Lada 2101 1,6T, 1973, Janar

Lada 2101 1,6T, 1973, Janar

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
k
kris282
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 20 Aug 2009 22:03
Asukoht: Põlvamaa
Autod: Niva.

Postitus Postitas kris282 »

Algselt postitas: Janar
Autot ehitan lihtsalt oma lõbuks, mingit konkreetset eesmärkki hetkal küll ei ole.
m
Martin.
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 03 Aug 2009 22:44
Asukoht: Laulasmaa
Autod: et osta ja hiljem omades saada abi ning nõu foorumist.

Postitus Postitas Martin. »

Tere, Väga huvitav auto, kuidas sidur sellele jõule vastu peab?
Kuidas/mille järgi ta seda süütenurka muudab?
128kw stock 1600st on ikka väga kõva tulemus. Ei tea palju sealt juba ainult plokikaane portimisega juurde tuleks..
Kuid mis talvel plaanis teha siis täpsemalt, kolvid, remont jne?
Edu igaljuhul..
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Ma vaatan et lambda on sul küljes, segukell ka salongis või milleks see on?
m'kay
t
Tehnic-man
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 03 Mai 2005 19:47
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Tehnic-man »

videoklipp eiteeks ka paha;)
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Sidur peab vastu ilmselt tänu sellele, et pidamist eriti ei ole. Märja ilmaga tuleb pidamine alles 4-nda või 5-nda käiguga, kuivaga alles 3-daga. Paar korda on ka libisenud kergelt, kuuma ilmaga, sellise koha peal kus on asfalt hästi pigine.

Sidurikorv on export varjadi külest Sachs-i oma, mis on natuge tugevam kui originaal, ketas on originaal.

Jagaja on ringi tehtud selliselt, et vaakum/rõhk on viidud teisele poole membraani.

Küljes on jah Autometer'i lairiba lamda, ilma milleta ei oleks ilmselt võimalik normaalselt segu seadistada.

Talvel on jah plaanis mootorisse vaadata ja ilmselt tugevamad kolvid sisse panna. Kaant on plaanis ka teha kindlasti. Tegelikult tahaks ka suuremate klappidega kaant.

Videoklippe väga häid ei ole, aga ma vaatan kui need kusagile üles saab, siis võiks isegi ju lisada.

Kelladest ka üks pilt: kütuse segu, boost ja kütuserõhk. Puudu on hetkel tahhokas, mis näitas aiateibaid.
Pilt
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Sul turbo õliäravoolust ei ole pilti ?
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

 
matzz kirjutas:Sul turbo õliäravoolust ei ole pilti ?
Pilti ei ole aga tagasivool on tehtud karterisse ja toimib ilusti.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Mootor peab vastu ka? Kepsud ja värgid.
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Siiani on kõik ilusti vastu pidanud aga hetkel on mootor lahti võetud kuna tahaks rohkem jõudu. Tulevad uued Mahle kolvid, mis peaks olema originaalist vastupidavamad ja porditud suuremate klappidega kaan. Mingil ajal tahaks ka peale panna teise nuka.
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

Kuu aega möödas, kas mingeid muudatusi ka olnud?
Aga žiguli on ka auto :)
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Hetkel on kaas porditud ja on tegemises. Vahetatakse klapipesad ja pannakse natuke suuremad klapid.
w
windbroker
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Mai 2011 21:29
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas windbroker »

Jann sa oled lihtsalt sõge! Nagu kuuldud siis nii mõnigi inimene ei taha enam sinu siksis kaasa sõita kui kiiruseks on 211!! Millal kaane kätte saad?
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

Ja palju sellest masinast "välja pigistada" plaan on? :P Kas ei arva et kere järgi annab lõpuks?
Aga žiguli on ka auto :)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

ei saa täpselt aru, miks kere järgi andma peaks. :P

Palju see turbotamine maksma on läinud kah?
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Kaas lubati juuni alguses ära teha. Jõudu tahaks ikka 250 ja peale aga ei tea kui reaalne see on, eriti karpaga. Esialgu oleks rahul ka paari- kolmekümne lisahobusega.
Täpselt ei teagi palju see kõik on maksma läinud, aga ma arvan, et 20 tuhande kanti vanas rahas ja läheb veel mitu korda niipalju ma arvan.
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Enne kaane portimist said sa siis mõne video klipi ka kuskile vaatamiseks?
Väga vägev projekt.
Toredat.
Vasta