Lada 2101 1,6T, 1973, Janar

Lada 2101 1,6T, 1973, Janar

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Lada 2101 1,6T, 1973, Janar

Postitus Postitas Janar »

Auto ehitamist sai alustatud tegelikult juba kevadel aga mõtlesin, et ennem kui asi pole valmis ei hakka teda siia üles panema.

Mõni pilt autost:
Pilt
Pilt

Mootor on täiesti originaal, ainult kerge hooratas on pandud külge(peaks olema Estonia vormeli oma). Turboks on Audi S4 turbo K24. Rõhku juhib hetkel ainult wasetgate, mis on samuti pärilt audilt ning millele on sise pandud 1,8 bar vedru. Jagaja on ümber tehtud selliselt, et rõhu all keerab süüte hilisemaks, et vältida detonatsiooni.
Pilt
Pilt
Pilt

Väljalaske kolle sai tehtud ise uus 32mm sisemõõduga mustast materjalist:
Pilt
Pilt

Karpa on Weber Dat32 mis on sobiv turbo autole. Vahetatud on ainult kaane tihend kummist tihendi vastu, nõelklapp on pandud kummist otsaga.
Pilt

Kütusepumbaks on hetkel mingi suvaline paagiväline pump. Kütuserõhu regulaatoriks on pandud Malpassi regulaator mis tõstab rõhku 1:1 turbo rõhuga.
Pilt

Cooler on "hiinakas" 300x450 kärjega. Sellele pidi natuke ruumi tegema:
Pilt
Pilt

[Muudetud: 1-12-2009 Janar]
Kasutaja avatar
Maku2
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 17 Aug 2009 12:00
Asukoht: Tartu /Pärnumaa
Autod: SEAT Toledo `99
Kontakt:

Postitus Postitas Maku2 »

Tubli töö:cool:
Metallikratt ;)
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Eelmine nädal sai ka dynos käidud: tulemuseks 128 kw ja 252 Nm rattast.

Pilt

Esimene tõmme on tehtud 1,2 bar'iga, teine ja kolmas 1,4 bar'iga
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Lahe projekt, kuid mootori oleks võinud ka enne vanast sogast puhtaks teha - endal ka parem tööd teha ning selline nõgikiht viitab ülileketele.
Edu igatahes.
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Lekkima hakkas ta alles peale korraliku õli sisse valamist. Talvel on plaanis nagunii mootor lahti võtta ja korda teha, mitte et tal hetkel midagi muud viga oleks peale lekete. Üleüldse on plaanis asi järgmiseks aastaks viisakamalt teostada. See aasta saigi kiiruga tehtud, et saaks natuke ikka sõita ka.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Müts maha, paljud on öelnud, et karpaga ei saa korralikult turbotada. 128kw hea ! :cool: soovin edu, jõudu ja jaksu sulle. :P
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

hmm... selliste rõhkude puhul ongi põhiline probleem süütega, aga saan aru, et sul on ainult originaal süsteemi modimise näol saavutatud piisavalt hea tulemus, et ei olegi päris teist süsteemi peale aretatud.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... 1200l.html
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Muidu viisakas masin aga kas Estonia hooratas osanduma ei hakka? on ju teine tükimaad kergem kui originaal ja mõeldud väiksema koormusega töötama.
r
Ruc1990
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Okt 2009 13:21
Asukoht: Padise
Autod: 21061

Postitus Postitas Ruc1990 »

Minupoolne austus ilusa töö eest.. aga tohib äkki küsida et mis plaanide vaimus projekt sünnib, kas drift pöhieesmärk, v kiirendus v jaga valgust veidi motivatsioonile...
aga edu:cool:
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Ega see töö nüüd väga ilus ka pole, arenguruumi on veel kõvasti, aga tänud. Autot ehitan lihtsalt oma lõbuks, mingit konkreetset eesmärkki hetkal küll ei ole.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

tean mis tunne on 120+kw ladas. vastus on mõnus :)

tubli töö oled ära teinud. mõni jahub sarnasest projekist aastaid ennem kui midagi sünnib.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Vot see on vägev pill:o Räägi palju küttekulu on:D
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Küttekulu on rikkapoolse seguga keskmiselt 15l sajale. Seda saaks kindlasti allapoole kui veel karpa seadistamisega natuke tegeleda.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Tore masin. Palju see kompott sul läbi sõitnud on juba (mõtlen et kas töökindlus on olemas?). Mitme rpm pealt turbo tööle hakkab?

