Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Stopperiga aega ei ole mõõtnud?
Kes siis mootori ehitas seekord?
Hääl on ilus muidu mootoril - puhas, käiguvahetust peab veel õppima ning legendi kirjutamisel soovitan oma sõitu sõita ja kiirematest mitte väga välja teha, kes kirjutamise aegu mööda pressivad, vastasel korral lõppeb asi nagu meil ilmselt (valed kurvid tekivad raamatusse).
Edu ja hoidke pääl!
Kes siis mootori ehitas seekord?
Hääl on ilus muidu mootoril - puhas, käiguvahetust peab veel õppima ning legendi kirjutamisel soovitan oma sõitu sõita ja kiirematest mitte väga välja teha, kes kirjutamise aegu mööda pressivad, vastasel korral lõppeb asi nagu meil ilmselt (valed kurvid tekivad raamatusse).
Edu ja hoidke pääl!
Festina lente!
-
lLithium
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!
Stopperiga oli 100m 1,8 sekki mis on ebatäpne aga homme vist proovime naviga kiirust.
Seekord ehitas mootori foorumist Hr. Poola (darts).
Ega seal eriti mingit aja sõitu polnudki, niisama testisime sellepärast pole ka käike nii täpselt läbi möelnud, lihtsalt peal hoidsime. Legendi üritame jah võimalikult täpselt ikka teha kuna sellel aastal ju ainult 2x saabki kirjutada. 3 oli ikka väga viis. Eks homme siis teekond meil Saarelt Elva poole ja siis dartsi abiga ehk saab veel siis viimase lihvi anda.
Tänud ja üritame hoida peal.
[Muudetud: 18-8-2010 Lithium]
Seekord ehitas mootori foorumist Hr. Poola (darts).
Ega seal eriti mingit aja sõitu polnudki, niisama testisime sellepärast pole ka käike nii täpselt läbi möelnud, lihtsalt peal hoidsime. Legendi üritame jah võimalikult täpselt ikka teha kuna sellel aastal ju ainult 2x saabki kirjutada. 3 oli ikka väga viis. Eks homme siis teekond meil Saarelt Elva poole ja siis dartsi abiga ehk saab veel siis viimase lihvi anda.
Tänud ja üritame hoida peal.

[Muudetud: 18-8-2010 Lithium]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
kui aega saate, siis mõõtke stopperiga 3-4korda:
4000-6000pöördeni, otsekäik (paned otsekäigu 1:1 sisse, kiirendad, niikui 4000 kätte saab panete kohe gaasi põhja/kella käima ja kui 6000 saab-stopper seisma ja nõnda 3-4korda ja mulle öelge keskmine aeg mis kulus teil selleks:)
(vaja ka teada mis pinnasel, ülekandega, rattaga sõitsite)
Sellega saab teada kui sitke mootor on... targemad/vaesemad sõitjad-ehitajad keeravad ka nukki selle meetodiga
4000-6000pöördeni, otsekäik (paned otsekäigu 1:1 sisse, kiirendad, niikui 4000 kätte saab panete kohe gaasi põhja/kella käima ja kui 6000 saab-stopper seisma ja nõnda 3-4korda ja mulle öelge keskmine aeg mis kulus teil selleks:)
(vaja ka teada mis pinnasel, ülekandega, rattaga sõitsite)
Sellega saab teada kui sitke mootor on... targemad/vaesemad sõitjad-ehitajad keeravad ka nukki selle meetodiga
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
mina ei loe välja rallyreg'st neid ka esimesel katsel juba, samas pole ka katkestanud, mis tähendab, et nad ei startinudki?!
Jääme uudiseid kuulma, igatahes kahju (ilmselt mingi muu jõud ei lasknud poistel rallile minna (nagu hr. Muraka autoga juhtus-vääramatu jõud-krdi pätikari, loodan, et praamid ikka käisid:)
Jääme uudiseid kuulma, igatahes kahju (ilmselt mingi muu jõud ei lasknud poistel rallile minna (nagu hr. Muraka autoga juhtus-vääramatu jõud-krdi pätikari, loodan, et praamid ikka käisid:)
Festina lente!
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Nüüd kodus tagasi, rallil sai käidud, kuid vaatajana sel korral.
Sidur ja kast läksid, nagu eelpool juba mainiti.
All oli originaal sidur, mille kõik lamellid läksid puruks.
Ja vaatluse käigus selgus et teise käigu kahvel ka puruks.
Nagu videost näha siis loopis juba teist käiku välja, siis viga ei olnud ikka minu käikude vahetamises vaid kastis. Originaal kasti ei tahtnud alla panna, muidu oleks olnud võtta küll. Arvan et ega seegi kestnud ei oleks ja sidur samuti. Nii, et jah jälle õppetund- kui midagi muudad siis peab igalt poolt masinat järgi aitama. Nüüd jääme siis viljandi rallit ootama, ehk siis õnnestub sõita kah.
