Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Mure.

Postitus Postitas SexSix »

5 käiguline kast ajab õli välja spidomeetri ajami vahelt.Vaatasin,seal mingi rõngastihend,kummist.Vanadel kastidel oli nagu mäletamistmööda papist tihend.Äkki on tuulutus kork kinni ja kasti soojenedes pressib õli välja või onngi see tüüpviga?
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Sama jama siin pool.
Enne kasti vahetust uurisin infot 5-ese kasti kohta. vaz .ee. foorumist lugesin et õli peab valama üle normi, sest 5-nda käigu võll töötab kuivalt kui õli normis. Sai valatud 2l. Tuulutus kork puhas, kindel.
Kas nüüd oma viga või tüüpviga?!
Veel, et kui tahate hoida oma 5-ndat käiku, siis 5-es sisse 90-100km/t ja hoida seda kiirust, mitte kiirendada. Jutt käib klassika mudelitest. Info allikas: - www.vaz. ee .
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Mis selle 5nda käiguga kiirendades juhtub, mis kulub ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Eile...

Postitus Postitas SexSix »

...sai maadeldud käigukastiga.Panin papptihendi spidomeetriajami ja käigukasti vahele.Tuulutuskorgi kontrollisin üle,OK.Ja ikka ajabõli välja aga see tuleb spidomeetri trossiotsa ja spidomeetri ajami vahelt!Spidomeetri ajami trossiotsiku ümber on olnud väike raudseib,see aga puudub.Kas see seib hoiabki õlileket ära,imelik.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jah seda seibi on seal vaja - selle seibi all peaks olema veel kummitihend ümber spidovõlli.

smaaril jooksis sealt igatahes nagu mahlakask kui seda seibi polnud...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Täna mootorit kokku pannes sai autot veetud ilma sidurita. Panin 2 käiku sisse ja võeti sleppi hiljem avastasin ,et 2 käik ei püsi sees kui mootor ei tööta.Seda nagu ei oleks.Milles viga võib olla?
carl-steven berg
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

et nagu panid pool mootorit ära ja siis hakkasid teise käiguga vedama? Viga võib olla selles, et hammasrattad jäänud lihtsalt sellisesse asendisse, et ei kattu, vaid jäävad üksteise peale. Proovi autot liigutada natuke
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

Terit! Juhtus selline asi, et murdsin käigukangi ära selle koha pealt kus asub stopperrõngas, mis hoiab vedru paigal et kang üleval oleks. Sai kinni keevitatud ja proovitud kas asi funkab (ilma vedruta) nüüd tahaks vedru tagasi panna, aga ei saa aru kuidas kang sealt kastist tuleva varda otsast ära tuleb...keeramine ei aidanud, mõistliku koguse jõu rakendamine ka mitte, kas peaks veel jõudu rakendama või on olemas mõni kavalam nipp?
ahjaa, autoks 01.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kangi otsa sees on plastik stopper (valget värvi). Selle pead saama kangi otsa seest kätte (käigukasti poole tuleb kui väikese kruvikeerajaga urgitseda).
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Logman minu auto teemas seletas kunagi;)
Algselt postitas: logman
Pildi sellest kroonisarnasest düüblist leiad siit:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
Pos. 2101-1703111

Pead ta kangi seest välja urgitsema. Täies tükis kättesaamisega on tegu, aga tuleb kasuks ;).
Tagasipanekuks komplekteerid esmalt kangi alumise otsa selliseks nagu ta sul hetkel kasti küljes on ja siis kerge löögiga läheb kõik omale kohale.
Ja jäta aadress meelde. Saad teinekordki vaadata, millest lada koosneb.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?atype=0&mark=3
m'kay
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

tänud, peab vaatama siis ja selle plastiku välja urgitsema ;)
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

Küsin siis siit ka et kas samaara ning 110 sunkronisaatori aeglustus puksid sobivad omavahel, ning kui ei siis kas 01 omad 110le(samaara 5käiguline)..
Tänud ette ära ja küsiks veel et kas keegi 110 seeria käimarit lahti kiskund varem,,,
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vaata, kas siit leiad markeeringute järgi: http://www.autosoft.ru/online/acat/?atype=0&mark=3

Igivana aadress, kust võiks alati alustada selliste võrdlusotsingutega. Pilt kohe selge.
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

no ma ju vöin proovida otsida kui ma midagi leian sealt, nimelt asi selles et ma oskan umbes 5 söna venekeeles ja nelja neist ei ole ilus öelda, ning enamus tähti olen näinud varem, ehk maisaa midagi aru seal keskonnas ja läheb aega enne kui öige kohani jöuan.. aga kas see pole mitte samasugune koht nagu ladaparts.ru. Seal ingliskeeles aga suht segane see süsteem.. igatahes tänud ja ex ma otsin siis...

[Muudetud: 27-2-2010 Ruc1990]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tegelikult pole midagi hullu.
Pilte oskame kõik "tõlkida" ja oma masina leiad ülesse.

Edasi transmissija - korobka peredatch (käigukast) - shesterni korobki peredatch (käigukasti hammasrattad) - ja varuosakoodidega tutvuma...
Seal mitu varianti vastavalt tootmise aastale ja veel miskid muud mod.-id.

Otsid, kas on sulle vajaliku jubina nimetuses 2108-..... või 21083-..... olemas või mitte.

Ongi kõik :).
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

selline küsimus tekkis, et kas klassiku 4k käimaris võib kasutada sünteetilist õli või lääne tõugu mineraalset? Ja kas mineraalõli võib kasutada tagasillas nii, et peale vaba õli välja laskmist kallad mineraalse sisse või võib sealgi kasutada sünteetilist?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Võib kasutada.
75W-90 viskoossusega õli näiteks.
Ning tagasilla õlivahetust võib ka nii teha, nagu kirjeldasid.
Loomulikult oleks parem kui enne uue õli sissekallamist loputusõliga nii kast kui sild läbi loputada, sest kui õlisid pole ammu vahetatud, jääb igasugust metallipuru ja mustust seintele ja detailidele.
Samuti tasuks kriitilise pilguga üle vaadata kõik simmerlingid ning tihendid, mis õli peavad kinni hoidma.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

kasti ja tagasilla lekkeprobleeme pole. Kuid kas loputamiseks kasutada mootoriloputust või on mingi spets loputusaine ja kuidas seda kasutada? pole varem sellise asjaga kokku puutunud.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Võiba kasutada ka mootoritele läbi mõeldud loputusõli. Samas võib ka kasutada kõigepealt diiselkütust et vana jama lahti lahustada ning siis loputusõli ja siis uus sünteetiline sillaõli sisse :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

aga uue õliga sõites loputamine? Kui mootoripesu peal on kirjas, et mitte sõita :D aga seises pesu ei toimu ju :puzzled
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Vasta