Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

05 ja 051 peaks olema 4,3 ning 053-l 4,1.
Seda saada väga hästi teada sellisel moel.
Tõstad ühe ratta üles.Lased abilisel keerata ratast täpselt 10 ringi.Kui on ülekanne 3,9 siis teeb kardaan 19,5 ringi,
kui 4,1 siis 20,5 ringi ning kui 4,3 siis 21,5 ringi.4,44 korral vastavalt 22,2 tiiru.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Esialgne postitaja Ardi Soovik
Lada tehase poolt valmistatud kiireim differ on 3,9 ja aeglaseim 4,44.
Kas Nivadel on ka see viimane 4,4 sees? Või on neil õnneks veel aeglasem?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
n
neljamees
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

käigukasti vahetus. 4 vahetatud 5

Postitus Postitas neljamees »

kas keegi on püüdnud panna siksile itaalia 5 kasti? ma üritasin ja ma ei ssanud sotti, mis hetkel tegin vea. ühesõnaga, siduriga jama. fiati siduriga lihtsalt ei hakanud lahutama, käik jäi väikseks. millised on nipid, mida oleks pidanud arvestama???
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Paned silindri lähemalt lükkama(teed hoova lühemaks).
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

21213 ja 21214 on sees 3,9 2121-del võib leida kõike alates 4,44 kuni 4,1-ni.
Teada saab samamoodi keerates.
Niva tagadiffer sama nagu klassikalisel Ladal,esidiffri tigu ja taldrik ka samad kuid differ ise teistsugune.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Esialgne postitaja Ardi Soovik
21213 ja 21214 on sees 3,9 2121-del võib leida kõike alates 4,44 kuni 4,1-ni.
Teada saab samamoodi keerates.
Niva tagadiffer sama nagu klassikalisel Ladal,esidiffri tigu ja taldrik ka samad kuid differ ise teistsugune.
Krt! Huvitav, miks nad uuetele siis kiirema difri on pannud? Kas ainult 5k. kasti pärast? Aegalsem differ peaks maasturile ju paremini sobima.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Neil ju võimsam mootor,maastiku jaoks on Nivadel aeglusti.5-k.kast pole diffriga seotud,see sobib igale mootorile.Iseasi kas 1,2 mootor Nivat 5ndaga vedada jõuab.Tagaveolisele ladale 1,2 mootor 5-daga ülejõu ei käi,muidugi kiiremat diffrit sel juhul taha panna pole mõtet.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
n
neljamees
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas neljamees »

lugu tegelikult selles, et see, kuhu sidur sisse käib, oli see nüüd korv, see on õhem kui näiteks vene oma ja tekkib selline olukord, et laager ei lähe lõpuni, sidurikarteris olev ava jääb lühikeseks.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Esialgne postitaja Ardi Soovik
Neil ju võimsam mootor,maastiku jaoks on Nivadel aeglusti.5-k.kast pole diffriga seotud,see sobib igale mootorile.Iseasi kas 1,2 mootor Nivat 5ndaga vedada jõuab.Tagaveolisele ladale 1,2 mootor 5-daga ülejõu ei käi,muidugi kiiremat diffrit sel juhul taha panna pole mõtet.
Aeglusti aeglustiks, kuid kui soovid meeldivalt taskesi liikuda tuleb ka vastavad aegalsed difrid sisse panna. Kuigi maanteesõidul tunnen oma 1,6L Nivaga 5-st käigust küll puudust. 3,5/4K rpm pole just meeldiv pidevalt kuulata. Kui pappi peks tekkima, ehk ostan sult ühe kasti kunagi ära.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Siis sul pole tegemist mitte itaalia kastiga vaid poola või vene kastiga.Itaalia kast on vene omast ca 10cm pikem ja peab kasutama lühemat kardaani.Samuti pole kastil siduri töösilindri jaoks kinnitusi ja lahutamiseks peab silindri panema lükkama tagant ette.
Sinu juhtumi korral kas katsud ava suurendada mehhaniliselt(lõhkudes meisli vms,) või võtad kasti maha,asendad korvi või lased keevitada survelaagrile peale seibi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
n
Nimetu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 24 Mär 2002 22:40
Asukoht: Harjumaa

Imelik hääl tagurpidi sõites.

Postitus Postitas Nimetu »

Prombleem siis selline, et kui tagurpidi käik sisse panna, sidur lahti lasta ja liikuma hakkata, siis käib selline metallne kolks. Milles võib olla probleem?
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

kardaaniristi vahetus peaks selle asja korda ajama.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Mina arvan ka nii, aga probleem võib tõsisem olla ka nt. sillareduktor või käigukast.
Jupid Venemaalt!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

hirmutame siis veel: :lol

Probleemi võivad põhjustada ka reaktiivvarda(varraste) kummipuksid või kerekinnitused
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

mul käis kaa talvel mõned korrad tagurdama hakates kolks, aga nüüd pole enam midagi kuulnud.:puzzled
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Muide kas keegi teab, nii lihtsalt niisama, et millest on tingitud undav heli, mis tagurpidikäiguga kaasneb?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

2. käik raginaga sisse!-KIIRE-!

Postitus Postitas berg »

teini käik ei taha hästi sisse minna... selline tunne, nagu sidur ei lahutaks täielikult... ülejäänud käigud kõik töötavad ilusti... mis viga? kas sünkronisaator läbi? pole ausalt käimariga kokku puutund eriti ja ei tea kus mis asub... nii et mis viga ja kuidas parandada! oleks vaja enne LADA*CAMP'i korda saada!!!!!!!!!!!!!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

aga lase esimesega piirajasse ja siis kolmas..

PS muidu võid proovida ka vahegaasiga, kui aitab on viga sünkronisaatoris, kui mitte siis kuskil mujal.

Kui esimene ja tagurpidi käik ilusti (kergelt ja raginata) sisse lähevad ei saa viga sidrunis :lol olla
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

ma nii puhtast uudishimust küsiks olaafi käest, et missugusel siksil ta piirajat on näinud??? :lol
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

"piiraja" siis see hääl millele varsti järgneb mootorist terekäsi :D ütleme sealt 7000 ülespoole
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta