220Hp Ladale?

220Hp Ladale?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

220Hp Ladale?

Postitus Postitas JannoO »

Küsimus lihtne , plaan proovida lada kapoti alla panna mersu r6 220hp mootor, kuna mootor on suur siis tahaks teada palju on võimalik mootorit salongi poole viia ? sealt siis järeldan kas hakkata paigaldama või mitte!
Teeme Sitast Saia!
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Nii palju, kui ise oled valmis. Salongisoojendus unusta heaga ära, eks sa pead ise mõõdulindiga jooksma hakkama.
Jõud taga, peab minema.
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

Postitus Postitas JannoO »

Selles see asi ongi et soendus kaob, mis veel võib hakkata huiama? kaugele käigukang võib jääda jne:D
Teeme Sitast Saia!
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Oleneb, kui pikad käed sul on, kas roolikarp jääb ette, roolilati peale tuleb ka arvatavasti üle minna, kus mesa käigukang asub. Uuri analoogseid projekte foorumist ;) Enamus tuleb sul ise töö käigus välja leiutada. Kindlasti oleks lihtsam mõni ridaneli mootor vahele sokutada.
Jõud taga, peab minema.
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

Postitus Postitas JannoO »

tegelt kui aus olla siis asi ainult mõõtmises kuna mul seisab kodus mersu millel see mootor peal aga , auto ehitus on analoogne aga asi on selles et kas on mõtekas? kuhu panna õli radikas jne kysimusi ripub õhus tuhandeid kuid pole nii palju tarku kes leiaks neile vastuseid
Teeme Sitast Saia!
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Pead kuskilt maalt alustama. Kõvasti tahtmist on vaja, lõikad natuke, mõtled jälle. Kõike on võimalik teha. Mootorit pead arvatavasti päris palju salongi tooma, soojenduse probleemi saad näiteks lahendada soojendusradikat nihutades. Õliradikale leiad ka kindlasti koha.
Nagu ennist öeldi, mõõdulint kätte ja mõõtma. Endal analoogne projekt käimas.
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

Postitus Postitas JannoO »

väga hea kui leiab kaasosalejaid ja ergutajaid:D nüüd tuleb ainult aega leida:D
Teeme Sitast Saia!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

kõik oleneb sellest kui suurelt plaanid ette võtta. aga ära unusta et suure mootoriga peab ka muu tehnika heas või natuke paremas korras olema. Ise eelistaks sa r4 moororit. et kõik normaalselt ära mahuks pead uue tunneli ja tulemüüri tegema.
6es silinder jääb täielikult tuppa. Mõtle näiteks sellele kuidas sa küünalt vajadusel vahetada saad. Ka kollektorid võtavad palju ruumi. kuhu paned siis piduri süsteemi. pedaale ja rooli peaks kah siis mingi 10-15 cm tahapoole tooma.
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

Postitus Postitas JannoO »

Ma Arvan et alustan mõõtmisest kuna präelt peas tuhandeid kysimusi. aga eks näis kui aega on siis nv teen mõõdulindi ringi:D
Teeme Sitast Saia!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

usun, et mersu mootor on kolakam kui japsi oma.
Pilt
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

Postitus Postitas JannoO »

VAt niimoodi vaadates on ysna sama suured aga jah ilma bi turbota kuid 24 klappi ja liitrite poolest korralik kurgi purk:D
Teeme Sitast Saia!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

01 kapotialune on lumbes 3-5 cm lühem kui 05'l
Kasutaja avatar
JUSTer-D
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
Asukoht: Euroopa
Autod: Lada 2101, 04, 05

Postitus Postitas JUSTer-D »

Vaata, et su mootor üle 2,0L ei ole :) Sest 30% võib olla eelmisest mootorist suurem.
Seadus selline kahjuks, muidu ei pea raam võimsusele vastu.
Pilt
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Algselt postitas: JUSTer-D
Vaata, et su mootor üle 2,0L ei ole :) Sest 30% võib olla eelmisest mootorist suurem.
Seadus selline kahjuks, muidu ei pea raam võimsusele vastu.
see 30% käib ka võimsuse kohta. Ja see loetakse passis oleva võimsuse järgi. 01 parakus maksimum 48 kw seega ametlikult üle 62,4 kw ei saa nagunii mootori võimsus suurened. ja pealegi ei tohi teise automargi mootorit peale panna.
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

