2106 tagasillal 3 vedru?!

2106 tagasillal 3 vedru?!

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

2106 tagasillal 3 vedru?!

Postitus Postitas france2 »

Küsimus siis selles kas 2106l on tehasest diffri peal lisa vedru? tegemist oli liiga viisaka tööga, et kellegi kättetöö oleks. Nimelt läks vanarauda 2106 1990a ja sellel oli selline vigur kere ja diffri vahel!

[Muudetud: 4-5-2010 ando]
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Tehasest kindlasti pole. Ilmselt siiski tegu kellegi leiutisega, et kandevõimet suurendada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

huvitav tal oli kereküljes vastavad kinnitused olemas ja sillale kinnitus kah korraliku kummipadjaga!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

No kuule... paljude mehed tegid nii vanasti kui ka praegu paremat tööd oma garaazides põlve otsas kui tehase masstoodangust tuli, tead ju seda asja isegi väga hästi. Pole küll kuskilt allikast näinud, et tehas sellist asja oleks tootnud... isegi mitte prototüübina, aga kuulame mis targemad mehed, kes ajalooga paremini kursis on sellest räägivad, et kas on kuskile turule ka sellist asja toodetud.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kus Tarts jäi? Mu mäletamist mööda temal oli üks 2105 kunagi ka kolme vedruga, ja vist ongi mingi export vigur...
Jupid Venemaalt!
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

tegim pildid kah eks homme lisan siis kõigil näha! Ja vedru polnd kah mingi suvaline vaid nagu peakski seal käima!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kunagi ühest za ruljomist loetud selle asja kohta, seal oli täpselt kirjas mis detaile vaja ja kust auto küljest need võtta.
idee oli suurem kandevõime nagu mäletan.

samas tagasild on klassikul ikka suht pehme, kui nüüd sinna diffri kohale ka vedru paigutada siis hakkab see toetama silla keskpunkti ja tala deformeerub veel kergemini...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
lada21063
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 23 Aug 2008 14:35
Asukoht: Lääne-virumaa
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas lada21063 »

mul endal ka 2106 ,ja samamoodi kolme vedruga,
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: viaccess
Kus Tarts jäi? Mu mäletamist mööda temal oli üks 2105 kunagi ka kolme vedruga, ja vist ongi mingi export vigur...
Oli jah kunagi selline export 05 millel taga kolmas vedru oli selline koonjas ja kummipadi difri kujuga nagu or. ja teiselpool ka padi.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

minu 05-el on ka tagavedrude sees veel ühed vedrud...väga imelik:puzzled
l
lada21063
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 23 Aug 2008 14:35
Asukoht: Lääne-virumaa
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas lada21063 »

sinna pannaksegi et jäigemaks teha,siis pannakse vedrude sisse peenemad vedrud
Vasta