Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Postitus Postitas Lauri »

http://www.racetech.ee/e/uudis.htm
Need masinad(täpsemalt mõned neist)kasutavad lada käimarit millel sünkronisaatorid eemaldatud.Küsimus selles et kui snkr eemaldada kas siis on tulemus selline et esimese käigu ja R paned siduriga ja teistega möllad vahegaasiga ja tunnetega.Kui see nii pole siis kuidas oleks võimalik nisuke tulemus saada et ilma sidurita käigud sisse läheksid.See oleks ju nii mõnus:)

Edit by berg: kõik käikariga soeses siia! enne küsimuse esitamist proovi leida vastus olemasolevast teemast!
a
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

Postitus Postitas amfiibinimene »

ilma sidurita pole mingi probleem käiku sisse panna (proovind oma 011 ja golf 3ga) nipp on lihtne esimeselt teisele läheb raskeks kui mitte võimatu aga 2>3>4 on nii et pöördeid peab olema rohkem kui antud kiirus nõuaks sellet käigult ja käik sujuvalt sisse (muidugi ikka ka gaas pedaali pealt maha et mootor hakkaks nagu pidurdama). väljavõtmisega pole ka raginat kuulnud
l
Lauri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
Asukoht: Tartu Viljandi vahel
Autod: Samara 16V

Postitus Postitas Lauri »

A kas niimoodi synkronisaatorid kiirelt otsi ei anna või.Ma saan ka nii aru et kui ei ragise siis OK a paps ytles et oma autoga sõida nii a kui minu omaga siis vajuta sidurit:DMis arvate kuidas siis on kas tasub nii ilma sidurita mässata vai ei??
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Mina ütleks sulle täpselt sama moodi, nagu su isagi.

Sidur ikka selle jaoks ongi, et vähe pehmemalt käiku vahetada ja seega käimari eluiga pikendada.

Rallis võetakse sünkrod vahelt ära, sest seal on eesmärk kiiresti käike raiuda ilma sidurit vahetamata, et mitte pöördeid alla lasta ja kiiruses kaotada. Nonde kastide eesmärk polegi mitukümmend aastat kesta.

Oma autoga tee mis tahad :cool:
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Need sport kastid on põhimõtteliselt sellise ehitusega nagu ilma sünkronisaatorita tava kast.Aga seal need nukid ja nuki ehitus mis käike sisse lülitavad on tugevamad suuremad ja harvemalt.
56506878
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

rallis vajutan iks nats sidurit, peris ilma iks ei saa:)
aga ega nad jah üle 5000km (ralli km) kesta:(
k
kidd
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kidd »

s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

vot selline võiks ka minu k.kast juba välja näha, vastupidiselt hetke reaalsusele:(
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Käigukast 2 tonnise taliga otsast

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kas kellelgi on juhtunud,et käigukast ei tule mootori küljest ära.Eile tuli üks mootoriostja,võtsime mootori koos käigukastiga maha.Kuid käigukasti ei saanud kuidagi küljest.Vedasime mootori koos käigukastiga puu juurde ja vedasin mootorit ketitaliga(2 tonni) ja käigukast oli seotud jämeda 2 kordse köiega teise puu külge.Tõmbasin praktiliselt 2 tonnise tömbe peale(selles asendis seisis mootor horisontaalasendis õhus) ja virutasin 3kg haamriga sidurikoja pihta,lõin küll sidurikoja puruks,aga lõpuks kargas käigukast 10 meetri kaugusele.Elus pole miski asi nii kõvasti kinni olnud.
Olen kuulnud küll jutte poolassi traktoriga väljatõmbamisest,kuid käigukast mootori küljest.Vaene mees,kes kodus peaks hakkama vahetama siduriketast.
Mul läks mootori mahavõtmine 1h kuid käigukasti eemaldamine 2,5h.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
a
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

Postitus Postitas amfiibinimene »

ei lange antud teemaga kokku aga ise on saadud gazi velge traktoriga välja tõmmatud (ei mäleta miks normaalsel moel ära ei tulnd) kumm ragulka kujulise puu vahele ning laeva puksiirtrossi jupp traktori ja velje vahele. Esimese raksuga sai tross taha pandud ning gaas põhja millele järgnes eurosportist nähtud kiirendusmasinate start (õnneks sai sidur õigel ajal alla vajutatud).
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Tavaliselt kukub käigukast ise mootori küljest ära. A missa tast toore jõuga tirisid, kuumutanud parem ja visanud külma vett peale, siis tuleb iga asi lahti.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by kenu
kuumutanud parem ja visanud külma vett peale, siis tuleb iga asi lahti.
:o mootor ja kkast leeklambiga punaseks?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sidurikoda ja kkasti korpus ju alumiiniumist..
tahaks väga näha kuidas selle leeklambiga punaseks saab:puzzled:puzzled:puzzled:wow
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

See mis kinni hoidis oli sees,tõenäoliselt oli võlli ots vändaotsa laagrisse kinni roostetanud.Käigukast tuli mootorist eemale peaaegi 1cm,kuid rohkem mitte üks mill.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

küsimus

Postitus Postitas asjamees »

nagu ma eelpool lugesin siis kui sünkronisaatorid vahelt ära võtta on otselülituskast valmis(ilma sidurita käiguvahetus KIIRE). või ma sain valesti aru
k
kidd
Suletud kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kidd »

said täitsa valesti aru.
otsekastis ikka pea 100% uus ja
tavakastist erinev sisu.


priit
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

jah

Postitus Postitas asjamees »

nii ma olen sellest ise ka aru saanud .Aga siin paistis nagu teistmoodi see jutt.
t
Tim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 11 Jaan 2009 19:43
Asukoht: Raplamaa
Autod: MB E320,Audi B4,Vaz 21063

Postitus Postitas Tim »

Ei lange samuti teemasse aga vahetsin teisel autol piduriketast, kolkimine igas suunas ja pinutäis keermeõli ei andnud samuti tulemusi. Ei saanudki ära. 05-l mootor tuli käimarikülest vabalt lahti, tagasisaamisega oli suurem probleem.
k
kaur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 06 Veebr 2003 14:34
Asukoht: Tartu
Autod: 2106 '80

Müra käiguvahetusel

Postitus Postitas kaur »

Probleem järgmine:
Tagurpidikäigu lülitamisel kostub käigugastist kaeblikke häälitsusi
Viimasel ajal on vahepeal käiku raske sisse lülitada ja kui läheb, siis käib nagu raks läbi
Muidu teised käigud töötavad ilusasti
Kas on tõesti käigukast töölepingut üles ütlemas või on asi selles, et kastis lihtsalt kehv õli sees?
Siit ka mu teine küsimus- kuidas siksil käigukastis õli vahetada?
Sinna kontrollava juurde naljalt mingi pudeliga ligi ei pääse, kas on vaja mingit spets kannu või pritsi?
Tegemist on 4-käigulise kastiga 06ga aastast 1980
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Õli vahetamiseks sõida kõigepealt kast soojaks, siis lased põhjapunnist õli välja ja vaatad mis värvi see on, kas on metalli sees jne.Siis keerad põhjapunni kinni ja paned kontrollavast pritsiga uue õli sisse ja keerad sinna ka punni ette.Kui põhjakork on magnetiga, siis puhasta see ära enne tagasipanekut.
Vasta