Postitus Postitas JannoO »

noh ütleme et sinna tekib kogemata 1 ette tuleb 162kw :D eks näis mis seal vastu peab puur teeb kere tugevamaks ja bmw sild peaks ka suuremaid jõude kannatama
Teeme Sitast Saia!
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Postitus Postitas Thor »

Siis tuleks ka parandada pidureid ja vedrustust.
220hp jõudu vast originaal piduritega kinni ei pea.
Ja kuna jõudu on siis tublisti rohkem, kui originaalis, siis hakkavad silla ja vedrustuse osad kiiremini kuluma.
Lisaks suuremal kiirusel ja paremal kiirendusel võib kere ohtlikult kõikuma hakata ja juhitavus võib kaduda.


Thor.
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

220Hp Ladale?

Postitus Postitas ruudi »

Algselt postitas: JannoO
Küsimus lihtne , plaan proovida lada kapoti alla panna mersu r6 220hp mootor, kuna mootor on suur siis tahaks teada palju on võimalik mootorit salongi poole viia ? sealt siis järeldan kas hakkata paigaldama või mitte!
Miks selle mersuga ei sobi sõita siis, on ju ka tagavedu ? Las Lada jääb Ladaks miks kõik arvavad, et Lada mootoriga ei saa autot liikuma ? Kas sa oled ikka näinud kuidas liigub kollane ringraja kopikas ? Palju lihtsam masinaga legaalselt sõita ka. Kui töömahtu on juurde vaja siis venemaalt pakutakse suuri plokke väntasi ja kolbe töömahu suurendamiseks !
Aga kui eesmärk on panna väljaspool venemaad tehtud tehnika. Pane parem V6 on palju vähem muresi. Mersudel hakkavad vist alates 2,4 liitristest juba V6-ed. 3.0 R6 on vinge häälega ja minekuga küll aga las see jääda suurematele autodele.
Võiks natuke veel uurida maad kas mitte Honda 2 liitristest ei tuld samad hobujõud välja lisaks on nende mootorid palju kompaktsemad ehk väiksema vaevaga mahutatavad.
Algselt postitas: ando
Oleneb, kui pikad käed sul on, kas roolikarp jääb ette, roolilati peale tuleb ka arvatavasti üle minna.
Kuhu see roolilatt veel mahub kui terve kapotialune ja armatuurialune tuleb suurt rasket kolakat mootorit täis ?

[Muudetud: 24-10-2009 ruudi]

[Muudetud: 24-10-2009 ruudi]
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

Postitus Postitas JannoO »

ei mina hakka mingit latti panema, pigem mersu karbi , saab võimendiga rooli. ja mis mersusse puutub siis see sai kõveraks sõidetud:D
Teeme Sitast Saia!
j
JannoO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
Asukoht: Linnamäe
Autod: Chrysler Sebring , 2101

Postitus Postitas JannoO »

Noo nii tegein väiksed mõõtmised ja tulemused olid järgmised. ühe sõnaga häving:sein mootor koos ventika ja radikaga on 90 cm pikk st et mootori tagumine ots jääb täpselt sinna kuhu kinnitub armatuur alt äärest , kõrgus on ligikaugu 60-70 cm mis on kapoti alt natuke väljas, ja laius on koos igasuguste vidinatega 70cm aga keskkohast numbritega 20 , 50 :D nii et kogu krempel on vasakus ääres:D siit tuleb küsimus kas on mõtet hakkata lõikuma????
Teeme Sitast Saia!
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Vast on abi sellisest ehitusest!
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid150621

Selle termosiduriga vendi võid kohe ära unustadam, selle asemele tuleks panna õhuke el. ventikas. Radikas ikka otsitakse vastav kapotialusele. Karteri põhja saab alati ümber teha, et mootorit allapoole lasta, mootori külgedel olevaid "vidinaid" annab ka alati ümber tõsta.
Põhimõtteliselt on võimalik mootori ja salongi vahelist seina tahapoole viia ka pool meetrit.

Kõik on võimalik, kui hästi tahta!
Vasta