karpast tuleb leeki?
karpast tuleb leeki?
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
karpast tuleb leeki?
Nimelt selline viga nagu mainitud.Panen starterit siis kostub pauk ja karpast leeki tuleb.Panin paika selle rihma ratta,ketiratta ja jagaja panin 4janda silindri peale matsu andma.Proovisin vahetada juhtmeid erinevalt,ikka sama lugu.Äkki on tingitud sellest ,et mul peal sierra süütepool?Kas ketiratta augud need mis kaks tükki on nad samad?Võibolla mul vales augus?Tõesti ei suuda enam midagi mõelda.Aidake!
carl-steven berg
mõelda pole siin midagi,
alt keerad märgi paika,
ülevalt keerad märgi paika nii, et 4nda silindri klapid oleks suletud (mõlemad nukid üleval)
seejärel veendud, et jagaja rootor matsu ikka 4ndasse silindrisse laseb,
kui need asjad on tehtud ja ikka ei toimi siis otsi viga süütesüsteemist...
alt keerad märgi paika,
ülevalt keerad märgi paika nii, et 4nda silindri klapid oleks suletud (mõlemad nukid üleval)
seejärel veendud, et jagaja rootor matsu ikka 4ndasse silindrisse laseb,
kui need asjad on tehtud ja ikka ei toimi siis otsi viga süütesüsteemist...
Roolin nii kuis jaksan
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
kahe tihendiga tuli kaant kõvemini kinni ka tõmmata, samuti ei jää tavaliselt pidama tosooli ja õlikanalid kaanes -porr ühesõnaga
klapid regullisid ikka adekvaatselt?
kaane viid kaugemale siis liigub nukk varasemaks..
proovi mootor ikka ilma enne käima saada, kui turbiine aretama hakkad.
kas sul silindris survet tekib üldse?
panid 2originaaltihendit? - seda ei kasutatud ka vene ajal deforseerides, kuna kipub kiirelt läbi põlema ning tihti jääb lekkima.
otsi asja jaoks parem alu või vask vaheplaat mida kasutati - üle laadides tekib ju eriti hele tuli silindrisse ja kuuma palju rohkem - kaua see nii ei kesta.
mina teeks 1500 turbomootori 2108 kolbidega millel suurem süvend sees - saaks surveastme alla ilma mingi keemia ja värgita+ venest telliks korraliku metalltihendi õnnetu originaali asemele.
klapid regullisid ikka adekvaatselt?
kaane viid kaugemale siis liigub nukk varasemaks..
proovi mootor ikka ilma enne käima saada, kui turbiine aretama hakkad.
kas sul silindris survet tekib üldse?
panid 2originaaltihendit? - seda ei kasutatud ka vene ajal deforseerides, kuna kipub kiirelt läbi põlema ning tihti jääb lekkima.
otsi asja jaoks parem alu või vask vaheplaat mida kasutati - üle laadides tekib ju eriti hele tuli silindrisse ja kuuma palju rohkem - kaua see nii ei kesta.
mina teeks 1500 turbomootori 2108 kolbidega millel suurem süvend sees - saaks surveastme alla ilma mingi keemia ja värgita+ venest telliks korraliku metalltihendi õnnetu originaali asemele.
Roolin nii kuis jaksan
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

jagaja võlli saad ju paigaldada vastavalt vajadusele...
metallist ääred on ainult silindri ja õlikanali ümber - õli tagasivool ja tosool ei pruugi tihe jääda ning karter jookseb tosooli täis - see võib juhtuda täiesti ootamatult sõites...
Roolin nii kuis jaksan
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Seega tuleb muretseda uued klapid ja need paika soveldada.Algselt postitas: carl93
Nii mõõtsin surved ära ja survet pole.Klapid kõverad peab ära vahetama siis saab hääli kuulda.Ja ka mõned ringid tehtud:)
Lisaks kontrollida klapipukside seisukorda ja vahetada ka klapisääretihendid, üle vaadata kriitilise pilguga nookurid jne. jne.
[Muudetud: 20-2-2009 Indy]