Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Mure.
5 käiguline kast ajab õli välja spidomeetri ajami vahelt.Vaatasin,seal mingi rõngastihend,kummist.Vanadel kastidel oli nagu mäletamistmööda papist tihend.Äkki on tuulutus kork kinni ja kasti soojenedes pressib õli välja või onngi see tüüpviga?
Sama jama siin pool.
Enne kasti vahetust uurisin infot 5-ese kasti kohta. vaz .ee. foorumist lugesin et õli peab valama üle normi, sest 5-nda käigu võll töötab kuivalt kui õli normis. Sai valatud 2l. Tuulutus kork puhas, kindel.
Kas nüüd oma viga või tüüpviga?!
Veel, et kui tahate hoida oma 5-ndat käiku, siis 5-es sisse 90-100km/t ja hoida seda kiirust, mitte kiirendada. Jutt käib klassika mudelitest. Info allikas: - www.vaz. ee .
Enne kasti vahetust uurisin infot 5-ese kasti kohta. vaz .ee. foorumist lugesin et õli peab valama üle normi, sest 5-nda käigu võll töötab kuivalt kui õli normis. Sai valatud 2l. Tuulutus kork puhas, kindel.
Kas nüüd oma viga või tüüpviga?!
Veel, et kui tahate hoida oma 5-ndat käiku, siis 5-es sisse 90-100km/t ja hoida seda kiirust, mitte kiirendada. Jutt käib klassika mudelitest. Info allikas: - www.vaz. ee .
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Eile...
...sai maadeldud käigukastiga.Panin papptihendi spidomeetriajami ja käigukasti vahele.Tuulutuskorgi kontrollisin üle,OK.Ja ikka ajabõli välja aga see tuleb spidomeetri trossiotsa ja spidomeetri ajami vahelt!Spidomeetri ajami trossiotsiku ümber on olnud väike raudseib,see aga puudub.Kas see seib hoiabki õlileket ära,imelik.
Terit! Juhtus selline asi, et murdsin käigukangi ära selle koha pealt kus asub stopperrõngas, mis hoiab vedru paigal et kang üleval oleks. Sai kinni keevitatud ja proovitud kas asi funkab (ilma vedruta) nüüd tahaks vedru tagasi panna, aga ei saa aru kuidas kang sealt kastist tuleva varda otsast ära tuleb...keeramine ei aidanud, mõistliku koguse jõu rakendamine ka mitte, kas peaks veel jõudu rakendama või on olemas mõni kavalam nipp?
ahjaa, autoks 01.
ahjaa, autoks 01.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Logman minu auto teemas seletas kunagi;)
Algselt postitas: logman
Pildi sellest kroonisarnasest düüblist leiad siit:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
Pos. 2101-1703111
Pead ta kangi seest välja urgitsema. Täies tükis kättesaamisega on tegu, aga tuleb kasuks.
Tagasipanekuks komplekteerid esmalt kangi alumise otsa selliseks nagu ta sul hetkel kasti küljes on ja siis kerge löögiga läheb kõik omale kohale.
Ja jäta aadress meelde. Saad teinekordki vaadata, millest lada koosneb.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?atype=0&mark=3
m'kay
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vaata, kas siit leiad markeeringute järgi: http://www.autosoft.ru/online/acat/?atype=0&mark=3
Igivana aadress, kust võiks alati alustada selliste võrdlusotsingutega. Pilt kohe selge.
Igivana aadress, kust võiks alati alustada selliste võrdlusotsingutega. Pilt kohe selge.
no ma ju vöin proovida otsida kui ma midagi leian sealt, nimelt asi selles et ma oskan umbes 5 söna venekeeles ja nelja neist ei ole ilus öelda, ning enamus tähti olen näinud varem, ehk maisaa midagi aru seal keskonnas ja läheb aega enne kui öige kohani jöuan.. aga kas see pole mitte samasugune koht nagu ladaparts.ru. Seal ingliskeeles aga suht segane see süsteem.. igatahes tänud ja ex ma otsin siis...
[Muudetud: 27-2-2010 Ruc1990]
[Muudetud: 27-2-2010 Ruc1990]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tegelikult pole midagi hullu.
Pilte oskame kõik "tõlkida" ja oma masina leiad ülesse.
Edasi transmissija - korobka peredatch (käigukast) - shesterni korobki peredatch (käigukasti hammasrattad) - ja varuosakoodidega tutvuma...
Seal mitu varianti vastavalt tootmise aastale ja veel miskid muud mod.-id.
Otsid, kas on sulle vajaliku jubina nimetuses 2108-..... või 21083-..... olemas või mitte.
Ongi kõik
.
Pilte oskame kõik "tõlkida" ja oma masina leiad ülesse.
Edasi transmissija - korobka peredatch (käigukast) - shesterni korobki peredatch (käigukasti hammasrattad) - ja varuosakoodidega tutvuma...
Seal mitu varianti vastavalt tootmise aastale ja veel miskid muud mod.-id.
Otsid, kas on sulle vajaliku jubina nimetuses 2108-..... või 21083-..... olemas või mitte.
Ongi kõik

- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
selline küsimus tekkis, et kas klassiku 4k käimaris võib kasutada sünteetilist õli või lääne tõugu mineraalset? Ja kas mineraalõli võib kasutada tagasillas nii, et peale vaba õli välja laskmist kallad mineraalse sisse või võib sealgi kasutada sünteetilist?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Võib kasutada.
75W-90 viskoossusega õli näiteks.
Ning tagasilla õlivahetust võib ka nii teha, nagu kirjeldasid.
Loomulikult oleks parem kui enne uue õli sissekallamist loputusõliga nii kast kui sild läbi loputada, sest kui õlisid pole ammu vahetatud, jääb igasugust metallipuru ja mustust seintele ja detailidele.
Samuti tasuks kriitilise pilguga üle vaadata kõik simmerlingid ning tihendid, mis õli peavad kinni hoidma.
75W-90 viskoossusega õli näiteks.
Ning tagasilla õlivahetust võib ka nii teha, nagu kirjeldasid.
Loomulikult oleks parem kui enne uue õli sissekallamist loputusõliga nii kast kui sild läbi loputada, sest kui õlisid pole ammu vahetatud, jääb igasugust metallipuru ja mustust seintele ja detailidele.
Samuti tasuks kriitilise pilguga üle vaadata kõik simmerlingid ning tihendid, mis õli peavad kinni hoidma.