2106 tagasillal 3 vedru?!
2106 tagasillal 3 vedru?!
2106 tagasillal 3 vedru?!
Küsimus siis selles kas 2106l on tehasest diffri peal lisa vedru? tegemist oli liiga viisaka tööga, et kellegi kättetöö oleks. Nimelt läks vanarauda 2106 1990a ja sellel oli selline vigur kere ja diffri vahel!
[Muudetud: 4-5-2010 ando]
[Muudetud: 4-5-2010 ando]
Tehasest kindlasti pole. Ilmselt siiski tegu kellegi leiutisega, et kandevõimet suurendada.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
No kuule... paljude mehed tegid nii vanasti kui ka praegu paremat tööd oma garaazides põlve otsas kui tehase masstoodangust tuli, tead ju seda asja isegi väga hästi. Pole küll kuskilt allikast näinud, et tehas sellist asja oleks tootnud... isegi mitte prototüübina, aga kuulame mis targemad mehed, kes ajalooga paremini kursis on sellest räägivad, et kas on kuskile turule ka sellist asja toodetud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kunagi ühest za ruljomist loetud selle asja kohta, seal oli täpselt kirjas mis detaile vaja ja kust auto küljest need võtta.
idee oli suurem kandevõime nagu mäletan.
samas tagasild on klassikul ikka suht pehme, kui nüüd sinna diffri kohale ka vedru paigutada siis hakkab see toetama silla keskpunkti ja tala deformeerub veel kergemini...
idee oli suurem kandevõime nagu mäletan.
samas tagasild on klassikul ikka suht pehme, kui nüüd sinna diffri kohale ka vedru paigutada siis hakkab see toetama silla keskpunkti ja tala deformeerub veel kergemini...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Oli jah kunagi selline export 05 millel taga kolmas vedru oli selline koonjas ja kummipadi difri kujuga nagu or. ja teiselpool ka padi.Algselt postitas: viaccess
Kus Tarts jäi? Mu mäletamist mööda temal oli üks 2105 kunagi ka kolme vedruga, ja vist ongi mingi export vigur...
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.