Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Fiksaatori vaatan siis üle.
Tunde järgi läheb sisse nagu kolmas käik. 5. käiku välja võttes on samuti mingisugune takistus olemas. Kui kast maas oli sai käigukangi kohalt (kasti pealt) viies sisse lükatud ning see läks lõpuni.
Kas käiku hoiab sees ka see fiksaator, mis takistab mitme käigu korraga sisseminekut (nime järgi justkui peaks hoidma)?
[Muudetud: 15-12-2007 IceStorm]
Tunde järgi läheb sisse nagu kolmas käik. 5. käiku välja võttes on samuti mingisugune takistus olemas. Kui kast maas oli sai käigukangi kohalt (kasti pealt) viies sisse lükatud ning see läks lõpuni.
Kas käiku hoiab sees ka see fiksaator, mis takistab mitme käigu korraga sisseminekut (nime järgi justkui peaks hoidma)?
[Muudetud: 15-12-2007 IceStorm]
Iga ilmaga aktsioonis!
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Proovin viga veel kirjeldada.
Nii liikudes kui ka seistes tuleb 5. käik tõmmates raskemini välja kui 3.
Lisaks läheb viies rohkem sisse kui kolmas.
Kui käigukastis õlid veel külmad (10 minti muretut sõitu), siis käiku välja ei viska, kuid kui viskama hakkab, siis jääbki seda tegema. Käega viiendat sees hoides on tunda, kuidas surve kangi neutraalasendisse surub.
Fiksaatoreid veel kontrollinud pole.
Kas midagi muud võiks seda samuti põhjustada?
Nii liikudes kui ka seistes tuleb 5. käik tõmmates raskemini välja kui 3.
Lisaks läheb viies rohkem sisse kui kolmas.
Kui käigukastis õlid veel külmad (10 minti muretut sõitu), siis käiku välja ei viska, kuid kui viskama hakkab, siis jääbki seda tegema. Käega viiendat sees hoides on tunda, kuidas surve kangi neutraalasendisse surub.
Fiksaatoreid veel kontrollinud pole.
Kas midagi muud võiks seda samuti põhjustada?
Iga ilmaga aktsioonis!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
viga pole fiksaatoris vaid kulunud käigumuhvi/5k hammaka hammastes ilmselt - kui käigu ikka jõuga välja surub. hambad ei tohi olla kaldu kulunud muhvil!!!
ehitus seal selline, et kui käik sees siis peab ennast ise sees ka hoidma..
ehitus seal selline, et kui käik sees siis peab ennast ise sees ka hoidma..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Jutt käib nendest detailidest? Pildile jäänud üks uus ja teine vana. Mõlemad detailid sai vähem kui kuu aega tagasi uued pandud, kuid kasu ei midagi. Kvaliteet?:puzzledAlgselt postitas: olaaf
viga pole fiksaatoris vaid kulunud käigumuhvi/5k hammaka hammastes ilmselt - kui käigu ikka jõuga välja surub. hambad ei tohi olla kaldu kulunud muhvil!!!
ehitus seal selline, et kui käik sees siis peab ennast ise sees ka hoidma..
Peakski uuesti juba mainitud detailid üle kontrollima, sest tundub, et muus viga olla ei saa.

Iga ilmaga aktsioonis!
-
rroheline05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 16 Jaan 2008 20:44
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere, Simuna
- Autod: roheline 2105
probleem!
kui tahan panna tagurpidi või teist käiku siis käib mingi imelik ragin ja lööb kõva kolksuga käigu välja. kas sünkrokad on läbi või midagi muud??
P.S kui neljandaga sõita üle 3000 pöörde ja gaas lahti lasta siis hakkab midagi undama jubedalt.
kui tahan panna tagurpidi või teist käiku siis käib mingi imelik ragin ja lööb kõva kolksuga käigu välja. kas sünkrokad on läbi või midagi muud??
P.S kui neljandaga sõita üle 3000 pöörde ja gaas lahti lasta siis hakkab midagi undama jubedalt.
...ega vähe ei ole! - tundmatu parm, Politseikroonika
Käigukastis on piisaval õli? ja samuti tagasillas?Algselt postitas: roheline05
probleem!
kui tahan panna tagurpidi või teist käiku siis käib mingi imelik ragin ja lööb kõva kolksuga käigu välja. kas sünkrokad on läbi või midagi muud??
P.S kui neljandaga sõita üle 3000 pöörde ja gaas lahti lasta siis hakkab midagi undama jubedalt.
lülitusmuhvid ja käiguhammakad ilmselt ära kulunud.Algselt postitas: roheline05
probleem!
kui tahan panna tagurpidi või teist käiku siis käib mingi imelik ragin ja lööb kõva kolksuga käigu välja. kas sünkrokad on läbi või midagi muud??
P.S kui neljandaga sõita üle 3000 pöörde ja gaas lahti lasta siis hakkab midagi undama jubedalt.
Roolin nii kuis jaksan
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Mõned postitused tagasi olin hädas 5. käiguga, mis sees ei püsinud. Seda põhjustavad detailid olid kõik värskelt vahetatud, fiksaatorid olid korras.
Tegin juba plaane, millal kast taas alt ära võtta, kuid sõitude ajal lükkasin ikka vahepeal 5. käigu prooviks sisse. Mingil hetkel hakkas käik sees püsima ja pärast seda oli vaid mõni väga üksik kord, kui probleem esines.
