2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 104
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Tegijatel juhtub mis muud.karlerik110 kirjutas:Ladaklubi liikmete autode all kohtab küll igasugu asju:wow Pooleks läinud väntvõllid, pooleks läind nukkvõllid ja mida veelAga edu, et auto kiirelt rajale saaks
Aga ega asjata terasest väntasid taga ei aeta. Ja nukkvõllid lähevad ka mitte liikmete mootorites pooleks. Esiasi, kas sellest kirjutatakse ja ka kogemusi jagatakse, et miks need asjad juhtuvad, sedasi on lood. Wow'ga pole siin midagi pistmist.
Iseenesest kurb sündmus, kuid et siis ka uued saaled, kepsupoldid-mutrid pannakse ikka jah?!
Kuidas enda ringi ajad olid vs. konkurendid ja kuidas seal Laitses tulemused jagnusid?
Festina lente!
Väike tagasivaade eilsele päevale. Hommik algas juba kehvasti, kus kuum hommikukohvi noorema poja koos abikaasaga haiglase viis:(!
Laitses treeningsõit möödus peamiselt slikke tundma õppides. Asfvaltil oli pidamine arvatust parem, kruusal aga palju kehvem kui lootsin! Ajasõidus hakkas autot vaevama jälle bensiini puudumine. Teises eelsõidus puterdas auto sisuliselt terve sõidu ja finiši lippu saades murdus siis väntvõll:(! Kokkuvõttes oli vahe esimestega liiga suur (~3 sekundit ringi kohta). Aga see, et kummagis sõidus ei jäänud viimaseks on positiivne, enesekindlust edasi minekuks;). Eriti rahule jäin just selle viimase eelsõiduga, kus auto puristas terve sõidu ja viimasel ringil jokkerilt tulles jäin suht napilt teise ja kolmanda auto sappa (mis kõik oleks võinud juhtuda kui seda bensiini jama .........?).
Video sellest viimasest sõidust: http://www.youtube.com/watch?v=tRcXmNYg7h8
Erilised tänud eilse päeva eest Eltsile ja Mikule!
Uus väntvõll on on juba Eestimaalt leitud, seega Missos on võimalik peale jõuda!
Laitses treeningsõit möödus peamiselt slikke tundma õppides. Asfvaltil oli pidamine arvatust parem, kruusal aga palju kehvem kui lootsin! Ajasõidus hakkas autot vaevama jälle bensiini puudumine. Teises eelsõidus puterdas auto sisuliselt terve sõidu ja finiši lippu saades murdus siis väntvõll:(! Kokkuvõttes oli vahe esimestega liiga suur (~3 sekundit ringi kohta). Aga see, et kummagis sõidus ei jäänud viimaseks on positiivne, enesekindlust edasi minekuks;). Eriti rahule jäin just selle viimase eelsõiduga, kus auto puristas terve sõidu ja viimasel ringil jokkerilt tulles jäin suht napilt teise ja kolmanda auto sappa (mis kõik oleks võinud juhtuda kui seda bensiini jama .........?).
Video sellest viimasest sõidust: http://www.youtube.com/watch?v=tRcXmNYg7h8
Erilised tänud eilse päeva eest Eltsile ja Mikule!
Uus väntvõll on on juba Eestimaalt leitud, seega Missos on võimalik peale jõuda!
Teisipäeval sain hr. Liguri käest uue vända ja sama päeva õhtul kogunesid Karupesas Mikk, Elts ja atzkarik. Eesmärk oli auto veel samal õhtul käima saada mis ka õnnestus umbes poole kahe aeg öösel:P!


Kolmapäeva õhtul käis veel Mikk karpat timmimas.
Reedel keerasime Mikuga veel nukka ja süüdet ja prooviringidel käies oli autol tohutu õli leke. Algul tundus, et leke on ülevalt klapikambri kaane vahelt, kuid mitme tihendi vahetamise järel oli jätkuvalt tugev lekke. Leke oli nii suur, et ilma kapotita sõites viskas esiklaasi tugevalt õli täis:(. Huvitav oli ka see, et kohapeal tuuritades õli leket ei olnud, ainult sõidu ajal. Kuna tundus, et ülevalt kaane vahelt seda ei tule, siis ei jäänud muud üle kui vända ja nukvõlli simmerid üle vaadata. Kella 8 paiku õhtul hakkasime mootorit jälle lahti lammutama. Kui kõik oli lahti, tundus kõik korras olevat. Seepärast hakkasin poldi auke kontrollima, et vb mõni tühi poldi auk ulatub mootoriruumini. Lõpuks oligi viga selles, et üks hammasrihma kaitseplekipolt oli panemata. Leke käes ja mootor kokku. Pool 10 õhtul saime Lõuna-Eesti poole minema ja kell 2 öösel oline Misso lähedal ööbimiskohas.

Võistluspaigal auto töötas täitsa hästi, arvestades et enne timmida ei jõudnud. Esimene trennisõit jäi pooleli kuna süütepooli juhe tuli jagaja otsast ära, selle saime kiirelt lahendatud. Esimene eelsõit algas iseenesest positiivselt, ei jäänud stardis viimaseks ning suutsin enam vähem an12duka ja lätlase tempos püsida.


