Mõni pilt autost:


Mootor on täiesti originaal, ainult kerge hooratas on pandud külge(peaks olema Estonia vormeli oma). Turboks on Audi S4 turbo K24. Rõhku juhib hetkel ainult wasetgate, mis on samuti pärilt audilt ning millele on sise pandud 1,8 bar vedru. Jagaja on ümber tehtud selliselt, et rõhu all keerab süüte hilisemaks, et vältida detonatsiooni.



Väljalaske kolle sai tehtud ise uus 32mm sisemõõduga mustast materjalist:


Karpa on Weber Dat32 mis on sobiv turbo autole. Vahetatud on ainult kaane tihend kummist tihendi vastu, nõelklapp on pandud kummist otsaga.

Kütusepumbaks on hetkel mingi suvaline paagiväline pump. Kütuserõhu regulaatoriks on pandud Malpassi regulaator mis tõstab rõhku 1:1 turbo rõhuga.

Cooler on "hiinakas" 300x450 kärjega. Sellele pidi natuke ruumi tegema:


[Muudetud: 1-12-2009 Janar]