Lada VFTS, Marx378

Lada VFTS, Marx378

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
madis.allik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 113
Liitunud: 26 Jaan 2010 14:27
Asukoht: viiratsi
Autod: Soovin,kuna mind huvitavad ladad.

Postitus Postitas madis.allik »

See uus värvilahendus tõesti väga ilus.Edu ehitamisel!
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

nu saalesid on ikka kasulik vahetada jah.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ei mõelnudki seda, et kas üldse sidurit kasutasid, vaid seda, et terve pidurduse tundus sidur all olevat ja päästad pedaali alles siis kui gaasi vaja peale tallata. Sedasi kiiresti sõita ei saa...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: uzzac
Ei mõelnudki seda, et kas üldse sidurit kasutasid, vaid seda, et terve pidurduse tundus sidur all olevat ja päästad pedaali alles siis kui gaasi vaja peale tallata. Sedasi kiiresti sõita ei saa...
Nii ta enamasti on, aga ajaloost leiab ka huvitavaid erandeid.
Eesti rallilegendide seast üks piloot näiteks oli nii kange vend, kes talvistel katsetel kasutas kurvis lahutatud siduriga sõitmise varianti.
Absoluutselt utoopiline ja füüsikavastane sõiduvõte tagaveolise puhul mu arust (ma pole suurt arvaja kah nagu teate), aga niimoodi too friik olla sõitnud ja mitte halvasti.
Võin eksida nimega, seepärast kirjutan kaks tükki ehk siis kumbki neist.
Heiki Ohu või Vello Õunpuu.
Kõik on suhteline.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

talvel tõesti ja tol ajal piike ei tuntud.

Jäistes oludes lamelliga/kehva naela vms variandi korral aitab sidurilahutamine kurvis tihtilugu, sest tagaveolisel lülitab siis veo tagant ja auto keerab paremini.

Nüüdsel ajal seda tihti enam vaja pole, kuna piik-rehviga on pidamine kordi parem ning sõiduvõtted teistmood.

Kuidas oleks õigem kruusal/asfaldil pidurdada ei oska kommenteerida - suht algaja, tuleb nii kuis tuleb.
Kuid vahel on ka sidur vaja lahutada (nt. suure hoopealt pidurdus peaaegu nulli), oleneb olukorrast, vastasel korral on oht, et mootor seiskub (kui aind pidurit sütkuda).

Värvi kohta - miks meelt muutsite? Punane pidi ju võitjate värv oilema.
Festina lente!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Sidur on all ainult siis kui ilma selleta ei saa. Ehk siis pidurduse käigus käikude vahetamise ajal. Kunagi ei tohi vahetada otse 5.dalt 3.dale vms. Ikka järjest kõik läbi. Näiteks 5k põhjagaas. Kurv on 3 käigu kurv, siis gaasilt otse pidurile ja siis korra sidurit et 4käik sisse panna, siis sidur lahti päästa ja pidurdada ja siis uuesti sidur alla ja 3käik ja uuesti sidur lahti koos piduriga. Vaadeke kasvõi minu sisevideosi ja näete millise eelise selline toimetamine annab asfaldil esiveduste üle. 2:00 peal on hea näide
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Tean, kuidas sõitma peab, kuid kuna soovitati sidurit kasutada igal käigu vahetamisel säästmaks kasti siis sõitsin enamasti nii nagu tänaval. Ralli ajal ei ole ju aega mõelda, et mis pedaali ja jalga nüüd kasutan jne. Uuel hooajal, ehk uus kast ja püüan ka uut tehnikat sisse harjutada- on veelgi elemente mida soovin muuta. Ei saa ju kohe sõita nagu kogenud sõitja, kuna igapäevaselt ikka vähe teine sõidutehnika. Meil alles kolm ralli moodi rallit ka seljataga ja varemalt ei ole kihutamisega tegemist teinud. Minu meelest on asi ikka paremuse poole läinud, ise olen igatahes oma tegemistega rahul .

[Muudetud: 24-10-2010 Marx378]
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Värvi muudatus vast selle pärast, kuna punase värviga on suht raske mingit teist värvi sobitada, endale meeldib punane väga, kuid midagi jääb nagu puudu. Ega värv ei tee autot kiiremaks, aga nuh kuna sai auto laiali kistud ja keevitamist ning mällimist küllaga siis võib ju proovida tesit kombinatsiooni. Nii kui nii käib masin igal aastal täiseti lahti, siis see värvimine selle kõrval kõige väiksem asi. Endal ka ju parem nokitseda ja sõita kui auto hea ja puhas välja näeb.
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

öige suhtumine:)ja nendel poistel on arengut olnud palju.vähem loba rohkem söitu on edasi viinud...edu...
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Vahepeal sai auto kallal väheke müratud. Muudatused, millest eelpool juttu olnud on siis nüüd alanud.Pilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Erinevate nurkade alt ka siis mõned pildidPilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Rattakoopast ka seest poolt üks piltPilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

PiltPilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Tagant väheke eemaltPilt
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Puuritoru rattakoopas on küll natuke imelik vaade, tehniline midagi selle peale ei või öelda? Volvo sild?
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Samas pannakse ette lanseronide külge samuti torud, mis läbivad rattakoopa. Tagasillast veel vara rääkida, esmalt viin kere- ja värvimistööd lõpule.
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Saada pigem pildid EALi ning kuula mis nad sellise lahenduse kohta ütlevad, nii igaksjuhuks. Pärast ümber muuta on palju valusam!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Eile sai puurile ka rist sisse. Nüüd veel väheke koopaid keevitada ja see etapp ongi läbitud. Siis lähen pagaasniku põhja kallale, kuhu panen sileda 1mm pleki. Siis ka pildid kui see toestatud.Pilt
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Saada need pildid Toomile!
sa ei tohi kere niimoodi omavoliliselt lõigata, ma ka alguses lõikasin tagauste juurest tiiva ära, pärast keevitasin ilusti tagasi, kuna see aasta raamatus kirjas, mida ma alguses ei viitsinud lugeda!
Näiteks 08“l saaks ka väga eduliselt sileda põhja teha, kõrgust võita jne, aga seda ei tohi teha, ma arvan et siin sul sama seis!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Uste äärteprobleemiga olen juba algusest saadik tuttav. Algselt toetas mul puur rattakoopale, siis keevitasin alla 4mm pleki, hiljem aga panin tükikese koobast tagasi, mis neile sobis. Algselt kui koopa äär oli ära lõigatud, öeldi et siis võib nii olla kui puur toetaks vedrupesadele. Nüüd on see tehtud ja probleem peaks olema lahendatud. Ainuke probleem on praegu see, et turvapuur läheb ratta koopast läbi, kuid kui loogiliselt võtta siis läbib puur ka esimesi koopaid- jällegi ei tohiks probleemi olla. Pagaasniku põhja ei olnudki plaan tõsta, vaid panna sinna korrektne sile plekk, mis on ehk ka pisut kergem kui originaal põhi. Kui tõsta põhja siis tekiks ju tuuletaksistus tagapaneeli suhtes. Sile plekk on plaanis panna ka tagaistujate jalgade kohale siis saab ka põhja pisut kõrgemale.
Vasta