Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
kitsad GZ-id on seal all,FB-d kui sellist enam ei tehta minu andmetel,uus FB asendaja on samuti suunaga mustriga,ja need nimetused ka muutusid siis.
Aga üleüldse mehed! ennem tuleb öppida söitma öieti ja siis hakata rehvi peale mötlema! suurel rehvil on haarde pinda loomulikult rohkem kui väiksel - seega pidamine parem.
Aga üleüldse mehed! ennem tuleb öppida söitma öieti ja siis hakata rehvi peale mötlema! suurel rehvil on haarde pinda loomulikult rohkem kui väiksel - seega pidamine parem.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
aga sita rehviga ei õpi ka sõitma - kuigi jah, väike tõetera Timmul sees.Algselt postitas: Tymmu23
kitsad GZ-id on seal all,FB-d kui sellist enam ei tehta minu andmetel,uus FB asendaja on samuti suunaga mustriga,ja need nimetused ka muutusid siis.
Aga üleüldse mehed! ennem tuleb öppida söitma öieti ja siis hakata rehvi peale mötlema! suurel rehvil on haarde pinda loomulikult rohkem kui väiksel - seega pidamine parem.
Lada sillad reeglina ei kannata 15" velge jah, tähendab RISK katkestada pooltelje/difri/käändtelje tõttu on suurem
aga on ka 14" pooltelje otsasi maha saetud, kuid 4.3 ja 4.44 on vastu pidanud.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
niipalju kui mina olen sigulli tagasillaga ja käändtelgedega söitnud - küll 14 tolli rattaga ja ka 15 tolli (michelin L-iga)
ei ole mul kordagi olnud probleemi nende asjadega - 4,7 ülekanne oli pikkaaega ja see toimib siiani tegelikult,olen ka 5,1-ga söitnud mis nüüd trennika all ja samuti aastaid toiminud juba. Sillatala peab sirge olema! kui on vaja vaheta tala kord aastas - sellepärast need poolteljed ja lukud lähevad et sillatala hakkab pooltelgi pooma.
ja ülekanne tuleb lasta ÕIETI kokkupanna - mina olen selle meeste hooleks jätnud kes oskavad seda ja ei ole probleemi olnud(Mätik ja Laipaik). Olen ma neid ülekandeid järjest ka 20 km-iga laiali lasknud kui kehvalt kokkupandud.
Täna pidi lihtsa vaevaga minema sigulli silda minuteada Niva pooltelg mis jämedam ja kaa üks mure vähem ma eeldan...
Tellige omale sillatala Kaido Ausi käest ja saate söita küll,5000.- krooni maksis varem.
[Muudetud: 2-6-2010 Tymmu23]
ei ole mul kordagi olnud probleemi nende asjadega - 4,7 ülekanne oli pikkaaega ja see toimib siiani tegelikult,olen ka 5,1-ga söitnud mis nüüd trennika all ja samuti aastaid toiminud juba. Sillatala peab sirge olema! kui on vaja vaheta tala kord aastas - sellepärast need poolteljed ja lukud lähevad et sillatala hakkab pooltelgi pooma.
ja ülekanne tuleb lasta ÕIETI kokkupanna - mina olen selle meeste hooleks jätnud kes oskavad seda ja ei ole probleemi olnud(Mätik ja Laipaik). Olen ma neid ülekandeid järjest ka 20 km-iga laiali lasknud kui kehvalt kokkupandud.
Täna pidi lihtsa vaevaga minema sigulli silda minuteada Niva pooltelg mis jämedam ja kaa üks mure vähem ma eeldan...
Tellige omale sillatala Kaido Ausi käest ja saate söita küll,5000.- krooni maksis varem.
[Muudetud: 2-6-2010 Tymmu23]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Ei kõik õige jutt aga vene asjadega on see reegel, et reegleid ei ole, võib olla nii ja võibolla naa nende osadega. Et kui kestab, siis kestab ja kui ei siis ei
Sillatala sirgsus...juba teine nüanss ja kolmas jõud, eeldan, et seda igaüks konrtrollib/vahetab nagunii-elementaarne.
Aga selge see et difri kokkupanemisest sõltub ka tema eluiga tõesti, aga selleks ei pea tallinna minema, neid tüüpe on teisigi, hr. Aus on ilmselt usaldusväärne tööde teostaja küll, kui raha leidub, Laipaik vähe soodsam, kui ta viitsib ja aega on.
Sillatala sirgsus...juba teine nüanss ja kolmas jõud, eeldan, et seda igaüks konrtrollib/vahetab nagunii-elementaarne.
Aga selge see et difri kokkupanemisest sõltub ka tema eluiga tõesti, aga selleks ei pea tallinna minema, neid tüüpe on teisigi, hr. Aus on ilmselt usaldusväärne tööde teostaja küll, kui raha leidub, Laipaik vähe soodsam, kui ta viitsib ja aega on.
Festina lente!
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
Jamasime siis meiegi nende ülekannetega kui lada tagasild veel oli, käis igasuguste imemeeste käest regullimisel aga ei andnud mingeid tulemusi. Sai vaheldumisi proovitud nii 4.7 kui 5.1 ülekannet, laiali läksid ikkagi samamoodi. Lõpuks tuli juba pea iga sõit ülekannet vahetada ja see oli juba mõtetult kulukas. Meie probleem võis muidugi olla kõrge rehviga sõitmine kuid jah... Võtsime kätte ja soetasime omale siis Kelemendi auto alt volvo tagasilla. Sellest see 1600 mootor juba naljalt jagu ei saa ja ongi jälle üks probleem vähem...
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!