veel üks näide kuda tehakse ise ilusaid asju!
Spoilerid, antitiivad, karbilaiendid!
Spoilerid, antitiivad, karbilaiendid!
ma küsisin ühelt kes selliste materjalidega pidevalt midagi teeb(mitte eriti neid spoilasi jms). ta ütles et on vaja EPO't mida müüakse praktiliselt igal pool ja siis ka klaasiriiet. selle kohta ei osanud täpselt öelda kus müüakse ning seda ütles ka, et kui tahta klaasplast(see materjal mis neist teha annab) veel tugevamaks saada, tuleb mingit süsiriiet vms ka panna sinna. ei ole kindel et see oli süsiriie aga igatahes midagi söega oli. süsi pidi jah tugevust andma
Makroflexiga vormi tegemine käib nii, et lased makroflexi välja purgist ja ootad kuini kuivab ära ning siis noaga kallale, et meeldiv kju saada ning edasi riiet ja vaiku ning makroglexi peale fooliumit, et pärast klaaskiud lahti kergemini tuleks.
Tallinnast saab vaiku ja riiet Telliskivi tänavalt. majanumbrit ega firmat ei mäleta.
Tallinnast saab vaiku ja riiet Telliskivi tänavalt. majanumbrit ega firmat ei mäleta.
tegelikult ei ole mõtet hakata mingi penoplastiga mängima.Laenaka kasvõi kuskilt mingi teine stange võtke vorm klaasriidega maha ja pärast vormi järgi toodang.Siis ralakas ja lõigake omale sobivaks nii saab ükskõik mis auto stangest omale sobiva.ärge hakake vastu vaidlema ma tean seda omast käest et asi toimib võga hasti.kui juba asja oskad ei lähe pahtlitki enam palju.Muide klaasriie muutub kivistumisel plastikuks ja on tugev kuid samas ka painduv.Ja ei maksa panna väga palju kihte 3kihist piisab täiesti või 4.kui teed liiga paksu ei paindu ja siis on raskusi spoilat autole peale saada.kuna 100%täpselt ei saagi seda teha.soovin edu kes asja vastu huvi tunneb.kui võtta teise auto pealt vorm siis kindlasti määrige teine stange vahaga mingi 5-7 korda ja veel üks vedelik mis muutub kileks ok ma rohkem ei õpeta äkki on siis minust targemaid küsige neilt üle.
muide vaadake et vormi sisemine pind sile olex muidu läheb palju pahtlit ja see võib hakata siis ära kooruma kui liiga palju ja paks kiht on.ennem kui ise tegema hakkate siis otsige kuskilt teadjam vend ja las tema natuke õpetab pole mõtat niisama tehe kui ei jaga asja ultse see oleks lihtsalt raha surm kui aga raha palju siis palun väga küll pika peale selgeks saab;)
-
bblademaster
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
ettepanek
Mina tegin mb vitole esi ja taguspoila järgevalt:
1. tegin kinni lahti käiva kinnituse metallraam ja keekinnitus
2. lasin sinna 5 pdl makroflexi ja läksin noaga kallale
3. kui kõik valmis eemaldasin kinituse küljes oleva makrofleksist spoila ja mäkerdasin klaasriidega sisse
4. väga palu lihvimist japahteldamist
5. värvime krunt plus värv plus lakk
6 kinnitame spoila;) tulemus hea sest spoila seest täis ja ei logise ning seisab kindlalt
Pildid sellest panen u 2 nädala pärast kui äära ilmutan K- arvutisalongis
1. tegin kinni lahti käiva kinnituse metallraam ja keekinnitus
2. lasin sinna 5 pdl makroflexi ja läksin noaga kallale
3. kui kõik valmis eemaldasin kinituse küljes oleva makrofleksist spoila ja mäkerdasin klaasriidega sisse
4. väga palu lihvimist japahteldamist
5. värvime krunt plus värv plus lakk
6 kinnitame spoila;) tulemus hea sest spoila seest täis ja ei logise ning seisab kindlalt
Pildid sellest panen u 2 nädala pärast kui äära ilmutan K- arvutisalongis
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10102
Rääkige kust saab tartus seda vaiku ja kinnitit?
kuskil emajõeääres tegeletakse/i sellega - kuskilt kuulsin.Aga äkki kellelgi on rohkem infot.
