Kas tõesti plokis mõra sees??

Kas tõesti plokis mõra sees??

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ei tea ,mis vedel metall selle mõra peal teeks:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kunagi rubla ajal.

Postitus Postitas SexSix »

Sai siis m??da N?ukogude Liitu ringi kupatatud oma esimese VAZ 2101-ga 1974 aastast.Kuskil ?nnestus nii hullult maantee peal hupata,et tiivik kåis radiaatori alumises vannis.Sinna tekkis auk 55 korda 5 mm!Esimese asulani oli ligi 60 kilomeetrit.Uritasin sinna s?ita.Auk oli nii suur,et ei j?udnud niipalju vett peale valada kui august vålja jooksis.Eks siis mootor sai kuuma ja kulma vett valades t?mbas prao esiseina keti taha.Vesi hakkas immitsema ?li sisse.Sinepipulbriga jånnates sain koju.Siis keevitati aga mootor on kord +100 ja samas -35.Suur temperatuurivahe kangutas prao lahti.
Tundub,et lihtsam uus mootor leida.
S?javåes oli mul ZIL 131 låbis?iduga a`3000 km ja sellel oli ka kummilapp plekiga kruvitud samasse kohta kus sullgi mootoris pragu.
u
uve6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
Asukoht: Elva
Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line

Postitus Postitas uve6 »

Suur tänu info eest TEILE:)
Eks mõtlen mida teha.
Aga ise mõtlen et kõige parem oleks ikka uus plokk.
Aga hetkel plaanin masina kokku panna ja sõita,mis seal ikka juhtub??
õlis vett pole.
ja täna lasin 1h ringi ja midagi ei tulnud sealt välja temp oli 90
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Äkki värv lihsalt mõras, kui vett ei tule.
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

Nähtud ja kindlalt mõra sees, sooja mootoriga oli silmnähtavalt jooksnud!
h
helitehnik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
Asukoht: Rakvere
Autod: Ladamees olen

Postitus Postitas helitehnik »

Mina kasutaksin samuti vedelmetalli nagu eespool kõneleja välja pakkus, kunagi kui veel seda asja kasutanud polnud laitsin ta täielikult maha, kuid nüüd kui asjaga tuhandeid kroone kokku hoitud siis on täielik usk asjasse, lihtsalt 100% tuleb metall puhtaks läikima lasta, kaks komponenti segad ära omavahel mögla peale katkisele kohale ja garanteerin kui korralikult teha jääb pidama
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: helitehnik
Mina kasutaksin samuti vedelmetalli nagu eespool kõneleja välja pakkus, kunagi kui veel seda asja kasutanud polnud laitsin ta täielikult maha, kuid nüüd kui asjaga tuhandeid kroone kokku hoitud siis on täielik usk asjasse, lihtsalt 100% tuleb metall puhtaks läikima lasta, kaks komponenti segad ära omavahel mögla peale katkisele kohale ja garanteerin kui korralikult teha jääb pidama
selleks siis dremelliga pragu korralikult puhtaks uuristada enne värvist ja muust jamast - loomulikult vesi plokist välja ja prao peaks kuidagi kuivaks ka saama...

isiklikult soovitaks otsida mõne 1300 mootori ja ei punniks selle lõhkise 1200 künaga...
keemilise metalli hinna eest saad võibolla juba teise mootori -
väikseid mootoreid antakse praegu pea tasuta vahel juba ära...
loomulikult teise mootori puhastamine ja üle vaatamine võtab aega ja raha, kuid tulemus saab olema kindlasti parem...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta