Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
k
kaur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Veebr 2003 14:34
Asukoht: Tartu
Autod: 2106 '80

Postitus Postitas kaur »

Ega see õlivahetamine tegelt mingi probleem olegi. Tahtsin lihtsalt teada, millist pritsi vaja

Põhimure on ikka see, et kas see (õlivahetus siis) konkreetsel juhul aitab?
Kui ikka käigukasti või siduri kala on, siis pole ju mõtet õli vahetama hakatagi

Kas kellelgi on olnud sarnast jama käigukastiga?
Olen tänulik igasuguse tagasiside eest...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

noh tagurpidi käigu saad paremini sisse kui sidurit all hoides paned enne neljanda korraks ja siis tagutpidi käigu..endal aitab ja mingeid probleeme pole.
Kui sul see aitab siis sünkronisaatorid väsinud lihtsalt..

õlivahetus kahjuks ei tule.. se ei maksa ju palju..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Tagurpidikäigul sünkronisaatoreid pole.Seega võib küsimus seisneda ikka siduris(ei lahuta korralikult) või on kinni jooksnud see laager mis väntvõlli otsas asub.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

otselülituskast

Postitus Postitas marks »

Selgitage, mida tähendab otselülituskast ja milleks see hea on. Ette tänades.:puzzled
k
kaur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Veebr 2003 14:34
Asukoht: Tartu
Autod: 2106 '80

Postitus Postitas kaur »

Siis on ehk lootust, et pääseb siduri reguleerimisega ja midagi kapitaalset vahetama ei pea?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas marks
Selgitage, mida tähendab otselülituskast ja milleks see hea on. Ette tänades.:puzzled
kast ilma sünkroniteta ja käike saab vahetada ilma sidurita:)
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Originaali postitas skahar
kast ilma sünkroniteta ja käike saab vahetada ilma sidurita:)
Üks äärmiselt loll lisaküsimus :(
Olles sünkrosniseerimata käigukastiga auto omanik (vt. avatari) tekib küsimus, kas ostselülituskasti ja sünkroneerimata k.kasti tööpõhimõtted on täieti erinevad? Kas Otselülituse puhul käib käiguvahetus ka vahegaasiga?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Kui küsimuste esitamiseks läks, siis mul ka neid. :P

Kas sünkronisaatorid mitte ei ole selle jaoks et ilma siduritta käiku vahetada?

Vene kastil on vist 2-4nd käigu vahel sünkronisaatorid, olen ise ka proovinud ilma sidurita käiku vahetada - töötas.

Ärge näkku lööge võibolla peksan täiega segast - ei tunne seda käigukasti värki.
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

synkronisaataorid on sellex et yhildada käigukastis olevate võllide kiirust st ei lase hammakaid kokkuminna enne kui võllide pöörlemis kiirused on õiged, aga kiiruste samastumine võtab aega. mina isiklikult ei oska vahegaasiga sõita (pole kunagi proovind, vajadust ei ole) kui minu isa kes sõidab suht korraliku mondeoga sõidab heade synkronisaatorite olemasolust hoolimata vahegaasiga kuna nii minevat käik kiiremini sisse aga ex see ole vilumuse asi kah (otselylitus kast kas ei ole mite ilma vahe võllita st yhendataxe vedava võlli hamakad veetava võlli hamakatega ilma vahe võllita, võin ka segast panna aga minule on jäänud selline tunne. sry kui panen)
p
pesl
Suletud kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pesl »

Seda teemat võiks keegi lahata ja lahti seletada küll!! Kellel vastavad teadmised ja materjalid olemas on võiks selle lihtinimese keelde panna, oleks väga tänuväärt ettevõtmine.
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Siin allpool teema "sünkronisaatorivaba käimar", seal ka link pildile, kus sisu ilma korpuseta, kes käimarist midagigi jagab, sellele selgitab see pilt mõndagi
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

kas käigukasti saab õli juurde valada salongist?

Postitus Postitas olaaf »

on keegi seda proovinud..
oleks vaja suts juurde valada.
äkki on keelelgi kogemusi??
loogiliselt võttes peaks ju saama.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

peax saama küll, vähemalt mina olen valanud. :regan
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Põhimõtteliselt see ju võimalik, kui keerad käigukangi kolmest poldist lahti, aga minuarvates seda hoopistükkis lihtsam teha kanalis, siis näed täpselt, millal aitab.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

see on igaühe oma asi kuidas ta seda teeb aga ikkagi õli juurde panemiseks ei pea küll nüüd käigukast lahti kiskuma ,nagu ennem õeldud saab kanalist ka
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Kohaltminekul tahab käigukast minema sõita!!!

Postitus Postitas PuZuP »

Tuttava 011-el sihuke probleem, et kui kohalt ära minna, siis vahet on tunne, et käigukast tahab hoopis omaette sõita...
Olukord ise selline: Annad vaikselt gaasi, lased sidurit vaikselt lahti ja korraga hakkab hüppama nagu konn, ikka kolks ja kolks ning siis kui sidur korraks alla vajutada, siis nagu töötab jälle normaalse auto moodi...ma ise arvasin, et siduriketas kulunud ja võtab tunde järgi, kuid pärast kuluvustesti tundus siduriketas veel ''pandav''olevat :lol...kellelgi on äkki sama jama olnud?:(
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mootori- või käigukastipadi äkki katki.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
t
tamps19
Suletud kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tamps19 »

mul oli sama lugu. asi oli selles et mootori padjad olid pekkis ja mootor hüppas peal kui kohapeal ära läksin vaata muidugi ka käimari padi üle.:P
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Et see kaimari padi asus meil siis nyyd kuskohas...:puzzled:D
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

käigukasti tagumise otsa kinnitus on seal kus lõpeb käigukast ja algab kardaan.. selle ristitala sees mis toetab käigukasti tagant..

Aga kui ta niimoodi hüppab siis võib viga olla ka mootoris nt. ei saa piisavalt bensiini kätte..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta