Täiskomplekt mootoritihendeid,tööd on veel palju,pool päeva kulus täna juhtmestikule,tuleval nädalal väntvõll,hooratas,sidurikorv tasakaalustamisele ja siis mootor kokku.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Jube kui kena ja asjalik projekt. Eriti veel mootori osa
Palju muidu maksavad sellised vahe flantsid mis sinu omal ees on. Tikkpoltidega.
OOtan juba selle valmimist Plokikaan nääb kah liiga ilus välja
väga ilus projekt. küsiks et kelle tehtud kaan on? eriti just huvitab suure klappi sisse panija. ise paneks muidugi sellisele autole juba bilsteini B6 seeria amordi alla to vähe tugevam, sest see jõud mida see mootor arvatavasti arendada suudab on meeletu ning seetõttu tagasild eriti maas püsida vast ei taha. ja küsiks veel et kust diffrilukk pärineb ja mis ülekanne küljes on?
Amortidest niipalju ,et asfaldile piisab ,ülekanne 3,9 võiks veel tunduvalt kiirem olla ,lukk venest.Täna sai siis jebitud terve päeva keskkonsooliga,lõikumist ja jamamist oli ülemõistuse,töö veel poolik
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Armatuurialt paistab üks pistik ,selle saab ühendada arvutiga,jälgimaks mis toimub temperatuuri, küttesegu jne.roolist paremal all on ka tabloo kuhu jookseb sama info .
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Aga kuidas sul see tempi ja muude näitude jälgimine lahendatud on. Kuidas arvutis seda näed ja programmi arvutis kasutad. Väga huvitav tundub ja auto aina paremaks läheb
Algselt postitas: Jonx666
Aga kuidas sul see tempi ja muude näitude jälgimine lahendatud on. Kuidas arvutis seda näed ja programmi arvutis kasutad. Väga huvitav tundub ja auto aina paremaks läheb
Ma mulisen sellest natuke ise.
Tarts kasutab VEMS-i EGT(väljalaske gaaside temperatuuri) ja WBO2 (Lairiba lambda) andureid koos kontrolleriga. WBO2 on kitsaribalisest lambda andurist tunduvalt täpsem ja stabiilsem. Kitsariba anduri signaal hüppab pidevalt üles-alla...
Selle riistapuu saab ühendada läbi RS232 arvutiga ja lugeda + salvestada andmeid MegaTune programmiga. Lisaks WBO2-le ja EGT-le saab ühendada 2 sisendit, mootori pöörded ja üks analoog sisend (tavaliselt turbo autodel laaderõhk).
Nelja päevaga saanud töötunde kokku 60 autokallal nokerdada ,tundub ,et neli kord samapalju veel teha,homme saab tartusse löögile vända hooratta jne.jubinate tasakaalustamisele,jääb veel esisild täiega väljavahetada ja siis mootor kokku ,siis jääb teha veel hulga teste ja reguleeringuid ning lõpuks dünosse ja viimane regul koos sellega.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.