Kuid siis andis veepumba hermeetik teisel ringil järgi:o (veepumba poldid olid kodus laua peal), hammasrihm lõdvaks ja klapid pähe:mad:!
http://www.youtube.com/watch?v=uHxDS0Vedv0
Edasi olime pealtvaatajad kuni sõitude vaheajani ja kuna pausi ajal midagi tarka teha polnud, võtsime mootori lahti, et näha kui suured on kahjustused. Rahvale selline tegevus meeldis ja uudistajaid oli palju. Igai juhul kolvid jäid terveks ja pea kahjud olid minimaalsed (uued klapid, juhtpuksid ja klapid sisse lõigata). Pea sai kohe kõrvale boxi viidud hr. Liguri kätte, eks varsti saan kalkulatsiooni.

Igal juhul suured tänud kõigile kes selle viimase nädala jooksul abiks olid! Eks nüüd tuleb minna panka röövima, et mootori remondi raha kokku saada:D.


Kolmapäeva õhtul käis veel Mikk karpat timmimas.
Reedel keerasime Mikuga veel nukka ja süüdet ja prooviringidel käies oli autol tohutu õli leke. Algul tundus, et leke on ülevalt klapikambri kaane vahelt, kuid mitme tihendi vahetamise järel oli jätkuvalt tugev lekke. Leke oli nii suur, et ilma kapotita sõites viskas esiklaasi tugevalt õli täis:(. Huvitav oli ka see, et kohapeal tuuritades õli leket ei olnud, ainult sõidu ajal. Kuna tundus, et ülevalt kaane vahelt seda ei tule, siis ei jäänud muud üle kui vända ja nukvõlli simmerid üle vaadata. Kella 8 paiku õhtul hakkasime mootorit jälle lahti lammutama. Kui kõik oli lahti, tundus kõik korras olevat. Seepärast hakkasin poldi auke kontrollima, et vb mõni tühi poldi auk ulatub mootoriruumini. Lõpuks oligi viga selles, et üks hammasrihma kaitseplekipolt oli panemata. Leke käes ja mootor kokku. Pool 10 õhtul saime Lõuna-Eesti poole minema ja kell 2 öösel oline Misso lähedal ööbimiskohas.

Võistluspaigal auto töötas täitsa hästi, arvestades et enne timmida ei jõudnud. Esimene trennisõit jäi pooleli kuna süütepooli juhe tuli jagaja otsast ära, selle saime kiirelt lahendatud. Esimene eelsõit algas iseenesest positiivselt, ei jäänud stardis viimaseks ning suutsin enam vähem an12duka ja lätlase tempos püsida.


Kuid siis andis veepumba hermeetik teisel ringil järgi:o (veepumba poldid olid kodus laua peal), hammasrihm lõdvaks ja klapid pähe:mad:!
http://www.youtube.com/watch?v=uHxDS0Vedv0
Edasi olime pealtvaatajad kuni sõitude vaheajani ja kuna pausi ajal midagi tarka teha polnud, võtsime mootori lahti, et näha kui suured on kahjustused. Rahvale selline tegevus meeldis ja uudistajaid oli palju. Igai juhul kolvid jäid terveks ja pea kahjud olid minimaalsed (uued klapid, juhtpuksid ja klapid sisse lõigata). Pea sai kohe kõrvale boxi viidud hr. Liguri kätte, eks varsti saan kalkulatsiooni.

Igal juhul suured tänud kõigile kes selle viimase nädala jooksul abiks olid! Eks nüüd tuleb minna panka röövima, et mootori remondi raha kokku saada:D.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Raha pärast sa vist seekord muretsema ei pea, kui just Hr. Ligur kaane juurest tohutuid töid tegema ei pea ja seetõttu summa suureks ei lähe. Peale hooletu mehaaniku lubas mõni mees veel ju kaane korda tegemist sponsoreerida. Mõelda tuleks aga natuke ka sellele, kuidas stardist paremini ära saada ja sirgetel mitte lasta vahet suurendada.
Järgmiseks võistluseks peaks olema Jaanimäe rahvasprint! Tegemist on väheke juubelihõngulise üritusega, nimelt Jaanimäel tõmbasin viis aastat tagasi esimest korda kiivri pähe
. Teiseks on see võistlus umbes 10 minuti kaugusel kodust. Auto juures on muutunud nii palju, et hangitud sai rida-7 käigukast. Ise loodan, et see k-kast aitab stardikiirendusele kaasa, mis on selgelt kõige nõrgem koht minu sõidu juures! Venemaalt on tellitud roolivõimendi (tänud Mägilasele) ja mõne päeva pärast peaks plokklikaas jõudma minuni hr. Liguri käest. Hetkel on õnneks veel kaks nädalat aega mootori kokkupanemiseks, loodan et nüüd on piisavalt aega, et kõik poldid õigesse kohta ja õige tugevusega saaksid!:P
Mootor koos! Täna käisin veel viimast korda ennem Jaanimäe sprinti süüdet ja nukka reguleerimas. Nii moodi ise sõidu pealt on ikka väga raske aru saada muutustest. Sellepärast plaanin teisipäeval TTK rullidele minna nukka ja süüdet keerama.
PS! Jaanimäe sprinti võtan kui trenni ja lähen pakun konkurentsi (teiste hulgas ka Andrus Vahile LADA VFTS) slikk rehviga:P!
Pühapäeval Jaanimäel näeme
PS! Jaanimäe sprinti võtan kui trenni ja lähen pakun konkurentsi (teiste hulgas ka Andrus Vahile LADA VFTS) slikk rehviga:P!
Pühapäeval Jaanimäel näeme