Sellest loost õppisin, et varuosad tahavad teinekord aega "sissetöötamiseks" ja alati pole vaja kasti kohe alt kiskuda. Loodetavasti aitab see kogemus tulevasi remontijaid.
Tegin juba plaane, millal kast taas alt ära võtta, kuid sõitude ajal lükkasin ikka vahepeal 5. käigu prooviks sisse. Mingil hetkel hakkas käik sees püsima ja pärast seda oli vaid mõni väga üksik kord, kui probleem esines.
Sellest loost õppisin, et varuosad tahavad teinekord aega "sissetöötamiseks" ja alati pole vaja kasti kohe alt kiskuda. Loodetavasti aitab see kogemus tulevasi remontijaid.
Iga ilmaga aktsioonis!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mulle tundub, et viienda käigu vead on tehasest sisse programeeritud. Viies käik on jube vähe hambumises (näha kulumise järgi). Sealt kõik need väljaviskamised ja ülearu kulumised.
Oma viiesel kastil (mille remondi käigus ümber tegin) viskasin 5 käigu sünkronisaatori minema. Keerasin hammasratta teistpidi (ei pidanud uut ostma). Paigutasin hammaka muhvile lähemale. Koos sünkronisaatoriga ei saa seda nippi teha.
Siiani sõidab kenasti.
Oma viiesel kastil (mille remondi käigus ümber tegin) viskasin 5 käigu sünkronisaatori minema. Keerasin hammasratta teistpidi (ei pidanud uut ostma). Paigutasin hammaka muhvile lähemale. Koos sünkronisaatoriga ei saa seda nippi teha.
Siiani sõidab kenasti.
C
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Sellel kastil sai samuti kehva hambumust parandatud, kui kasti mitu korda "vea" tõttu maha sai võtta. Nimelt kahvli vardas oleva 5. käigu fiksaatori pesa sai keevitamise ja viilimise teel 3 mm edasi nihutatud, et hambumus paraneks. Sellise variandiga ei tulnud midagi välja visata. Näis, kauaks sellest kasu on;).Algselt postitas: motamees
Mulle tundub, et viienda käigu vead on tehasest sisse programeeritud. Viies käik on jube vähe hambumises (näha kulumise järgi). Sealt kõik need väljaviskamised ja ülearu kulumised.
Oma viiesel kastil (mille remondi käigus ümber tegin) viskasin 5 käigu sünkronisaatori minema. Keerasin hammasratta teistpidi (ei pidanud uut ostma). Paigutasin hammaka muhvile lähemale. Koos sünkronisaatoriga ei saa seda nippi teha.
Siiani sõidab kenasti.
Iga ilmaga aktsioonis!
-
rroheline05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 16 Jaan 2008 20:44
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere, Simuna
- Autod: roheline 2105
Algselt postitas: MuKi14Käigukastis on piisaval õli? ja samuti tagasillas?Algselt postitas: roheline05
probleem!
kui tahan panna tagurpidi või teist käiku siis käib mingi imelik ragin ja lööb kõva kolksuga käigu välja. kas sünkrokad on läbi või midagi muud??
P.S kui neljandaga sõita üle 3000 pöörde ja gaas lahti lasta siis hakkab midagi undama jubedalt.
...ega vähe ei ole! - tundmatu parm, Politseikroonika
-
rroheline05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 16 Jaan 2008 20:44
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere, Simuna
- Autod: roheline 2105
no samaral ei soovita kindlasti sees hoida käiku jõuga - käiguvaliku karp seda jõudu väja ei kannata ning tõmbab praod sisse..
ega klassikulgi lülituskahvlid titaanist pole - omal pn üks ära murnudnud - loomulikult läheb see metallijurakas läbi hammasrataste = uus kast
eks mõlema puhul on odavam otsida töötav kast või panna ise mitmest kokku kui hakata poest uusi hammakaid ostma - suht kallis värk võrreldes kasutatud kasti hinaga
ega klassikulgi lülituskahvlid titaanist pole - omal pn üks ära murnudnud - loomulikult läheb see metallijurakas läbi hammasrataste = uus kast
eks mõlema puhul on odavam otsida töötav kast või panna ise mitmest kokku kui hakata poest uusi hammakaid ostma - suht kallis värk võrreldes kasutatud kasti hinaga
Roolin nii kuis jaksan
-
rroheline05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 16 Jaan 2008 20:44
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere, Simuna
- Autod: roheline 2105
Algselt postitas: doris
no samaral ei soovita kindlasti sees hoida käiku jõuga - käiguvaliku karp seda jõudu väja ei kannata ning tõmbab praod sisse..
ega klassikulgi lülituskahvlid titaanist pole - omal pn üks ära murnudnud - loomulikult läheb see metallijurakas läbi hammasrataste = uus kast
eks mõlema puhul on odavam otsida töötav kast või panna ise mitmest kokku kui hakata poest uusi hammakaid ostma - suht kallis värk võrreldes kasutatud kasti hinaga
peaksin hakkama uut kasti muretsema ?
äkki oleks mõni parem võimalus varuks kellegil..

...ega vähe ei ole! - tundmatu parm, Politseikroonika
-
rroheline05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 16 Jaan 2008 20:44
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere, Simuna
- Autod: roheline 2105
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Võib olla , et mootoripadjad läbi või siis käigukasti hambad kulunud.Algselt postitas: Sokoflis
Tere. Suht algaja olen veel. Niisiis küsimus : mul samaral viskab teise käigu välja pidevalt. Milles probleem võib olla?:sein
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.