Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
http://www.racetech.ee/e/uudis.htm
Need masinad(täpsemalt mõned neist)kasutavad lada käimarit millel sünkronisaatorid eemaldatud.Küsimus selles et kui snkr eemaldada kas siis on tulemus selline et esimese käigu ja R paned siduriga ja teistega möllad vahegaasiga ja tunnetega.Kui see nii pole siis kuidas oleks võimalik nisuke tulemus saada et ilma sidurita käigud sisse läheksid.See oleks ju nii mõnus:)
Edit by berg: kõik käikariga soeses siia! enne küsimuse esitamist proovi leida vastus olemasolevast teemast!
Need masinad(täpsemalt mõned neist)kasutavad lada käimarit millel sünkronisaatorid eemaldatud.Küsimus selles et kui snkr eemaldada kas siis on tulemus selline et esimese käigu ja R paned siduriga ja teistega möllad vahegaasiga ja tunnetega.Kui see nii pole siis kuidas oleks võimalik nisuke tulemus saada et ilma sidurita käigud sisse läheksid.See oleks ju nii mõnus:)
Edit by berg: kõik käikariga soeses siia! enne küsimuse esitamist proovi leida vastus olemasolevast teemast!
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
ilma sidurita pole mingi probleem käiku sisse panna (proovind oma 011 ja golf 3ga) nipp on lihtne esimeselt teisele läheb raskeks kui mitte võimatu aga 2>3>4 on nii et pöördeid peab olema rohkem kui antud kiirus nõuaks sellet käigult ja käik sujuvalt sisse (muidugi ikka ka gaas pedaali pealt maha et mootor hakkaks nagu pidurdama). väljavõtmisega pole ka raginat kuulnud
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mina ütleks sulle täpselt sama moodi, nagu su isagi.
Sidur ikka selle jaoks ongi, et vähe pehmemalt käiku vahetada ja seega käimari eluiga pikendada.
Rallis võetakse sünkrod vahelt ära, sest seal on eesmärk kiiresti käike raiuda ilma sidurit vahetamata, et mitte pöördeid alla lasta ja kiiruses kaotada. Nonde kastide eesmärk polegi mitukümmend aastat kesta.
Oma autoga tee mis tahad
Sidur ikka selle jaoks ongi, et vähe pehmemalt käiku vahetada ja seega käimari eluiga pikendada.
Rallis võetakse sünkrod vahelt ära, sest seal on eesmärk kiiresti käike raiuda ilma sidurit vahetamata, et mitte pöördeid alla lasta ja kiiruses kaotada. Nonde kastide eesmärk polegi mitukümmend aastat kesta.
Oma autoga tee mis tahad

Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
vot selline võiks ka minu k.kast juba välja näha, vastupidiselt hetke reaalsusele:(Originaali postitas kidd
http://www.ladaclub.hu/images_3/tolokerekesvalto.jpg
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Käigukast 2 tonnise taliga otsast
Kas kellelgi on juhtunud,et käigukast ei tule mootori küljest ära.Eile tuli üks mootoriostja,võtsime mootori koos käigukastiga maha.Kuid käigukasti ei saanud kuidagi küljest.Vedasime mootori koos käigukastiga puu juurde ja vedasin mootorit ketitaliga(2 tonni) ja käigukast oli seotud jämeda 2 kordse köiega teise puu külge.Tõmbasin praktiliselt 2 tonnise tömbe peale(selles asendis seisis mootor horisontaalasendis õhus) ja virutasin 3kg haamriga sidurikoja pihta,lõin küll sidurikoja puruks,aga lõpuks kargas käigukast 10 meetri kaugusele.Elus pole miski asi nii kõvasti kinni olnud.
Olen kuulnud küll jutte poolassi traktoriga väljatõmbamisest,kuid käigukast mootori küljest.Vaene mees,kes kodus peaks hakkama vahetama siduriketast.
Mul läks mootori mahavõtmine 1h kuid käigukasti eemaldamine 2,5h.
Olen kuulnud küll jutte poolassi traktoriga väljatõmbamisest,kuid käigukast mootori küljest.Vaene mees,kes kodus peaks hakkama vahetama siduriketast.
Mul läks mootori mahavõtmine 1h kuid käigukasti eemaldamine 2,5h.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
ei lange antud teemaga kokku aga ise on saadud gazi velge traktoriga välja tõmmatud (ei mäleta miks normaalsel moel ära ei tulnd) kumm ragulka kujulise puu vahele ning laeva puksiirtrossi jupp traktori ja velje vahele. Esimese raksuga sai tross taha pandud ning gaas põhja millele järgnes eurosportist nähtud kiirendusmasinate start (õnneks sai sidur õigel ajal alla vajutatud).
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Müra käiguvahetusel
Probleem järgmine:
Tagurpidikäigu lülitamisel kostub käigugastist kaeblikke häälitsusi
Viimasel ajal on vahepeal käiku raske sisse lülitada ja kui läheb, siis käib nagu raks läbi
Muidu teised käigud töötavad ilusasti
Kas on tõesti käigukast töölepingut üles ütlemas või on asi selles, et kastis lihtsalt kehv õli sees?
Siit ka mu teine küsimus- kuidas siksil käigukastis õli vahetada?
Sinna kontrollava juurde naljalt mingi pudeliga ligi ei pääse, kas on vaja mingit spets kannu või pritsi?
Tegemist on 4-käigulise kastiga 06ga aastast 1980
Tagurpidikäigu lülitamisel kostub käigugastist kaeblikke häälitsusi
Viimasel ajal on vahepeal käiku raske sisse lülitada ja kui läheb, siis käib nagu raks läbi
Muidu teised käigud töötavad ilusasti
Kas on tõesti käigukast töölepingut üles ütlemas või on asi selles, et kastis lihtsalt kehv õli sees?
Siit ka mu teine küsimus- kuidas siksil käigukastis õli vahetada?
Sinna kontrollava juurde naljalt mingi pudeliga ligi ei pääse, kas on vaja mingit spets kannu või pritsi?
Tegemist on 4-käigulise kastiga 06ga aastast 1980
Õli vahetamiseks sõida kõigepealt kast soojaks, siis lased põhjapunnist õli välja ja vaatad mis värvi see on, kas on metalli sees jne.Siis keerad põhjapunni kinni ja paned kontrollavast pritsiga uue õli sisse ja keerad sinna ka punni ette.Kui põhjakork on magnetiga, siis puhasta see ära enne tagasipanekut.