Rääkige kust saab tartus seda vaiku ja kinnitit?
kuskil emajõeääres tegeletakse/i sellega - kuskilt kuulsin.Aga äkki kellelgi on rohkem infot.
Krt see odavate vahendite jutt....Sõitke jalgrattaga kui odavalt tahate! Ise teha? ise teha on üldiselt kaks võimalust...kui odavalt siis saab seda mingiks käkerdiseks nimetada, mille üle linnarahvas irvitada saab. Kui korralikult teha siis läheb see kallimaks kui kuskilt viie-kuue soti eest need koopalaiendid osta.

-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
Tegelikult oleks üks küssa,nimelt kui teed penoplastist vormi(spoileri kuju),kas siis pärast vaigu peale kandmist peab selle vormi külge jätma või saab ka ilma.Ja kas see vai ning klaasriie tuleb kanda vormi sise või välispinnale.Kui sise,siis on ikke paras nikerdamine et õiget vormi saada,välis pinnale on lihtne.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
Kui tahad spoilerit teha siis võta:
penoplast (hea oleks kui see "sinine" , sinine veits tugevam)
Vooli penoplastist kuju, jalgadega või ilma.(ise tead)
siis torkad petalllatid penost läbi (tugevduseks)
ja siis hakkad klaasriiet sinna penopeale kleepima.
Kui riie on ära kuivanud siis tuleb ära lihvida jne...
Peno jäeb sisse ja tagab mõningase elastsuse ja klaasriiet ka kulub vähem.
penoplast (hea oleks kui see "sinine" , sinine veits tugevam)
Vooli penoplastist kuju, jalgadega või ilma.(ise tead)
siis torkad petalllatid penost läbi (tugevduseks)
ja siis hakkad klaasriiet sinna penopeale kleepima.
Kui riie on ära kuivanud siis tuleb ära lihvida jne...
Peno jäeb sisse ja tagab mõningase elastsuse ja klaasriiet ka kulub vähem.
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
penole peale raudselt foolium, sest vaik sulatab selle peno kohe alt ära 
mina olen asju siiski nii teinud et penost (tegelikult ühest spets vahust) voolin kuju, katan pahtliga, värvin, ajan siledaks nagu peaks olema. seejärel kannan peale spetsiaalse vaha ning seepeale klaasriide (2 kihti on norm, oleneb detailist) . tänu vahale saab klaasriide ära võtta pealt, ja see jääb nagu vormiks. selle klaasriide sisse taas jälle vaha, ning veel klaasriiet. pärast tõmban vormist detaili välja ja korras. niimoodi olen saavutanud minimaalseid raskusi stangede ja küljekarpidega, et mitte sisse jätta raskuseks penoplasti ja värki.
see kas on 2 kihti klaasriiet + peno või on 2 kihti klaasriiet ja pole peno, sel pole vahet. peno annab seal sees väga väikese elastsuse, põhimõtteliselt on mõttetu.
mina olen asju siiski nii teinud et penost (tegelikult ühest spets vahust) voolin kuju, katan pahtliga, värvin, ajan siledaks nagu peaks olema. seejärel kannan peale spetsiaalse vaha ning seepeale klaasriide (2 kihti on norm, oleneb detailist) . tänu vahale saab klaasriide ära võtta pealt, ja see jääb nagu vormiks. selle klaasriide sisse taas jälle vaha, ning veel klaasriiet. pärast tõmban vormist detaili välja ja korras. niimoodi olen saavutanud minimaalseid raskusi stangede ja küljekarpidega, et mitte sisse jätta raskuseks penoplasti ja värki.
see kas on 2 kihti klaasriiet + peno või on 2 kihti klaasriiet ja pole peno, sel pole vahet. peno annab seal sees väga väikese elastsuse, põhimõtteliselt on mõttetu.
