistasin ise ka vahepeal päris huviga seda masinat kui vaiksem moment oli :D.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Järgmiseks võistluseks peaks olema Jaanimäe rahvasprint! Tegemist on väheke juubelihõngulise üritusega, nimelt Jaanimäel tõmbasin viis aastat tagasi esimest korda kiivri pähe:cool:. Teiseks on see võistlus umbes 10 minuti kaugusel kodust. Auto juures on muutunud nii palju, et hangitud sai rida-7 käigukast. Ise loodan, et see k-kast aitab stardikiirendusele kaasa, mis on selgelt kõige nõrgem koht minu sõidu juures! Venemaalt on tellitud roolivõimendi (tänud Mägilasele) ja mõne päeva pärast peaks plokklikaas jõudma minuni hr. Liguri käest. Hetkel on õnneks veel kaks nädalat aega mootori kokkupanemiseks, loodan et nüüd on piisavalt aega, et kõik poldid õigesse kohta ja õige tugevusega saaksid!:P
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Mootor koos! Täna käisin veel viimast korda ennem Jaanimäe sprinti süüdet ja nukka reguleerimas. Nii moodi ise sõidu pealt on ikka väga raske aru saada muutustest. Sellepärast plaanin teisipäeval TTK rullidele minna nukka ja süüdet keerama.
PS! Jaanimäe sprinti võtan kui trenni ja lähen pakun konkurentsi (teiste hulgas ka Andrus Vahile LADA VFTS) slikk rehviga:P!

Pühapäeval Jaanimäel näeme :)
Vasta