Edit: Aha ja jahutus ventikas on sul mille oma?;)
Edit2 : Ah ma olen ka loll, graafikud olemas kõik :cool:

[Muudetud: 2-12-2009 ToM]
m'kay
Kasutaja avatar
karl01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Sept 2009 00:00
Asukoht: Tallinn
Autod: 2101

Postitus Postitas karl01 »

minu meelest igati asjalik, sellessuhtes et kui linna vahel rahulikult kruiisida ja mingi lexuse ära mees kõrvale vajub siis ikka petab vast ära küll. ;)
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Väga kift värk. Sisuliselt üle 200hj väntvõllilt. On mingi aim ka, mitu kraadi süütenurk on max laaderõhu juures? Surveaste 8,5:1?
l
LadaNiva
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)

Postitus Postitas LadaNiva »

Endal on olnud võimalus pooljuhuslikult selle auto sõitu näha. Juhtus see sel suvel ühel kuusalu valla maanteel. Ise olin teepervel, kui see masin ühelt metsateelt välja tuiskas. Kõigepealt "hirmus" hääl ja siis see kiirus. Ma poleks eales arvanud, et üks ?iguli nii kiiresti sõita võib. Ma ei jõudnud isegi pead nii kiiresti keerata, kui see minust möödus, tõstsin vaid käe (Y). Suu jäi ka igaljuhul lahti! See hetk jääb ma arvan pikaks ajaks meelde.

Igaljuhul on tehtud tubli ja EDU!
Niva- see ongi vene ime!
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Süüte nurkka kahjuks ei tea. Tegelikult tahaks seda isegi teada aga ma ei tea kuidas seda saab mõõta. Surveaste on jah 8,5:1.

Sõitnud olen selle koompotiga mingi 1500-2000 km. Mõned korrad on ka korralikult detoneerinud aga vastu on pidanud imekobel isegi sellele. Kõige nõrgemaks kohaks on kolvid mis oleks mõtekas sellise võimsuse juures välja vahetada.
Jahutus ventikas on Spal'i õhuke ventikas.

[Muudetud: 1-12-2009 Janar]
j
Janar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Jaan 2006 17:16
Asukoht: Kuusalu
Autod: Audi 80 2.8 quattro; Vaz 2101 turbo

Postitus Postitas Janar »

Algselt postitas: LadaNiva
Endal on olnud võimalus pooljuhuslikult selle auto sõitu näha. Juhtus see sel suvel ühel kuusalu valla maanteel. Ise olin teepervel, kui see masin ühelt metsateelt välja tuiskas. Kõigepealt "hirmus" hääl ja siis see kiirus. Ma poleks eales arvanud, et üks ?iguli nii kiiresti sõita võib. Ma ei jõudnud isegi pead nii kiiresti keerata, kui see minust möödus, tõstsin vaid käe (Y). Suu jäi ka igaljuhul lahti! See hetk jääb ma arvan pikaks ajaks meelde.

Igaljuhul on tehtud tubli ja EDU!
Ma vist isegi mäletan sind. Kui ma õigesti mäletan siis sel ajal oli rõhk u. 0,9 bar. 1,4 bar'iga on minek ikka hoopis parem.
m
maikel06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 30 Jaan 2007 21:11
Asukoht: jõgeva
Autod: 21063

Postitus Postitas maikel06 »

Väga tore aparaat .
Küsiks veel, et mis otstarbel auto ehitatud on ?

Palju edu sulle ! :cool:
:)
Vasta