Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmadis.allik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 26 Jaan 2010 14:27
- Asukoht: viiratsi
- Autod: Soovin,kuna mind huvitavad ladad.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nii ta enamasti on, aga ajaloost leiab ka huvitavaid erandeid.Algselt postitas: uzzac
Ei mõelnudki seda, et kas üldse sidurit kasutasid, vaid seda, et terve pidurduse tundus sidur all olevat ja päästad pedaali alles siis kui gaasi vaja peale tallata. Sedasi kiiresti sõita ei saa...
Eesti rallilegendide seast üks piloot näiteks oli nii kange vend, kes talvistel katsetel kasutas kurvis lahutatud siduriga sõitmise varianti.
Absoluutselt utoopiline ja füüsikavastane sõiduvõte tagaveolise puhul mu arust (ma pole suurt arvaja kah nagu teate), aga niimoodi too friik olla sõitnud ja mitte halvasti.
Võin eksida nimega, seepärast kirjutan kaks tükki ehk siis kumbki neist.
Heiki Ohu või Vello Õunpuu.
Kõik on suhteline.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
talvel tõesti ja tol ajal piike ei tuntud.
Jäistes oludes lamelliga/kehva naela vms variandi korral aitab sidurilahutamine kurvis tihtilugu, sest tagaveolisel lülitab siis veo tagant ja auto keerab paremini.
Nüüdsel ajal seda tihti enam vaja pole, kuna piik-rehviga on pidamine kordi parem ning sõiduvõtted teistmood.
Kuidas oleks õigem kruusal/asfaldil pidurdada ei oska kommenteerida - suht algaja, tuleb nii kuis tuleb.
Kuid vahel on ka sidur vaja lahutada (nt. suure hoopealt pidurdus peaaegu nulli), oleneb olukorrast, vastasel korral on oht, et mootor seiskub (kui aind pidurit sütkuda).
Värvi kohta - miks meelt muutsite? Punane pidi ju võitjate värv oilema.
Jäistes oludes lamelliga/kehva naela vms variandi korral aitab sidurilahutamine kurvis tihtilugu, sest tagaveolisel lülitab siis veo tagant ja auto keerab paremini.
Nüüdsel ajal seda tihti enam vaja pole, kuna piik-rehviga on pidamine kordi parem ning sõiduvõtted teistmood.
Kuidas oleks õigem kruusal/asfaldil pidurdada ei oska kommenteerida - suht algaja, tuleb nii kuis tuleb.
Kuid vahel on ka sidur vaja lahutada (nt. suure hoopealt pidurdus peaaegu nulli), oleneb olukorrast, vastasel korral on oht, et mootor seiskub (kui aind pidurit sütkuda).
Värvi kohta - miks meelt muutsite? Punane pidi ju võitjate värv oilema.
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Sidur on all ainult siis kui ilma selleta ei saa. Ehk siis pidurduse käigus käikude vahetamise ajal. Kunagi ei tohi vahetada otse 5.dalt 3.dale vms. Ikka järjest kõik läbi. Näiteks 5k põhjagaas. Kurv on 3 käigu kurv, siis gaasilt otse pidurile ja siis korra sidurit et 4käik sisse panna, siis sidur lahti päästa ja pidurdada ja siis uuesti sidur alla ja 3käik ja uuesti sidur lahti koos piduriga. Vaadeke kasvõi minu sisevideosi ja näete millise eelise selline toimetamine annab asfaldil esiveduste üle. 2:00 peal on hea näide
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Tean, kuidas sõitma peab, kuid kuna soovitati sidurit kasutada igal käigu vahetamisel säästmaks kasti siis sõitsin enamasti nii nagu tänaval. Ralli ajal ei ole ju aega mõelda, et mis pedaali ja jalga nüüd kasutan jne. Uuel hooajal, ehk uus kast ja püüan ka uut tehnikat sisse harjutada- on veelgi elemente mida soovin muuta. Ei saa ju kohe sõita nagu kogenud sõitja, kuna igapäevaselt ikka vähe teine sõidutehnika. Meil alles kolm ralli moodi rallit ka seljataga ja varemalt ei ole kihutamisega tegemist teinud. Minu meelest on asi ikka paremuse poole läinud, ise olen igatahes oma tegemistega rahul .
[Muudetud: 24-10-2010 Marx378]
[Muudetud: 24-10-2010 Marx378]
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Värvi muudatus vast selle pärast, kuna punase värviga on suht raske mingit teist värvi sobitada, endale meeldib punane väga, kuid midagi jääb nagu puudu. Ega värv ei tee autot kiiremaks, aga nuh kuna sai auto laiali kistud ja keevitamist ning mällimist küllaga siis võib ju proovida tesit kombinatsiooni. Nii kui nii käib masin igal aastal täiseti lahti, siis see värvimine selle kõrval kõige väiksem asi. Endal ka ju parem nokitseda ja sõita kui auto hea ja puhas välja näeb.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Saada need pildid Toomile!
sa ei tohi kere niimoodi omavoliliselt lõigata, ma ka alguses lõikasin tagauste juurest tiiva ära, pärast keevitasin ilusti tagasi, kuna see aasta raamatus kirjas, mida ma alguses ei viitsinud lugeda!
Näiteks 08“l saaks ka väga eduliselt sileda põhja teha, kõrgust võita jne, aga seda ei tohi teha, ma arvan et siin sul sama seis!
sa ei tohi kere niimoodi omavoliliselt lõigata, ma ka alguses lõikasin tagauste juurest tiiva ära, pärast keevitasin ilusti tagasi, kuna see aasta raamatus kirjas, mida ma alguses ei viitsinud lugeda!
Näiteks 08“l saaks ka väga eduliselt sileda põhja teha, kõrgust võita jne, aga seda ei tohi teha, ma arvan et siin sul sama seis!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Uste äärteprobleemiga olen juba algusest saadik tuttav. Algselt toetas mul puur rattakoopale, siis keevitasin alla 4mm pleki, hiljem aga panin tükikese koobast tagasi, mis neile sobis. Algselt kui koopa äär oli ära lõigatud, öeldi et siis võib nii olla kui puur toetaks vedrupesadele. Nüüd on see tehtud ja probleem peaks olema lahendatud. Ainuke probleem on praegu see, et turvapuur läheb ratta koopast läbi, kuid kui loogiliselt võtta siis läbib puur ka esimesi koopaid- jällegi ei tohiks probleemi olla. Pagaasniku põhja ei olnudki plaan tõsta, vaid panna sinna korrektne sile plekk, mis on ehk ka pisut kergem kui originaal põhi. Kui tõsta põhja siis tekiks ju tuuletaksistus tagapaneeli suhtes. Sile plekk on plaanis panna ka tagaistujate jalgade kohale siis saab ka põhja pisut kõrgemale.