Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
05 ja 051 peaks olema 4,3 ning 053-l 4,1.
Seda saada väga hästi teada sellisel moel.
Tõstad ühe ratta üles.Lased abilisel keerata ratast täpselt 10 ringi.Kui on ülekanne 3,9 siis teeb kardaan 19,5 ringi,
kui 4,1 siis 20,5 ringi ning kui 4,3 siis 21,5 ringi.4,44 korral vastavalt 22,2 tiiru.
Seda saada väga hästi teada sellisel moel.
Tõstad ühe ratta üles.Lased abilisel keerata ratast täpselt 10 ringi.Kui on ülekanne 3,9 siis teeb kardaan 19,5 ringi,
kui 4,1 siis 20,5 ringi ning kui 4,3 siis 21,5 ringi.4,44 korral vastavalt 22,2 tiiru.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Kas Nivadel on ka see viimane 4,4 sees? Või on neil õnneks veel aeglasem?Esialgne postitaja Ardi Soovik
Lada tehase poolt valmistatud kiireim differ on 3,9 ja aeglaseim 4,44.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
käigukasti vahetus. 4 vahetatud 5
kas keegi on püüdnud panna siksile itaalia 5 kasti? ma üritasin ja ma ei ssanud sotti, mis hetkel tegin vea. ühesõnaga, siduriga jama. fiati siduriga lihtsalt ei hakanud lahutama, käik jäi väikseks. millised on nipid, mida oleks pidanud arvestama???
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
21213 ja 21214 on sees 3,9 2121-del võib leida kõike alates 4,44 kuni 4,1-ni.
Teada saab samamoodi keerates.
Niva tagadiffer sama nagu klassikalisel Ladal,esidiffri tigu ja taldrik ka samad kuid differ ise teistsugune.
Teada saab samamoodi keerates.
Niva tagadiffer sama nagu klassikalisel Ladal,esidiffri tigu ja taldrik ka samad kuid differ ise teistsugune.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Krt! Huvitav, miks nad uuetele siis kiirema difri on pannud? Kas ainult 5k. kasti pärast? Aegalsem differ peaks maasturile ju paremini sobima.Esialgne postitaja Ardi Soovik
21213 ja 21214 on sees 3,9 2121-del võib leida kõike alates 4,44 kuni 4,1-ni.
Teada saab samamoodi keerates.
Niva tagadiffer sama nagu klassikalisel Ladal,esidiffri tigu ja taldrik ka samad kuid differ ise teistsugune.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Neil ju võimsam mootor,maastiku jaoks on Nivadel aeglusti.5-k.kast pole diffriga seotud,see sobib igale mootorile.Iseasi kas 1,2 mootor Nivat 5ndaga vedada jõuab.Tagaveolisele ladale 1,2 mootor 5-daga ülejõu ei käi,muidugi kiiremat diffrit sel juhul taha panna pole mõtet.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Aeglusti aeglustiks, kuid kui soovid meeldivalt taskesi liikuda tuleb ka vastavad aegalsed difrid sisse panna. Kuigi maanteesõidul tunnen oma 1,6L Nivaga 5-st käigust küll puudust. 3,5/4K rpm pole just meeldiv pidevalt kuulata. Kui pappi peks tekkima, ehk ostan sult ühe kasti kunagi ära.Esialgne postitaja Ardi Soovik
Neil ju võimsam mootor,maastiku jaoks on Nivadel aeglusti.5-k.kast pole diffriga seotud,see sobib igale mootorile.Iseasi kas 1,2 mootor Nivat 5ndaga vedada jõuab.Tagaveolisele ladale 1,2 mootor 5-daga ülejõu ei käi,muidugi kiiremat diffrit sel juhul taha panna pole mõtet.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Siis sul pole tegemist mitte itaalia kastiga vaid poola või vene kastiga.Itaalia kast on vene omast ca 10cm pikem ja peab kasutama lühemat kardaani.Samuti pole kastil siduri töösilindri jaoks kinnitusi ja lahutamiseks peab silindri panema lükkama tagant ette.
Sinu juhtumi korral kas katsud ava suurendada mehhaniliselt(lõhkudes meisli vms,) või võtad kasti maha,asendad korvi või lased keevitada survelaagrile peale seibi.
Sinu juhtumi korral kas katsud ava suurendada mehhaniliselt(lõhkudes meisli vms,) või võtad kasti maha,asendad korvi või lased keevitada survelaagrile peale seibi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Imelik hääl tagurpidi sõites.
Prombleem siis selline, et kui tagurpidi käik sisse panna, sidur lahti lasta ja liikuma hakkata, siis käib selline metallne kolks. Milles võib olla probleem?
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
2. käik raginaga sisse!-KIIRE-!
teini käik ei taha hästi sisse minna... selline tunne, nagu sidur ei lahutaks täielikult... ülejäänud käigud kõik töötavad ilusti... mis viga? kas sünkronisaator läbi? pole ausalt käimariga kokku puutund eriti ja ei tea kus mis asub... nii et mis viga ja kuidas parandada! oleks vaja enne LADA*CAMP'i korda saada!!!!!!!!!!!!!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
aga lase esimesega piirajasse ja siis kolmas..
PS muidu võid proovida ka vahegaasiga, kui aitab on viga sünkronisaatoris, kui mitte siis kuskil mujal.
Kui esimene ja tagurpidi käik ilusti (kergelt ja raginata) sisse lähevad ei saa viga sidrunis
olla
PS muidu võid proovida ka vahegaasiga, kui aitab on viga sünkronisaatoris, kui mitte siis kuskil mujal.
Kui esimene ja tagurpidi käik ilusti (kergelt ja raginata) sisse lähevad ei saa viga sidrunis

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."