21011, AlvarK, 1977
21011, AlvarK, 1977
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Pole nüüd ammu siia kirjutanud. Vahepeal olen autole peale pannud uue lääne genekarihma ja samuti olen üritanud ära vahetada radiaatori sisu. Viimases on sees selline tume paks vedelik ja ma ei tihka sinna tosooli enne peale valada kui vana kraam väljas. Sellega on aga see probleem, et radiaatoril oleva väljalaskeava kork on niivõrd vana, et mutrivõtmega keerates lõhun ma selle mutri lihtsalt ära
. Küsimus siis selline, et kuidas oleks võimalik see mutter ära saada, kui mutri nurgad on juba ümmargused?
Ahjaa, vahepeal sai ette ostetud ka uus, must 01 embleem
, väga kena näeb välja

Ahjaa, vahepeal sai ette ostetud ka uus, must 01 embleem

Ürita leida kuskilt sobiv(13 oli vist) pingutatav silmusvõti. See on selline nikerdis mille lükkad mutri otsa ja siis keerad pingutuspolti mis tõmbab silmust koomale. Olen näinud ainult vene omasid siiani.
Ja mainin seda ka igaks juhuks, et kui keerad seda polti, siis teise võtmega hoia kindlasti radika otsa kinni, muidu murdub see toru radika küljest lahti suure tõenäosusega.
[Muudetud: 31-10-2009 teitur]
Ja mainin seda ka igaks juhuks, et kui keerad seda polti, siis teise võtmega hoia kindlasti radika otsa kinni, muidu murdub see toru radika küljest lahti suure tõenäosusega.
[Muudetud: 31-10-2009 teitur]
Vahetasin täna ära siis vana tosooli uue vastu ja puhastasin süütepooli(e) ning jagajapealse ära. Pidurite osas targemaks ei saanud, eks ma jälgin nüüd seda kas lekib paar päeva.
Tegelikult tekkis mul veel selline mõte, et kuna auto on siiski tarbeese, võiks sellega sõita ka talvel. On kellelgi mingeid soovitusi, kuidas auto teha talve suhtes roostekindlamaks?
PS! Ostan ka ühe jooksu enam-vähem korralike talverehve (soovitatavalt koos velgedega) , aga kuna olen suhteliselt võhik oleks hea kui te pakuksite 011nele ilusti sobivaid.
Tegelikult tekkis mul veel selline mõte, et kuna auto on siiski tarbeese, võiks sellega sõita ka talvel. On kellelgi mingeid soovitusi, kuidas auto teha talve suhtes roostekindlamaks?
PS! Ostan ka ühe jooksu enam-vähem korralike talverehve (soovitatavalt koos velgedega) , aga kuna olen suhteliselt võhik oleks hea kui te pakuksite 011nele ilusti sobivaid.
- JUSTer-D
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
- Asukoht: Euroopa
- Autod: Lada 2101, 04, 05
Pidurite osas olen niipalju kuulnud, et voolikud mõranevad. Ja väike mõra võib sul piduriõli väla ajada. Aga eks sa uuri ja nuputa. Vaata kõik pidurivoolikud üle.
---
Mul sõbra tuttaval oli nii, et sõidab ja sõidab oma autoga. Aga aru ei saa mis jama on. 25km võtab 5L kütust või isegi rohkem. Vaatas mootorituumi ja kõik seal üle. Ning siis selgus kütusevoolik oli ära mõranenud ja ajas bensiini läbi.
---
Mul sõbra tuttaval oli nii, et sõidab ja sõidab oma autoga. Aga aru ei saa mis jama on. 25km võtab 5L kütust või isegi rohkem. Vaatas mootorituumi ja kõik seal üle. Ning siis selgus kütusevoolik oli ära mõranenud ja ajas bensiini läbi.

-
lLadaNiva
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)
Oma Nivaga on küll talvel sõitmist vähe, kuid olen ta nüüd teist aastat talveks kokku teinud (kogu kere väjast niipalju kui võimalik ka seest, veermikudetailid jne) Dinitrol ML-ga, mille kevadeti eemaldan. Midagi ehk ikka aitab, või mida teised arvavad?Algselt postitas: AlvarK
Tegelikult tekkis mul veel selline mõte, et kuna auto on siiski tarbeese, võiks sellega sõita ka talvel. On kellelgi mingeid soovitusi, kuidas auto teha talve suhtes roostekindlamaks?
Niva- see ongi vene ime!
- Maku2
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 17 Aug 2009 12:00
- Asukoht: Tartu /Pärnumaa
- Autod: SEAT Toledo `99
- Kontakt:
Algselt postitas: LadaNivaOma Nivaga on küll talvel sõitmist vähe, kuid olen ta nüüd teist aastat talveks kokku teinud (kogu kere väjast niipalju kui võimalik ka seest, veermikudetailid jne) Dinitrol ML-ga, mille kevadeti eemaldan. Midagi ehk ikka aitab, või mida teised arvavad?Algselt postitas: AlvarK
Tegelikult tekkis mul veel selline mõte, et kuna auto on siiski tarbeese, võiks sellega sõita ka talvel. On kellelgi mingeid soovitusi, kuidas auto teha talve suhtes roostekindlamaks?
Krt, olgu mis vahendid tahes, ei raatsi mina oma Vaz-ikest soola kätte viia, see raip poeb igale poole:kuri
Metallikratt 

Sõbral oli tarvis kaubamajast tubakat osta, vahetunnis sai siis ära käidud. Talvekad on olemas jah, sain peaaegu uued koos velgedega 800 eest. Pidamine on ikka kordades etem kui vanadega, millel paar mmi mustrit peal 
Piduritega on selline asi, et see läks ise korda üleöö. Tuttav arvas, et piduripumbas oli mingi sodi sees, mis nüüd eest ära liikus.
Maku, ma arvan et ma see talv esialgu proovin sõita, eks kevadel näeb kas järgmine aasta kordab või mitte

Piduritega on selline asi, et see läks ise korda üleöö. Tuttav arvas, et piduripumbas oli mingi sodi sees, mis nüüd eest ära liikus.
Maku, ma arvan et ma see talv esialgu proovin sõita, eks kevadel näeb kas järgmine aasta kordab või mitte
Käisin eelmine nädal ülevaatusel ja ei saanud läbi kuna tagapidurid puudusid. Selle vea suutsin ma täna ära elimineerida, aga uuesti ülevaatusele minnes leiti lausa 2 viga, mille tõttu mind korduvülevaatusele saata:puzzled
1)Vasak sillatala on kinnituse juurest lahti
2)Roolisammas on roolikarbi juurest lahti
Kas keegi lahke inimene selgitaks kuidas need kinni panna, sest mul on homme plaanis auto korda teha, kuid mul pole eriti aimu mil viisil seda teha
1)Vasak sillatala on kinnituse juurest lahti
2)Roolisammas on roolikarbi juurest lahti
Kas keegi lahke inimene selgitaks kuidas need kinni panna, sest mul on homme plaanis auto korda teha, kuid mul pole eriti aimu mil viisil seda teha
