Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
kuidas vahetada käigukasti
kuidas saab vahetada üksinda käigukasti
Keerad kapotialt käigukasti (2 ülemist) mutrid lahti ja, starteri peab ka eemaldama, 2 alumist kasti polti, 4 otsapleki pisikest polti, püksid mutritest lahti, siduri töösilinder ja ka kogu ülejäänud sumpa osa, kardaan ära. Salpongis siis kolmas käik sisse, kang küljest ära ja must plastmassist võru siis kas lahti kruvida või puruks teha. Kui on ka metallvõru vaiba küljes, siis ka see ära võtta.
Üksi on muidugi seda väga raske teha, sest uut kasti tagasi panna pole üldse naljaasi.
Üksi on muidugi seda väga raske teha, sest uut kasti tagasi panna pole üldse naljaasi.
Roolin nii kuis jaksan
Mina näiteks sain, aga mul polnud siis esiklaasi ka ees:bouncing.
Nimelt panin rihma käikari tagumise otsa alt läbi ja siis toppisin sealt kangi august salongi. Teise rihma toppisin kigukasti kinnituspoltide aukudest läbi(need, mis mootorisse lähevad).
Siis tõstsin käigukasti üles, sidusin rihmad kinni sinna ,metall teivasse, mis armatuuri alt jookseb(mul polnud armatuuri ka:spin)
Nimelt panin rihma käikari tagumise otsa alt läbi ja siis toppisin sealt kangi august salongi. Teise rihma toppisin kigukasti kinnituspoltide aukudest läbi(need, mis mootorisse lähevad).
Siis tõstsin käigukasti üles, sidusin rihmad kinni sinna ,metall teivasse, mis armatuuri alt jookseb(mul polnud armatuuri ka:spin)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
milleks nii keeruliselt??Algselt postitas: burner
Mina näiteks sain, aga mul polnud siis esiklaasi ka ees:bouncing.
Nimelt panin rihma käikari tagumise otsa alt läbi ja siis toppisin sealt kangi august salongi. Teise rihma toppisin kigukasti kinnituspoltide aukudest läbi(need, mis mootorisse lähevad).
Siis tõstsin käigukasti üles, sidusin rihmad kinni sinna ,metall teivasse, mis armatuuri alt jookseb(mul polnud armatuuri ka:spin)
kui vähegi jõudu on siis saab hakkama, oluliselt kergem on kasti ilma sidurit puutumata vahetada - siis saab kergemini hakkama.
kastiga siduriketast tsentreerida on palju raskem.
spetsiaalse pulga/võlli jupiga asi palju rõõmsam.
ise olen 4x kastiga tsentreerinud ja ühe korra nüüd võlliga

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Tagurpidikäigu probleemid
Mure siis järgmine:
Kui üritad panna tagurpidikäiku siis saab ainult ragistamisega (vahest rohkem vahest vähem). Esimene ei taha ka vahest korralikult sisse minna vaid nõuab jõudu. Aga kui panna sisse kas kolmas või neljas käik (auto seisab) ja siis läheb tagumine ilusti sisse.
Ise arvan et viga võib olla selles laagris mis on hooratta küljes, mille sisse toetub käigukasti võlli ots. Äkki on see liiga tihkex muutunud või midagi.
Kui üritad panna tagurpidikäiku siis saab ainult ragistamisega (vahest rohkem vahest vähem). Esimene ei taha ka vahest korralikult sisse minna vaid nõuab jõudu. Aga kui panna sisse kas kolmas või neljas käik (auto seisab) ja siis läheb tagumine ilusti sisse.
Ise arvan et viga võib olla selles laagris mis on hooratta küljes, mille sisse toetub käigukasti võlli ots. Äkki on see liiga tihkex muutunud või midagi.
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
mul sama probla külmalt,lükkan ennem sõidu alustamist korra 3 ja 4nda sisse ja siis kõik töötab ilustiAlgselt postitas: zajetz
Mure siis järgmine:
Kui üritad panna tagurpidikäiku siis saab ainult ragistamisega (vahest rohkem vahest vähem). Esimene ei taha ka vahest korralikult sisse minna vaid nõuab jõudu. Aga kui panna sisse kas kolmas või neljas käik (auto seisab) ja siis läheb tagumine ilusti sisse.
Ise arvan et viga võib olla selles laagris mis on hooratta küljes, mille sisse toetub käigukasti võlli ots. Äkki on see liiga tihkex muutunud või midagi.
-
vvalge_neeger
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
sünkrod hakkavad ära väsima siis aitab suuremate käikude eelnev sisselülitamine. sellega harjub ära 
nulviiele pandi siin ka igasugu mootoreid, samuti kuutele ja kolmedele. tuleks vaadata ikka mis konkreetselt kapoti all on,
1300 on täiesti piisav et maanteel kulgeda viiendaga 110-120
eeldusel et mootor on täiesti korras ja silindrisurved normis jne...

nulviiele pandi siin ka igasugu mootoreid, samuti kuutele ja kolmedele. tuleks vaadata ikka mis konkreetselt kapoti all on,
1300 on täiesti piisav et maanteel kulgeda viiendaga 110-120
eeldusel et mootor on täiesti korras ja silindrisurved normis jne...
Roolin nii kuis jaksan
Selline jama: peale mootoripatjade vahetust on nii, et kui käima panna, teeb kuskil plõksivat häält. Panen jala gaasile, tunnen seda plõksimist pedaalis, samuti tunnen käigukangis. Kui sõita, siis gaasi andes nagu ei tunne, samas foori taga seistes või aeglasemalt sõites jälle jama tagasi:( Hommikuti ja õhtuti peale tööd, kui masin terve päev seisnud, on kõige hullem-käima saan auto küll, aga kui liikuma tahan hakata ja sidurit üles lasen, hakkab hullemini kolisema ja sureb ära. Kas võib olla jama käigukasti padjas või pandi töökojas mootoripatjade vahetusel midagi puusse?
Enne mootoripatjade vahetust oli kõik ok.
Enne mootoripatjade vahetust oli kõik ok.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kardaaani vahepukk, käigukasti tagumine padiAlgselt postitas: pronek
probleem järgmine et kui sõidad lased gaasi pedaali lahti , käiguga pidurad ühesõnaga.
siis uuesti gaasi andes sama käik sees teeb kolksu. differ vahetatud peaks koraas olema vardad ka kõik vahetatud.
milles võib olla probleem?
ehk on keegi sellise asjaga varem kokku muutunud
ette tänades Pronek
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."