karpast tuleb leeki?

karpast tuleb leeki?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

karpast tuleb leeki?

Postitus Postitas carl93 »

Nimelt selline viga nagu mainitud.Panen starterit siis kostub pauk ja karpast leeki tuleb.Panin paika selle rihma ratta,ketiratta ja jagaja panin 4janda silindri peale matsu andma.Proovisin vahetada juhtmeid erinevalt,ikka sama lugu.Äkki on tingitud sellest ,et mul peal sierra süütepool?Kas ketiratta augud need mis kaks tükki on nad samad?Võibolla mul vales augus?Tõesti ei suuda enam midagi mõelda.Aidake!
carl-steven berg
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

mõelda pole siin midagi,
alt keerad märgi paika,
ülevalt keerad märgi paika nii, et 4nda silindri klapid oleks suletud (mõlemad nukid üleval)
seejärel veendud, et jagaja rootor matsu ikka 4ndasse silindrisse laseb,

kui need asjad on tehtud ja ikka ei toimi siis otsi viga süütesüsteemist...
Roolin nii kuis jaksan
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Klapid ei lase läbi?

Mõõda surved üle?

[Muudetud: 18-2-2009 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Mootor on kap.remi saanud.Kas võib olla sellest tingitud ,et mul 2 plokikaane tihendit?
carl-steven berg
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

No aga siis liigub ju nukkvõll paigast.:)
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Jap liigub.Aga turpsi hetkel peal pole tuleb veidi hiljem.Ootan mõned voolikud ära
carl-steven berg
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

kui süüde varajane,siis võib ka sellist pulli teha.
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

kahe tihendiga tuli kaant kõvemini kinni ka tõmmata, samuti ei jää tavaliselt pidama tosooli ja õlikanalid kaanes -porr ühesõnaga

klapid regullisid ikka adekvaatselt?
kaane viid kaugemale siis liigub nukk varasemaks..
proovi mootor ikka ilma enne käima saada, kui turbiine aretama hakkad.

kas sul silindris survet tekib üldse?
panid 2originaaltihendit? - seda ei kasutatud ka vene ajal deforseerides, kuna kipub kiirelt läbi põlema ning tihti jääb lekkima.
otsi asja jaoks parem alu või vask vaheplaat mida kasutati - üle laadides tekib ju eriti hele tuli silindrisse ja kuuma palju rohkem - kaua see nii ei kesta.

mina teeks 1500 turbomootori 2108 kolbidega millel suurem süvend sees - saaks surveastme alla ilma mingi keemia ja värgita+ venest telliks korraliku metalltihendi õnnetu originaali asemele.
Roolin nii kuis jaksan
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Mul 2 originaal tihendit seal metallist ääred ümber.Eks ma katsu jamada jagajat kiskusin ära ja panin külge vähemalt 100 korda.Ja kas süüdet tuleb varasemaks keerata seal ketirattast või jagaja juurest?



[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

proovi kõigepealt jagajast hilisemaks keerata
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

:puzzled miks sa süüdet ketirattast keerata tahad?
jagaja võlli saad ju paigaldada vastavalt vajadusele...

metallist ääred on ainult silindri ja õlikanali ümber - õli tagasivool ja tosool ei pruugi tihe jääda ning karter jookseb tosooli täis - see võib juhtuda täiesti ootamatult sõites...
Roolin nii kuis jaksan
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

ok,võtan homme selle teise tihendi ära.
carl-steven berg
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

enne tasuks veenduda milles on asi, kui jälle lammutama hakkad...
Roolin nii kuis jaksan
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: carl93
Tõesti ei suuda enam midagi mõelda.Aidake!

Siis võta korraks aeg maha ja loe vastavasisulist kirjandust...
Ning siis proovi uuesti...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Nii mõõtsin surved ära ja survet pole.Klapid kõverad peab ära vahetama siis saab hääli kuulda.Ja ka mõned ringid tehtud:)
carl-steven berg
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: carl93
Nii mõõtsin surved ära ja survet pole.Klapid kõverad peab ära vahetama siis saab hääli kuulda.Ja ka mõned ringid tehtud:)
Seega tuleb muretseda uued klapid ja need paika soveldada.
Lisaks kontrollida klapipukside seisukorda ja vahetada ka klapisääretihendid, üle vaadata kriitilise pilguga nookurid jne. jne.

[Muudetud: 20-2-2009 Indy]
Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 559
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: Zaz965
Kontakt:

Postitus Postitas nymmik »

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: carl93
Tõesti ei suuda enam midagi mõelda.Aidake!

Siis võta korraks aeg maha ja loe vastavasisulist kirjandust...
Ning siis proovi uuesti...
Enne kui hakata igasugu vurre ja NOSe installima tuleks raamtus mootori põhitõed selgeks teha.
l
lada772
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 31 Jaan 2008 19:36
Asukoht: Valga MK Sangaste
Autod: lada 2101

Postitus Postitas lada772 »

mul oli sama jama kap remonditud mootoril karpast leek väljas korda sain nii kui vahetasin jagaja kondeka ära ja asi korras
Vasta