2101, Tarts, 75'

2101, Tarts, 75'

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Hooratas ka valmisPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Veel eilePilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Täna juba ees ventileeritavte ketastega piduridPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Samuti ka taga ketaspiduridPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Paigaldatud ka hüdro käsipidurPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Nüüdsest on võimalik kütuse rõhku käsitsi reguleeridaPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Täiskomplekt mootoritihendeid,tööd on veel palju,pool päeva kulus täna juhtmestikule,tuleval nädalal väntvõll,hooratas,sidurikorv tasakaalustamisele ja siis mootor kokku.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Jube kui kena ja asjalik projekt. Eriti veel mootori osa :cool:
Palju muidu maksavad sellised vahe flantsid mis sinu omal ees on. Tikkpoltidega. ;)
OOtan juba selle valmimist :) Plokikaan nääb kah liiga ilus välja :lol
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Salongist võiksid ka mõne suurema klõpsu teha.
pidur = kiiruse surm
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

väga ilus projekt. küsiks et kelle tehtud kaan on? eriti just huvitab suure klappi sisse panija. ise paneks muidugi sellisele autole juba bilsteini B6 seeria amordi alla to vähe tugevam, sest see jõud mida see mootor arvatavasti arendada suudab on meeletu ning seetõttu tagasild eriti maas püsida vast ei taha. ja küsiks veel et kust diffrilukk pärineb ja mis ülekanne küljes on?

jõudu soovides!
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Amortidest niipalju ,et asfaldile piisab ,ülekanne 3,9 võiks veel tunduvalt kiirem olla ,lukk venest.Täna sai siis jebitud terve päeva keskkonsooliga,lõikumist ja jamamist oli ülemõistuse,töö veel poolikPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Hakkab vaikselt looma,rool ka nahatamisest käes.

[Muudetud: 9-4-2007 Tarts]Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Teise küljepealt kah.dvd mängija läheb peitu salongi jääb vaid pult

[Muudetud: 9-4-2007 Tarts]Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Armatuurialt paistab üks pistik ,selle saab ühendada arvutiga,jälgimaks mis toimub temperatuuri, küttesegu jne.roolist paremal all on ka tabloo kuhu jookseb sama info .Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Aga kuidas sul see tempi ja muude näitude jälgimine lahendatud on. Kuidas arvutis seda näed ja programmi arvutis kasutad. Väga huvitav tundub ja auto aina paremaks läheb
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Algselt postitas: Jonx666
Aga kuidas sul see tempi ja muude näitude jälgimine lahendatud on. Kuidas arvutis seda näed ja programmi arvutis kasutad. Väga huvitav tundub ja auto aina paremaks läheb
Ma mulisen sellest natuke ise.;)

Tarts kasutab VEMS-i EGT(väljalaske gaaside temperatuuri) ja WBO2 (Lairiba lambda) andureid koos kontrolleriga. WBO2 on kitsaribalisest lambda andurist tunduvalt täpsem ja stabiilsem. Kitsariba anduri signaal hüppab pidevalt üles-alla...

Selle riistapuu saab ühendada läbi RS232 arvutiga ja lugeda + salvestada andmeid MegaTune programmiga. Lisaks WBO2-le ja EGT-le saab ühendada 2 sisendit, mootori pöörded ja üks analoog sisend (tavaliselt turbo autodel laaderõhk).

Rohkem lugemist: SIIT
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

iga päevaga läheb see masin aina paremaks edu ja jõudu sulle tarts :)
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Nelja päevaga saanud töötunde kokku 60 autokallal nokerdada ,tundub ,et neli kord samapalju veel teha,homme saab tartusse löögile vända hooratta jne.jubinate tasakaalustamisele,jääb veel esisild täiega väljavahetada ja siis mootor kokku ,siis jääb teha veel hulga teste ja reguleeringuid ning lõpuks dünosse ja viimane regul koos sellega.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Asi liigub edasi, väga tore. Tagasild tundub päris asjalik juba.
Edu.
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

seda reaktiivvarraste asja võiksid komenteerida natuke . tundub teine veits teistmoodi olevat.
Vasta