Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
l
laios
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas laios »

mul olid ka 03'mel mingid kolinad see kelle käest ta sain ütles et need varraste puksid on läbi, aga pärast tuli välja et silla küljes olevad poldi augud on lihtsalt suureks kulunud. tegin augud paksude seibide ka keevituse abil korda ja kolin kadus.
t
tay
Suletud kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

kuidas vahetada käigukasti

Postitus Postitas tay »

kuidas saab vahetada üksinda käigukasti
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Keerad kapotialt käigukasti (2 ülemist) mutrid lahti ja, starteri peab ka eemaldama, 2 alumist kasti polti, 4 otsapleki pisikest polti, püksid mutritest lahti, siduri töösilinder ja ka kogu ülejäänud sumpa osa, kardaan ära. Salpongis siis kolmas käik sisse, kang küljest ära ja must plastmassist võru siis kas lahti kruvida või puruks teha. Kui on ka metallvõru vaiba küljes, siis ka see ära võtta.
Üksi on muidugi seda väga raske teha, sest uut kasti tagasi panna pole üldse naljaasi.
Roolin nii kuis jaksan
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

Mina näiteks sain, aga mul polnud siis esiklaasi ka ees:bouncing.
Nimelt panin rihma käikari tagumise otsa alt läbi ja siis toppisin sealt kangi august salongi. Teise rihma toppisin kigukasti kinnituspoltide aukudest läbi(need, mis mootorisse lähevad).
Siis tõstsin käigukasti üles, sidusin rihmad kinni sinna ,metall teivasse, mis armatuuri alt jookseb(mul polnud armatuuri ka:spin)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: burner
Mina näiteks sain, aga mul polnud siis esiklaasi ka ees:bouncing.
Nimelt panin rihma käikari tagumise otsa alt läbi ja siis toppisin sealt kangi august salongi. Teise rihma toppisin kigukasti kinnituspoltide aukudest läbi(need, mis mootorisse lähevad).
Siis tõstsin käigukasti üles, sidusin rihmad kinni sinna ,metall teivasse, mis armatuuri alt jookseb(mul polnud armatuuri ka:spin)
milleks nii keeruliselt??

kui vähegi jõudu on siis saab hakkama, oluliselt kergem on kasti ilma sidurit puutumata vahetada - siis saab kergemini hakkama.
kastiga siduriketast tsentreerida on palju raskem.
spetsiaalse pulga/võlli jupiga asi palju rõõmsam.
ise olen 4x kastiga tsentreerinud ja ühe korra nüüd võlliga :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Tagurpidikäigu probleemid

Postitus Postitas zajetz »

Mure siis järgmine:
Kui üritad panna tagurpidikäiku siis saab ainult ragistamisega (vahest rohkem vahest vähem). Esimene ei taha ka vahest korralikult sisse minna vaid nõuab jõudu. Aga kui panna sisse kas kolmas või neljas käik (auto seisab) ja siis läheb tagumine ilusti sisse.

Ise arvan et viga võib olla selles laagris mis on hooratta küljes, mille sisse toetub käigukasti võlli ots. Äkki on see liiga tihkex muutunud või midagi.
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

Algselt postitas: zajetz
Mure siis järgmine:
Kui üritad panna tagurpidikäiku siis saab ainult ragistamisega (vahest rohkem vahest vähem). Esimene ei taha ka vahest korralikult sisse minna vaid nõuab jõudu. Aga kui panna sisse kas kolmas või neljas käik (auto seisab) ja siis läheb tagumine ilusti sisse.

Ise arvan et viga võib olla selles laagris mis on hooratta küljes, mille sisse toetub käigukasti võlli ots. Äkki on see liiga tihkex muutunud või midagi.
mul sama probla külmalt,lükkan ennem sõidu alustamist korra 3 ja 4nda sisse ja siis kõik töötab ilusti
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

mul ei ole vahet kas soe või külm :S
v
valge_neeger
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas valge_neeger »

tere, kas keegi teab kas 5-k2iguline k2igukast n2iteks vaz 2105-el sobib lahjematele masinatele no mis in nelja k2igulised.

t2nud
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Alla sobib küll ,miks ei? A kui pead silmas võimsust (kw) ,
siis ega see viis nüüd teab mis võimas isegi ole.
Kuus ja kolm ju ikka üle.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

sünkrod hakkavad ära väsima siis aitab suuremate käikude eelnev sisselülitamine. sellega harjub ära :)
nulviiele pandi siin ka igasugu mootoreid, samuti kuutele ja kolmedele. tuleks vaadata ikka mis konkreetselt kapoti all on,
1300 on täiesti piisav et maanteel kulgeda viiendaga 110-120
eeldusel et mootor on täiesti korras ja silindrisurved normis jne...
Roolin nii kuis jaksan
m
mummuke
Suletud kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mummuke »

Selline jama: peale mootoripatjade vahetust on nii, et kui käima panna, teeb kuskil plõksivat häält. Panen jala gaasile, tunnen seda plõksimist pedaalis, samuti tunnen käigukangis. Kui sõita, siis gaasi andes nagu ei tunne, samas foori taga seistes või aeglasemalt sõites jälle jama tagasi:( Hommikuti ja õhtuti peale tööd, kui masin terve päev seisnud, on kõige hullem-käima saan auto küll, aga kui liikuma tahan hakata ja sidurit üles lasen, hakkab hullemini kolisema ja sureb ära. Kas võib olla jama käigukasti padjas või pandi töökojas mootoripatjade vahetusel midagi puusse?

Enne mootoripatjade vahetust oli kõik ok.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt käivad püksid esisillatala vastu..
võimalik muidugi et toppisid midagi kuskil valesti..
mine tagasi ja küsi mis värk on..
midagi koliseda küll ei tohi, olgu need padjad nii uued kui tahes.. :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pronek
Suletud kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pronek »

probleem järgmine et kui sõidad lased gaasi pedaali lahti , käiguga pidurad ühesõnaga.
siis uuesti gaasi andes sama käik sees teeb kolksu. differ vahetatud peaks koraas olema vardad ka kõik vahetatud.
milles võib olla probleem?
ehk on keegi sellise asjaga varem kokku muutunud

ette tänades Pronek
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Kui vardad ja differ on korralikud, siis on viga võib-olla kardaaniristides, vaata need üle.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: pronek
probleem järgmine et kui sõidad lased gaasi pedaali lahti , käiguga pidurad ühesõnaga.
siis uuesti gaasi andes sama käik sees teeb kolksu. differ vahetatud peaks koraas olema vardad ka kõik vahetatud.
milles võib olla probleem?
ehk on keegi sellise asjaga varem kokku muutunud

ette tänades Pronek
kardaaani vahepukk, käigukasti tagumine padi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pronek
Suletud kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pronek »

käigukasti tagumine padi vahetatud aga tänud eks uurin kui saan teada sisi kirjutan siia ka..:)
k
kaku666
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kaku666 »

küsimus targematele kuda ehitatakse 4käigulisest 5käiguline käigukast :D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Koduste vahenditega ei ole see võimalik.
C
k
kaku666
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kaku666 »

kui treimis keevitamis ja freesimis võimalus on ning endal ka võtmed peos seisava mis seal teha tuleb ja asendada et 5 käik juurde saada?
Vasta