220Hp Ladale?
220Hp Ladale?
-
jJannoO
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
- Asukoht: Linnamäe
- Autod: Chrysler Sebring , 2101
220Hp Ladale?
Küsimus lihtne , plaan proovida lada kapoti alla panna mersu r6 220hp mootor, kuna mootor on suur siis tahaks teada palju on võimalik mootorit salongi poole viia ? sealt siis järeldan kas hakkata paigaldama või mitte!
Teeme Sitast Saia!
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Pead kuskilt maalt alustama. Kõvasti tahtmist on vaja, lõikad natuke, mõtled jälle. Kõike on võimalik teha. Mootorit pead arvatavasti päris palju salongi tooma, soojenduse probleemi saad näiteks lahendada soojendusradikat nihutades. Õliradikale leiad ka kindlasti koha.
Nagu ennist öeldi, mõõdulint kätte ja mõõtma. Endal analoogne projekt käimas.
Nagu ennist öeldi, mõõdulint kätte ja mõõtma. Endal analoogne projekt käimas.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
kõik oleneb sellest kui suurelt plaanid ette võtta. aga ära unusta et suure mootoriga peab ka muu tehnika heas või natuke paremas korras olema. Ise eelistaks sa r4 moororit. et kõik normaalselt ära mahuks pead uue tunneli ja tulemüüri tegema.
6es silinder jääb täielikult tuppa. Mõtle näiteks sellele kuidas sa küünalt vajadusel vahetada saad. Ka kollektorid võtavad palju ruumi. kuhu paned siis piduri süsteemi. pedaale ja rooli peaks kah siis mingi 10-15 cm tahapoole tooma.
6es silinder jääb täielikult tuppa. Mõtle näiteks sellele kuidas sa küünalt vajadusel vahetada saad. Ka kollektorid võtavad palju ruumi. kuhu paned siis piduri süsteemi. pedaale ja rooli peaks kah siis mingi 10-15 cm tahapoole tooma.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
see 30% käib ka võimsuse kohta. Ja see loetakse passis oleva võimsuse järgi. 01 parakus maksimum 48 kw seega ametlikult üle 62,4 kw ei saa nagunii mootori võimsus suurened. ja pealegi ei tohi teise automargi mootorit peale panna.Algselt postitas: JUSTer-D
Vaata, et su mootor üle 2,0L ei oleSest 30% võib olla eelmisest mootorist suurem.
Seadus selline kahjuks, muidu ei pea raam võimsusele vastu.
Siis tuleks ka parandada pidureid ja vedrustust.
220hp jõudu vast originaal piduritega kinni ei pea.
Ja kuna jõudu on siis tublisti rohkem, kui originaalis, siis hakkavad silla ja vedrustuse osad kiiremini kuluma.
Lisaks suuremal kiirusel ja paremal kiirendusel võib kere ohtlikult kõikuma hakata ja juhitavus võib kaduda.
Thor.
220hp jõudu vast originaal piduritega kinni ei pea.
Ja kuna jõudu on siis tublisti rohkem, kui originaalis, siis hakkavad silla ja vedrustuse osad kiiremini kuluma.
Lisaks suuremal kiirusel ja paremal kiirendusel võib kere ohtlikult kõikuma hakata ja juhitavus võib kaduda.
Thor.
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
220Hp Ladale?
Miks selle mersuga ei sobi sõita siis, on ju ka tagavedu ? Las Lada jääb Ladaks miks kõik arvavad, et Lada mootoriga ei saa autot liikuma ? Kas sa oled ikka näinud kuidas liigub kollane ringraja kopikas ? Palju lihtsam masinaga legaalselt sõita ka. Kui töömahtu on juurde vaja siis venemaalt pakutakse suuri plokke väntasi ja kolbe töömahu suurendamiseks !Algselt postitas: JannoO
Küsimus lihtne , plaan proovida lada kapoti alla panna mersu r6 220hp mootor, kuna mootor on suur siis tahaks teada palju on võimalik mootorit salongi poole viia ? sealt siis järeldan kas hakkata paigaldama või mitte!
Aga kui eesmärk on panna väljaspool venemaad tehtud tehnika. Pane parem V6 on palju vähem muresi. Mersudel hakkavad vist alates 2,4 liitristest juba V6-ed. 3.0 R6 on vinge häälega ja minekuga küll aga las see jääda suurematele autodele.
Võiks natuke veel uurida maad kas mitte Honda 2 liitristest ei tuld samad hobujõud välja lisaks on nende mootorid palju kompaktsemad ehk väiksema vaevaga mahutatavad.
Kuhu see roolilatt veel mahub kui terve kapotialune ja armatuurialune tuleb suurt rasket kolakat mootorit täis ?Algselt postitas: ando
Oleneb, kui pikad käed sul on, kas roolikarp jääb ette, roolilati peale tuleb ka arvatavasti üle minna.
[Muudetud: 24-10-2009 ruudi]
[Muudetud: 24-10-2009 ruudi]
-
jJannoO
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 13 Okt 2009 20:09
- Asukoht: Linnamäe
- Autod: Chrysler Sebring , 2101
Noo nii tegein väiksed mõõtmised ja tulemused olid järgmised. ühe sõnaga häving:sein mootor koos ventika ja radikaga on 90 cm pikk st et mootori tagumine ots jääb täpselt sinna kuhu kinnitub armatuur alt äärest , kõrgus on ligikaugu 60-70 cm mis on kapoti alt natuke väljas, ja laius on koos igasuguste vidinatega 70cm aga keskkohast numbritega 20 , 50
nii et kogu krempel on vasakus ääres:D siit tuleb küsimus kas on mõtet hakkata lõikuma????

Teeme Sitast Saia!
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Vast on abi sellisest ehitusest!
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid150621
Selle termosiduriga vendi võid kohe ära unustadam, selle asemele tuleks panna õhuke el. ventikas. Radikas ikka otsitakse vastav kapotialusele. Karteri põhja saab alati ümber teha, et mootorit allapoole lasta, mootori külgedel olevaid "vidinaid" annab ka alati ümber tõsta.
Põhimõtteliselt on võimalik mootori ja salongi vahelist seina tahapoole viia ka pool meetrit.
Kõik on võimalik, kui hästi tahta!
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid150621
Selle termosiduriga vendi võid kohe ära unustadam, selle asemele tuleks panna õhuke el. ventikas. Radikas ikka otsitakse vastav kapotialusele. Karteri põhja saab alati ümber teha, et mootorit allapoole lasta, mootori külgedel olevaid "vidinaid" annab ka alati ümber tõsta.
Põhimõtteliselt on võimalik mootori ja salongi vahelist seina tahapoole viia ka pool meetrit.
Kõik on võimalik, kui hästi tahta!