Lada VFTS, Marx378

Lada VFTS, Marx378

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Aga edu teile siis Raplas, ärge üle pingutage, kindlasti tuleb kiire ralli!
ps. hea oli vaadata et testsõidul kasutate ka turvavarustust, nii peabki!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
l
Lithium
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
Asukoht: Kuressaare
Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!

Postitus Postitas Lithium »

Üritame siis kindlasti lõppu jõuda. Eks see on alguses kõige suurem eesmärk, et kilomeetreid seljataha koguda. Loodame, et ka Lada fänne raja ääres on. :)
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Kuna sõidate minu majast mööda siis mina kindlasti kohal! Tean klõiki häid kohti sellel katsel nii et hoidke peal! Katsed kiired ja ka kurvilised :D
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Stopperiga aega ei ole mõõtnud?
Kes siis mootori ehitas seekord?
Hääl on ilus muidu mootoril - puhas, käiguvahetust peab veel õppima ning legendi kirjutamisel soovitan oma sõitu sõita ja kiirematest mitte väga välja teha, kes kirjutamise aegu mööda pressivad, vastasel korral lõppeb asi nagu meil ilmselt (valed kurvid tekivad raamatusse).

Edu ja hoidke pääl!
Festina lente!
l
Lithium
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
Asukoht: Kuressaare
Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!

Postitus Postitas Lithium »

Stopperiga oli 100m 1,8 sekki mis on ebatäpne aga homme vist proovime naviga kiirust.
Seekord ehitas mootori foorumist Hr. Poola (darts).
Ega seal eriti mingit aja sõitu polnudki, niisama testisime sellepärast pole ka käike nii täpselt läbi möelnud, lihtsalt peal hoidsime. Legendi üritame jah võimalikult täpselt ikka teha kuna sellel aastal ju ainult 2x saabki kirjutada. 3 oli ikka väga viis. Eks homme siis teekond meil Saarelt Elva poole ja siis dartsi abiga ehk saab veel siis viimase lihvi anda.

Tänud ja üritame hoida peal. :P

[Muudetud: 18-8-2010 Lithium]
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

Dartsi mootorid on alati kestnud ja häid tulemusi andnud, nii et ainult vaja peal hoida nüüd:)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

kui aega saate, siis mõõtke stopperiga 3-4korda:
4000-6000pöördeni, otsekäik (paned otsekäigu 1:1 sisse, kiirendad, niikui 4000 kätte saab panete kohe gaasi põhja/kella käima ja kui 6000 saab-stopper seisma ja nõnda 3-4korda ja mulle öelge keskmine aeg mis kulus teil selleks:)

(vaja ka teada mis pinnasel, ülekandega, rattaga sõitsite)

Sellega saab teada kui sitke mootor on... targemad/vaesemad sõitjad-ehitajad keeravad ka nukki selle meetodiga
Festina lente!
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Ja mis juhtus ? Katsetel teid näha ei olnud!

[Muudetud: 21-8-2010 france2]
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

mina ei loe välja rallyreg'st neid ka esimesel katsel juba, samas pole ka katkestanud, mis tähendab, et nad ei startinudki?!

Jääme uudiseid kuulma, igatahes kahju (ilmselt mingi muu jõud ei lasknud poistel rallile minna (nagu hr. Muraka autoga juhtus-vääramatu jõud-krdi pätikari, loodan, et praamid ikka käisid:)
Festina lente!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Nüüd kodus tagasi, rallil sai käidud, kuid vaatajana sel korral.
Sidur ja kast läksid, nagu eelpool juba mainiti.
All oli originaal sidur, mille kõik lamellid läksid puruks.
Ja vaatluse käigus selgus et teise käigu kahvel ka puruks.
Nagu videost näha siis loopis juba teist käiku välja, siis viga ei olnud ikka minu käikude vahetamises vaid kastis. Originaal kasti ei tahtnud alla panna, muidu oleks olnud võtta küll. Arvan et ega seegi kestnud ei oleks ja sidur samuti. Nii, et jah jälle õppetund- kui midagi muudad siis peab igalt poolt masinat järgi aitama. Nüüd jääme siis viljandi rallit ootama, ehk siis õnnestub sõita kah.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

türimaeivõi... mis kast teil all oli siis standart või bollverk?

Tava sidurikettaga saab sõita küll, mitte aga korviga
Saab ka tavakastiga sõita, kuid kahvlid peab ära tugevdama
(minuteada siin foorumis on sellest juttu ka olnud)
Samas mitteüks Ivan ei garanteeri sulle, et uus poe jupp ka hea ja kestev on, see ongi siksi puhul blackpoint.

Aga kui mootor saab hää, siis läheb pooltelg/k.kast/sidur jne - ahelreaktsioon, kõik asjad peavad viimasepeal olema.

Aga ega ma ise olen ka lammas, arvasin et pidurid ei ole võidusõidus tähtsad, eksisin ja rängalt. Aga noh, muud asjad on ikkagi need mis peavad ralliautol olema.


No kahju, aga aru ma ei saa, kui Elvas käimar läks ja sidur - palju siis oli teil aega tehniliseni? Kas ei oleks jõudnud ära vahetada?
Festina lente!
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

Viga vea otsa...aga vigadest õpitakse!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

All on ikka otsekast, mis läti toodang. Ja selle remont/ juppide tellimine oleks aega võtnud. Originaali ei tahnud panna, kuna see oleks ka ilmselt ära lõppenud.
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

kasti teeme korda.ja paneme ka korraliku racing siduri vana vftsi toodang.vast siis asi kestab.mootoril on minekut küll nii et hoidke pääl:)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Tava kastiga terve elu sõidetud, loll jutt suhu tagasi (meite masinatel on alati tagavara standart kast kaasas)

Kui standart sidur ka oli, siis olek ssaand ju poest uue niva komplekti alla panna (peaks ju tasakaalu jääma kõik?)

kõik see kokku oleks maksim. 6h tundi aega võtnud.

Läti kastiga sõitis Teppo, aga lõpuni sai harva. Bollverki omaga saab rohkem sõita ja ka lõpetada. Mina loobuks sest läti kastist.

siduriketas uus, ilma vedrudeta maksis 2000.- pole ka probleem, aga korviga on probleem.

Aga noh, loodame, et Mulgil siis kõik kestavad!
Stopperiga mõõtke ka ära nagu kirjeldatud, kui auto stardivalmis!
Festina lente!
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

Nüüd siis masin ka oma silmaga järgi uuritud, igati korralik asi kui välja arvata mõned "nipid" mis on auto ehitamiselt tehtud. Kast, sidur korda ja tuld;)
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Nipid:D?
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

meeletu augustamine ja siis selle teibiga peitmine, klaaside liimimine, kapotialune plastik lisa tihendile. Ja nii mõndagi veel, aga kerelt väga tugev masin.:)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: sveno
meeletu augustamine ja siis selle teibiga peitmine, klaaside liimimine, kapotialune plastik lisa tihendile. Ja nii mõndagi veel, aga kerelt väga tugev masin.:)
no näed siis - ongi "olaafi" sõnu tõepähe võtnud ja ilusa pu?ka sõelaks teinud.

mis masina mass on siis nüüd?
Festina lente!
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Ei ole seal mulgustatud midagi nii hullusti:D Kergemaks saaks veelgi (taga uksed plastist). kaal ilma kütuseta ja ilma pilootideta 850kg.
Vasta