Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Selleks,et 4-sest kastist 5-ne teha tuleks esiti osta ca 4000-5000kr eest juppe.Tagumine korpus 5käigu hammasrattad 900kr paar,5käiguvahetus muhv+kahvel 400kr,tagumine korpus 1500kr,käiguvaheti 600kr,otsalaager,käiguvahetusvõllid jms.nipet-näpet.
Siis treimist ja puurimist ja ongi 5-k.kast olemas.
Samas võin pakkuda 3000kr.eest töökorras 5k.kasti.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
k
kaku666
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kaku666 »

nu jah kui see nii kalliks läheb siis ei tasu see aretamine ikka ära kas sul mõnda veaga kasti ka pakuda on näiteks korpus katki või midagi sellist
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kui korpus katki,siis remondin ise ja müün 3000kr.Läheb katki ju vaid tagumine 1500kr maksev korpus.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Oskab/viitsib keegi rääkida, mis järjekorras käimakasti aatomiteks lammutatakse? Mul sidurikoda ning tagumine kopsik juba maas.
Mis edasi?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

kui kaaned otstest maas siis tagant võlli otsast stopper rõngad maha.Eest tuleb vedav võll väljapoole välja.Käigu lülitus kahvli võllid tuleb ka välja sikutada siis saab kahvlid kätte.Aga ettevaatust kahvli võllide välja tõmbamisel!!Käigukasti küljel on kahe kaheksase poldiga kinnitatud piklik plaat,mille all on vedrud ja kuulid.Need tuleks muidugi enne eemaldad ja siis on kolme kahvli võlli vahel veel ühed tihvtid,mis ei lase kahte käiku korraga sisse lülitada.Et siis võllide välja võtmisel vaatake natuke ja ärge hooletult välja venitage võlle,muidu kaovad need väiksed vidinad ära
56506878
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ja alumine ehk siis vahe võllil tuleb otsast polt koos seibiga ära keerata ja mõlemalt poolt need rull laagrid välja koukida.Ja pikal võllil ehk siis veetav võllil tuleb ka laager otsast ära saada siis tuleb võll välja
56506878
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ära kipuvad kaduma spidomeetriajami all olev 5,5mm läbimõõduga kuul ja keskmise kahvlivõlli sees olev pisikene tift.Samuti kipuvad laiali lendama kahvlivõlli fiksaatorkuulid ja kahvlivõllide vahel asuvad tiftid.
Laiali kipub lendama ka vahevõlli,sidurikoja poolne kuullaager.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

Otseselt pole asi ilmselt käigukastis aga peale selle remonti on mingi kolin põhja alla tekkinud. Täpsemalt koliseb/kõriseb suuremal kiirusel (üle 50) gaasi lahtilaskmise hetkel, natuke ka pärast kiirendades. Ise kahtlustan et kardaan 'vabakäigul' koliseb. On see 'kosmeetiline' viga mida mingi (näiteks vahekasti?) regullimisega parandada saab... kunagi kui aega saab, või viitab taoline kolin millegile tõsisemale? Masin Niva siis.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Mure järgmine...vahetusse lähevad 5-l kastil otsasimmerid...tagumisega polnud probleeme...sai selle metallrõnga mutri abi kasutades otsast ära ja ülejäänud köki-möki...kuid see esimene...simmeri otsas on mingi kauss, millel väike auk sees ja selle otsas toru...ja kogu see krempel siis peavõlli/veovõlli otsas ning mina teda kätte ei suuda saada...kerge nõu-hau ei teeks paha...
Juba varakult ette tänades...PuZuP
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esimese simmeri vahetuseks tuleb sidurikoda käigukasti küljest ära võtta. Siis saab lihtsalt selle survelaagri liugpinnaga toru sissepoole (käigukasti poole) välja lüüa. Selle otsa sees ongi esimene simmer.
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

simmeri vahetuseks ei pea seda toruvärki välja lööma
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Õigus küll, et ei PEA.
Mina olen ikka löönud (see päris lihtsalt seal liigub) ja silikoniga tagasi pannud. Siis kindel, et välja ei higista.
C
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Käigukastil mul selline probleem, et neljas käik on sees ja enam välja ei tule, käigukang ei liigu enam. Milles võib olla viga ? Muidu kast ainult 66000 sõitnud...
v
valu
Suletud kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas valu »

mul selline mure et kolmas käik ei püsi enam sees,
kui pöörded ca:1500 peale lasta siis püsib niikaua see kui gaasi natukenegi üles lasen,
milles vöib viga olla/ mis oleks vaja vahetada ja kuidas seda teha?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

käigu hammakas ja muhv ilmselt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
valu
Suletud kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas valu »

ja mida peab tegema et neid vahetada ja palju see löbu maksma vöib minna?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Neljase kastiga selline lugu, et parem/odavam on vahetada see terves tükis ära. Sellise kasti saab kätte mingi 500 eest. Poest juppidena ostes maksad rohkem+ töö.
C
k
kala
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kala »

lada käigasti vahetus 35min
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Kala
lada käigasti vahetus 35min
Kui juba sõnadega loopimiseks läks, siis mina võin kasti ära vahetada 5 minutiga.:ylbe
Teen sulle pakkumise. Tule ja vaheta mu Ladal 35 minutiga käigukast ära. Mahud aega, saad tasuks minu õues seisva 2105. Ei mahu aega... Niisama mula pole ka mõtet ajada. Mõni äkki usub ka.
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Alla 1,5 tunni võib (toonitan VÕIB) jõuda vahetatud (demontaaz+montaaz),kuid siis peab vähemalt 3 meest ka asjal kallal olema.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Vasta