Kas tõesti plokis mõra sees??
Kas tõesti plokis mõra sees??
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kunagi rubla ajal.
Sai siis m??da N?ukogude Liitu ringi kupatatud oma esimese VAZ 2101-ga 1974 aastast.Kuskil ?nnestus nii hullult maantee peal hupata,et tiivik kåis radiaatori alumises vannis.Sinna tekkis auk 55 korda 5 mm!Esimese asulani oli ligi 60 kilomeetrit.Uritasin sinna s?ita.Auk oli nii suur,et ei j?udnud niipalju vett peale valada kui august vålja jooksis.Eks siis mootor sai kuuma ja kulma vett valades t?mbas prao esiseina keti taha.Vesi hakkas immitsema ?li sisse.Sinepipulbriga jånnates sain koju.Siis keevitati aga mootor on kord +100 ja samas -35.Suur temperatuurivahe kangutas prao lahti.
Tundub,et lihtsam uus mootor leida.
S?javåes oli mul ZIL 131 låbis?iduga a`3000 km ja sellel oli ka kummilapp plekiga kruvitud samasse kohta kus sullgi mootoris pragu.
Tundub,et lihtsam uus mootor leida.
S?javåes oli mul ZIL 131 låbis?iduga a`3000 km ja sellel oli ka kummilapp plekiga kruvitud samasse kohta kus sullgi mootoris pragu.
-
hhelitehnik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Ladamees olen
Mina kasutaksin samuti vedelmetalli nagu eespool kõneleja välja pakkus, kunagi kui veel seda asja kasutanud polnud laitsin ta täielikult maha, kuid nüüd kui asjaga tuhandeid kroone kokku hoitud siis on täielik usk asjasse, lihtsalt 100% tuleb metall puhtaks läikima lasta, kaks komponenti segad ära omavahel mögla peale katkisele kohale ja garanteerin kui korralikult teha jääb pidama
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
selleks siis dremelliga pragu korralikult puhtaks uuristada enne värvist ja muust jamast - loomulikult vesi plokist välja ja prao peaks kuidagi kuivaks ka saama...Algselt postitas: helitehnik
Mina kasutaksin samuti vedelmetalli nagu eespool kõneleja välja pakkus, kunagi kui veel seda asja kasutanud polnud laitsin ta täielikult maha, kuid nüüd kui asjaga tuhandeid kroone kokku hoitud siis on täielik usk asjasse, lihtsalt 100% tuleb metall puhtaks läikima lasta, kaks komponenti segad ära omavahel mögla peale katkisele kohale ja garanteerin kui korralikult teha jääb pidama
isiklikult soovitaks otsida mõne 1300 mootori ja ei punniks selle lõhkise 1200 künaga...
keemilise metalli hinna eest saad võibolla juba teise mootori -
väikseid mootoreid antakse praegu pea tasuta vahel juba ära...
loomulikult teise mootori puhastamine ja üle vaatamine võtab aega ja raha, kuid tulemus saab olema kindlasti parem...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."