Isetehtud LSD differ

Isetehtud LSD differ

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Keegi kelle Ladal see küljes on võiks rääkida kas tänaval libedaga (nagu praegu) on kasu sellest jubinast?
Et kui eesmärk oleks just libedal ja lumisel teel parem läbivus, kas siis peaks selle jubina soetama?
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Endalgi oleks huvi, kui keegi suudaks välja lasta lõigata ja müüa komplektis.
Kas teoreetiliselt, kui panna jäigemad vedrud nt mitte 1 klapivedru vaid 2 kas siis võiks asi käituda nagu lsd ka asfaldil ?
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Algselt postitas: viaccess
2 sellist vidinat ja üks suur Lada klapivedru, lükkad satellitide vahele ja peaks ka jäärajal toimima ilusti..... kes proovib?

Leiutaja lehekülg (vene keel) http://www.clasik.h15.ru/blok.html
Millest ma nüüd aru ei saa, on kuidas see suur klapivedru sinna mahtuma peaks? Mitte kuidagi ei mahu. Väikese puhul on jälle teised mured.
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Kuidas saaks teada kas on mingi likuga differ või stock?
Tõsta tungiga ja pöördeid käiguga anda mitte soovitada, kardan et sõidab ära(kui on lukk).
Kahtlustan et mingi jama selle diffriga on, sest suvel valgusfoori stardi jäljed olid kaks ilusat paralelset musta jutti. Ja nii parklates ja enam vähem kõikidel peatumis kohtadel kuival asfaldil jatsin ilusaid võrdse pikkusega jälge. Präegu talvel ka kuidagi käitub teistmoodi võrreldes eelmise autoga (beezh 06), talverehvid on saamad aga peale kurvi veidi külg ees ja siis läheb ja aina kogub kiirust(libeda peal või lumepudru sees vahet eiole). Nädalavahetusel sai umbes 60-70 meetrit esi stangega lund lükatud. Kahe tunni pärast tuli sahk ja onuke imestas - et kiudas ma hoovi siise sain, pimedas arvas et vanad jäled. Ise kaa imestasin aga läksin riskile, sest see onuke elab 200 meetrit eemal. Ja viimane asi, kodust liikudes pean läbima ülespoole väikse kaldega teelõigu, tak vot, kohapealt minnes käib mingi toppelt nõks tagant. Kardaani ristid(asja vahetatud) ja reaktiivvardad on korras. Vot sellest kõigest jamast kahtlustangi.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Tõsta tungiga nii palju üles et üks tagumine ratas maast lahti oleks ja võta käik välja ning kui saad ratast kätega ringi ajada siis lukku pole.
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

See oleks vast õige nii kontrollida keevisdiffrit. Nii palju kui mina sain aru igasugu lukkdiffri ehitusest siis lukk läheb peale teatud momendil.
Või ma eksin?
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

ringi ajades peab ratas läbi libisema( LSD), kas suurema või väiksema jõuga( oleneb diffri läbilibisemisest), kui käib lihtsalt puudub lukk ja kui ei libise siis tegu keevitusega...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eelpingega torsenit või ketaslukku ikka naljalt ringi ei aja - 7kg eelpingega torsen diffriga sai igatahes rattapoldid ära pingutada kenasti enne, kui ringi tõmbas..

palju lihtsam on kontrollida luku olemasolu tõstes tagant munakast üles silla ja pöörates ratast - tavadiffriga käivad rattad erinevat pidi, sillalukuga pöörlevad samas suunas..
liigsest sateliidivõlli kulumisest tekib samuti diffri blokeerumine, selle kontrollimiseks tuleb asjad lahti võtta..

[Muudetud: 28-12-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Algselt postitas: darts
raskemates oludes nagu ralli pole se vidin eriti tõhus.jäärajaks sobib.
Oskab keegi kommenteerida selle vidina tõhusust Nivale, näiteks paksus lumes sõiduks? Kas on mõtet paigaldada või jääb ikkagi nõrgaks?
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: twist
Algselt postitas: viaccess
2 sellist vidinat ja üks suur Lada klapivedru, lükkad satellitide vahele ja peaks ka jäärajal toimima ilusti..... kes proovib?

Leiutaja lehekülg (vene keel) http://www.clasik.h15.ru/blok.html
Millest ma nüüd aru ei saa, on kuidas see suur klapivedru sinna mahtuma peaks? Mitte kuidagi ei mahu. Väikese puhul on jälle teised mured.
Ei mahugi, mina tellisin spetsiaalselt selleks kõige kangema ja sobivate mõõtudega vedru. Üks on veel alles, et kui huvi kellelgi, siis saame kaubale.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Kas keegi oskaks öelda pooltelje otste vahelise kauguse, et saaks plaatide paksuse arvutada?
Vasta