Lada 21013 wolfestein 1983

Lada 21013 wolfestein 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
w
wolfestein
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 26 Okt 2009 17:05
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21013

Lada 21013 wolfestein 1983

Postitus Postitas wolfestein »

minul on siis selline, kui parandamiseks suvel läheb siis läheb nats teie abi vaja

rohkem pilte näeb siit http://viewmorepics.myspace.com/index.c ... mId=998765

[Muudetud: 12-11-2009 wolfestein]

[Muudetud: 12-11-2009 wolfestein]

[Muudetud: 12-11-2009 wolfestein]

[Muudetud: 2-12-2009 wolfestein]Pilt
Kasutaja avatar
karl01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Sept 2009 00:00
Asukoht: Tallinn
Autod: 2101

Postitus Postitas karl01 »

mis aasta? mitu kasutajat? mis edasised plaanid? tuuning või originaal? seis paistab üsna hull aga mis seis päriselt on?
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
w
wolfestein
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 26 Okt 2009 17:05
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas wolfestein »

Ma aastat ei tea, niipalju tean et neljas aprill 1983 sai see auto esimest korda registrisse
Mina olen ainuke omanik ja kasutaja, jõulude aeg saab tüdrukule sõitmist õpetada ja siis suvel toon liiva ja pärast seda siis on plaanis parandama hakkata.
Mõte on ikka orginaal teha, mitte mingi ületuunitud koletis.
Seis on autol selline et, karbid on suht pehmed aga natuke ikka kannatavad seda autot, taga nii paremal kui vasakull pool kagasnikus suured rooste augud, tagavara ratta all on eriti hull see seis

[Muudetud: 12-11-2009 wolfestein]

[Muudetud: 2-12-2009 wolfestein]
Kasutaja avatar
karl01
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 15 Sept 2009 00:00
Asukoht: Tallinn
Autod: 2101

Postitus Postitas karl01 »

aasta võiks ka ikka teada saada ja vaadates piltide pealt siis uss on ikka hea isuga olnud! aga edu ja ehk tuleb siit ka midagi head tulevikus!:spin
Enamjaolt on ikkagi süüdi istme ja rooli vaheline tihend!
w
wolfestein
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 26 Okt 2009 17:05
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas wolfestein »

ussi poiss on jah päris korralikult seal maiustanud
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

Kuidas se asi nii hulluks läinud?
Soolaveega pestnud we:o
Aga muidu edu ja palju viitsimist;)
w
wolfestein
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 26 Okt 2009 17:05
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas wolfestein »

ostsin sellisena, ennem seisis mingi kaks aastat muru peal(lageda taeva all)
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Siin müüdi vahepeal näiteks 20 000.- krooniga perfektse kerega 06. Osta selline tuleb ju lõppkokkuvõttes odavam, algul jah tundub täiesi segane idee. Keevitamine pole odav, värvimine (koos kõige juurde kuuluvaga ka mitte) + muud jamad. Enda närvid maksavad ka midagi, võiks ju mingit korraliku kerega autot pigem värvida. Minu mõte lihtsalt, samas ma olen nõrk ka. Enda oma viisin vanarauda (mis oli küllalt korralik veel).
Ei taha küll tuju ära viia, aga see peaks ikka suhteliselt väike osa roostest olema mida näed. Pärast on kogemata auto ümber posti libedaga ja siis mõeldakse miks nii suured vigastused on.
Edu sulle!

[Muudetud: 12-11-2009 Suska]

[Muudetud: 12-11-2009 Suska]
w
wolfestein
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 26 Okt 2009 17:05
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas wolfestein »

selle ostsin aint 700.- ja noh, mul pole võtta kuskilt seda 20 tonni
mul onu juures kõik olemas mis vaja
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Point on sees, ise tehes on raske tehase kvaliteeti saada. Aga kui pealehakkamist on ja vahendeid ka, siis miks mitte (kuigi mida korralikum toorik, seda vähem jama endal on, läbinisti mäda kere üles töötada on ka mõttetu).:spin 700 kulli eest võid ta ju doonoriks ka jätta ja mõne kilo eest vähe kabedama asja valida.
m'kay
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

kas pole mitte nii et kui põhi korras ja lansekad korras , et miks siis mitte plekke ära vahetada vms ?

Muidu palju edu ja jaksu ning paksurahakotti ;)
viiendaga kohapealt!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Mis seal nüüd siis nii katastroofilist on ?
Hullemaidki nähtud, millest on tehtud väga korralik lõpptulemus.

Aga ühe asja tahaks kohe ära küsida...

Kas neid kerevärvi rehve saab Kauppamaailmast :D
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
w
wolfestein
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 26 Okt 2009 17:05
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas wolfestein »

rehvid värvisin ise, mulle meeldivad valgete seintega kummid
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Ma lihtsalt tahtsingi tähelepanu sellele juhtida, et seal põhja all võib-olla polegi enam midagi kui veidi lammutama hakata. Aga ma ütlesin, ma pole mingi seletaja. Edu!
w
wolfestein
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 26 Okt 2009 17:05
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas wolfestein »

põhi on tipp topp , isegi ühtegi mõlki ei märganud
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Proovi kruvika või pisikese haamriga toksida.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Kahtlane jah, aga kui põhi on tõesti tip-top, siis miks mitte. Kuidas on lansekad, poolraamid? Ega keegi enne sind sellele juba "kap-remonti" teinud ei ole? (kellegi teise kökerdamist normaalseks teha on tunduvalt raskem kui tehaseplekiga askeldada;)) Kruvikas on muide peamine töövahend aukude avastamisel, vaata või corrado teemast "enne ja pärast kruvikaga sorkimist":P
m'kay
w
wolfestein
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 26 Okt 2009 17:05
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas wolfestein »

mootorile on vist tehtud, need pool raamid on natuke kehvemas seisus:sein
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Kruvikas on muide peamine töövahend aukude avastamisel, vaata või corrado teemast "enne ja pärast kruvikaga sorkimist":P
Otsisin, mis ma otsisin, üles ei leidnud, linki on jagada? :P

Teemasse: Valdav enamus kordi ei ole põhi, poolraamid ja muud tüüpilised murekohad paremas konditsioonis kui karbid, tiivad jms mis väljast silma paistab. Võin rängalt eksida, aga tõenäoliselt on omanikul peale mehist "kruvika kuuri" ehitamisisu kadunud.

[Muudetud: 14-11-2009 iisak]
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

Kuule tõesti, kui tahad klassikut teha, siis oleks ikka mõistlikum parem toorik valida. Näiteks minu oma täitsa saadaval ;)
Vasta