Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Esialgne postitaja 2104
Kust kohas sul need hammasrattad kardaanil on? :yllatunud
Kardaani käigukasti poolsel otsal on hammas rattad.;)
t
timthal
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas timthal »

Äkki on need nuudid?
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Võbolla tõesti nuudid, aga hammaste moodi on ju ka.:sein
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja marks
Võbolla tõesti nuudid, aga hammaste moodi on ju ka.:sein
Hammasrattad on need mis oma hambumist muudavad (käivad ringi ja on hammasühenduses) Nuut võib olla hammasratta moodi aga ta on seal hambumises nii kui ta pannakse senikaua kuni teda jälle ümber tõstetakse.;) Peenemaks minnes on nendel ka hambaprofiilid erinevad.:P
C
m
masta
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

5 käigukast

Postitus Postitas masta »

kas 5 manuaal käigukast sobiks 21-011
1.3 kubatuuriga või jääb see mootor lahjaks, peaasi et bensukulu oleks väiksem.Andke hüva nõu
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Mootor vaevalt lahjaks jääb, mul on kah 1.3 (rihmaga) ja viiene kast. Maanteel on benakulu väiksem. Ardi kunagi mainis vist, et umbes 18% väiksem.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Ülekanne on 18% kiirem,bensukulu kokkuhoid mõnevõrra väiksem tuuletakistus ju,aga 10% kindlasti säästu.
5-st kasti saad minu käest h-3000kr.See tasub ära 30000km läbisõiduga(arvestades iga kilomeetri pealt 10 senti säästu).+ mürataseme langus.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
r
riuno2003
Suletud kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas riuno2003 »

mul oli sama probla et jõnksutas kui kohalt läks aga see oli hoopis sytiku viga see oli sodi 06 kere aga 011 mootor mul endal
:lol
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

tegelikult võib viga olla käigukasti tagumises padjas, mis on saanud näiteks õli. meil oli scorpiol tagumine simmer läbi ja natuke immitses õli padja peale, mille tagajäriel muutus kumm kondoomi laatseks vetruvaks massiks ja kohalt ära minnes hakkas kast hüppama
jahil
a
Anonymous
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Anonymous »

Esialgne postitaja Riuno2003
mul oli sama probla et jõnksutas kui kohalt läks aga see oli hoopis sytiku viga see oli sodi 06 kere aga 011 mootor mul endal
:lol
Mis asi see sytik on, mul ka tead hüppab ja mootori padjad panin uued, ei aidanud.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

aga kas siduriketast oled uurinud . Viga võib olla ka siduri leevendus vedrudes , et need kuskilt järgi andnud. ;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja asjamees
aga kas siduriketast oled uurinud . Viga võib olla ka siduri leevendus vedrudes , et need kuskilt järgi andnud. ;)
Sidurikorv võib ka kuuma saand olla. Pisut keereks tõmband ja siis hakkab rabama. Iseneeditud siduriketta võib ka keereks tõmmata.
C
a
autopedeenn
Suletud kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas autopedeenn »

enda kogemuse varal võib öelda, et kõver siduriketas teeb sellist nalja küll:)
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

2140 käigukasti tagumine simmer

Postitus Postitas pvr »

kysimus siis vist peaasjalikult motamehele, kes mind sihukestes rumalates kysimustes aidata on osanud. Küsimus kuidas saada seda simmerit lahti kasti küljest, kuna tundub naa kulund olema ja õli kah enam suurt ei pea, olen juurind puurind seda nii ja na haamriga süstriitama ka niisama jõhkralt ei julge minna, ja ühestki minukäsutuses olevast autoraamatust ei ole vastust ka saanud.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kardaani pead maha võtma. Kuidas see sealt täpselt ära käib enam ei mäleta. Eks sa pead teda jämeda kruvika otsaga ühest äärest välja kangutama. Ajad kruvika sealt võllist mööda simmeri sisse ja kangutad. Ega sul pole vaja seda tervelt kätte saada. Olen ka suure naaskliga simmereid ära võtnud kui kruvikas vahele ei mahu. Löön naaskliga simmerile augu sisse ja ja siis poolviltu jälle kangutan.
Sul peab kaks uut simmerit olema. Seal neid kaks.
Sisemine 402-1701210-03.....49,25x33,1x9,5
Välimine 400-2402052-04....49,25x33,1x9,5
C
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Kolin käigu lülitamisel

Postitus Postitas uudopyvi »

autoks 2103
kui käik sisse panna ja sidur lahti lasta käib kerge kolks.
kas võib põhjus olla selles et kardaaniristis mingi lõtk sees?
kui on selline põhjus siis kas see on tõsine st kas kardaanirist on kohe kohe ära kukkumas
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui see kolks on seotud ka sellise kõlava järelkajaga (kardaani toru kõla) siis tegu ilmselt kardaaniristiga. Hääle järgi ära ei ütle kui läbi ta on.
C
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

on küll selline kõlisev heli
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis kardaan alt, uued ristid (vastupidiselt osadele "asjatundjatele" kes soovitavad ainult reduktori poolset risti vahetada kuna "teine ei kolista kunagi")) nii on kindel, et auto sõit on sujuv ja vaikne pikka aega.. kui võimalik siis osta uued ristid itaalia omad - vähem praaki. kindlasti ei ole odavamad ristid paremad!
Kindlasti märgi ära mis pidi sul kardaan koos oli.. muidu viid kardaani tasakaalust välja. Samuti märgi ära kuidas on uued ristid koos.. valesti kokkupannes kulub kiiremini.
Kui riste pole ammu vahetatud (eriti kui sina seda esimest korda teed!!) siis soovitan osta poest ka uued stopperid hinda kahjuks ei tea aga nende tervelt kättesaamine võib asjatundmatul üle jõu käia..
kui on soe koht kus teha ja vajalikud tööriistad teeb selle rahulikult 1h ära
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
slikk
Suletud kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas slikk »

spidoka peal peaks ka olema ju mingid punase vms värviga tehtud max kiiruse triibud peale. ei mäleta täpselt. pole ammu tegelend siksiga
Vasta