Sidur ja kast läksid, nagu eelpool juba mainiti.
All oli originaal sidur, mille kõik lamellid läksid puruks.
Ja vaatluse käigus selgus et teise käigu kahvel ka puruks.
Nagu videost näha siis loopis juba teist käiku välja, siis viga ei olnud ikka minu käikude vahetamises vaid kastis. Originaal kasti ei tahtnud alla panna, muidu oleks olnud võtta küll. Arvan et ega seegi kestnud ei oleks ja sidur samuti. Nii, et jah jälle õppetund- kui midagi muudad siis peab igalt poolt masinat järgi aitama. Nüüd jääme siis viljandi rallit ootama, ehk siis õnnestub sõita kah.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
türimaeivõi... mis kast teil all oli siis standart või bollverk?
Tava sidurikettaga saab sõita küll, mitte aga korviga
Saab ka tavakastiga sõita, kuid kahvlid peab ära tugevdama
(minuteada siin foorumis on sellest juttu ka olnud)
Samas mitteüks Ivan ei garanteeri sulle, et uus poe jupp ka hea ja kestev on, see ongi siksi puhul blackpoint.
Aga kui mootor saab hää, siis läheb pooltelg/k.kast/sidur jne - ahelreaktsioon, kõik asjad peavad viimasepeal olema.
Aga ega ma ise olen ka lammas, arvasin et pidurid ei ole võidusõidus tähtsad, eksisin ja rängalt. Aga noh, muud asjad on ikkagi need mis peavad ralliautol olema.
No kahju, aga aru ma ei saa, kui Elvas käimar läks ja sidur - palju siis oli teil aega tehniliseni? Kas ei oleks jõudnud ära vahetada?
Tava sidurikettaga saab sõita küll, mitte aga korviga
Saab ka tavakastiga sõita, kuid kahvlid peab ära tugevdama
(minuteada siin foorumis on sellest juttu ka olnud)
Samas mitteüks Ivan ei garanteeri sulle, et uus poe jupp ka hea ja kestev on, see ongi siksi puhul blackpoint.
Aga kui mootor saab hää, siis läheb pooltelg/k.kast/sidur jne - ahelreaktsioon, kõik asjad peavad viimasepeal olema.
Aga ega ma ise olen ka lammas, arvasin et pidurid ei ole võidusõidus tähtsad, eksisin ja rängalt. Aga noh, muud asjad on ikkagi need mis peavad ralliautol olema.
No kahju, aga aru ma ei saa, kui Elvas käimar läks ja sidur - palju siis oli teil aega tehniliseni? Kas ei oleks jõudnud ära vahetada?
Festina lente!
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Tava kastiga terve elu sõidetud, loll jutt suhu tagasi (meite masinatel on alati tagavara standart kast kaasas)
Kui standart sidur ka oli, siis olek ssaand ju poest uue niva komplekti alla panna (peaks ju tasakaalu jääma kõik?)
kõik see kokku oleks maksim. 6h tundi aega võtnud.
Läti kastiga sõitis Teppo, aga lõpuni sai harva. Bollverki omaga saab rohkem sõita ja ka lõpetada. Mina loobuks sest läti kastist.
siduriketas uus, ilma vedrudeta maksis 2000.- pole ka probleem, aga korviga on probleem.
Aga noh, loodame, et Mulgil siis kõik kestavad!
Stopperiga mõõtke ka ära nagu kirjeldatud, kui auto stardivalmis!
Kui standart sidur ka oli, siis olek ssaand ju poest uue niva komplekti alla panna (peaks ju tasakaalu jääma kõik?)
kõik see kokku oleks maksim. 6h tundi aega võtnud.
Läti kastiga sõitis Teppo, aga lõpuni sai harva. Bollverki omaga saab rohkem sõita ja ka lõpetada. Mina loobuks sest läti kastist.
siduriketas uus, ilma vedrudeta maksis 2000.- pole ka probleem, aga korviga on probleem.
Aga noh, loodame, et Mulgil siis kõik kestavad!
Stopperiga mõõtke ka ära nagu kirjeldatud, kui auto stardivalmis!
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
no näed siis - ongi "olaafi" sõnu tõepähe võtnud ja ilusa pu?ka sõelaks teinud.Algselt postitas: sveno
meeletu augustamine ja siis selle teibiga peitmine, klaaside liimimine, kapotialune plastik lisa tihendile. Ja nii mõndagi veel, aga kerelt väga tugev masin.![]()
mis masina mass on siis nüüd?
Festina lente!