K: Pihusti"pesade" freesimine plokikaande
K: Pihusti"pesade" freesimine plokikaande
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
K: Pihusti"pesade" freesimine plokikaande
1.7 monopritse Ladale panen peale Nva 4p pritse sisselaskekollektori
Mure selles, et Niva sisselaskekoldel on pihustipesad plokikaande freesitud juba originaalis( sisselaske üleval ääres). Minu tavalisel 1.7 mootoril s eda ei ole.
Küsimus, kas peaksin ka enda plokokaant natukene freesima, et asi saaks täiesti ideaalne?
Ise arvan, et kui ei freesi, siis pihusti pritsib mingi osa küttest vastu plokikaant, mis ette jääb. Mõni arvab, et sellel pole tähtsust
Ja see ka veel, et kui freesin maha selle ette jääva 4mm sügavuse osa, kas ma siis sellise tegevusega "veesärki" ei kahjusta?
Sisselaskekolle juba peaegu valmis keevitatud, kuid alles nüüd avastasin seda:kuri
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
Mure selles, et Niva sisselaskekoldel on pihustipesad plokikaande freesitud juba originaalis( sisselaske üleval ääres). Minu tavalisel 1.7 mootoril s eda ei ole.
Küsimus, kas peaksin ka enda plokokaant natukene freesima, et asi saaks täiesti ideaalne?
Ise arvan, et kui ei freesi, siis pihusti pritsib mingi osa küttest vastu plokikaant, mis ette jääb. Mõni arvab, et sellel pole tähtsust
Ja see ka veel, et kui freesin maha selle ette jääva 4mm sügavuse osa, kas ma siis sellise tegevusega "veesärki" ei kahjusta?
Sisselaskekolle juba peaegu valmis keevitatud, kuid alles nüüd avastasin seda:kuri
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pane pilte ka nii raske hinnata, mul laua peal ainutl 2101 markeeringuga kaas - ilmselt on aga sisselaske portide ava sama valuga
iseenesest on sisselaske kanalite peal ruumi küll niipalju - sisselaske kanalite peal tosool ei käi - seal on kuskil sent ruumi ümarguselt.
silmaga vaadates õnnestuks sinna pihusti kenasti istutada.
proovi mõne tava lada kaane peal näiteks sinna auk puurida sobiva jämedusega ja nurgaga pihusti jaoks.
[Muudetud: 21-1-2009 olaaf]
iseenesest on sisselaske kanalite peal ruumi küll niipalju - sisselaske kanalite peal tosool ei käi - seal on kuskil sent ruumi ümarguselt.
silmaga vaadates õnnestuks sinna pihusti kenasti istutada.
proovi mõne tava lada kaane peal näiteks sinna auk puurida sobiva jämedusega ja nurgaga pihusti jaoks.
[Muudetud: 21-1-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Mul lihtsalt natukene vaja süvendada seda kaant ülevalt poolt. Täiesti uut auku teha pole vaja, kuna pihusti koos sisselaskekoldega jääb umbes 0.5 cm kaugusele plokist.Algselt postitas: olaaf
pane pilte ka nii raske hinnata, mul laua peal ainutl 2101 markeeringuga kaas - ilmselt on aga sisselaske portide ava sama valuga
iseenesest on sisselaske kanalite peal ruumi küll niipalju - sisselaske kanalite peal tosool ei käi - seal on kuskil sent ruumi ümarguselt.
silmaga vaadates õnnestuks sinna pihusti kenasti istutada.
proovi mõne tava lada kaane peal näiteks sinna auk puurida sobiva jämedusega ja nurgaga pihusti jaoks.
[Muudetud: 21-1-2009 olaaf]
Arvan, et kui nüüd pihusti pihustab, siis jääb selle väikese nurgakese taha see kütus kinni.
Sisselaskeavad ju kõikidel ühe suurused(01 jne)
Pildilt näha punaste ringidega kaared, mida peaks/ei peaks plokikaande freesima
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
jah need saad vabalt pordile teha kuid tekib probleem - nimelt ei jätku sul siis tihendile liitpinda plokikaane pool - seal lollakas süvend veel kohe tihendi liitpinna peal - sellepärast mõtlesin, et ehk on lihtsam pihusti otse plokikaande paigutada...
[Muudetud: 21-1-2009 olaaf]
[Muudetud: 21-1-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Esiteks on vaja töödelda plokikaant mitte mootoriplokki. Kütust üldjuhul ploki sisse ei pihustata.
Küll aga sisselaskekanalisse.
Portides suurendatakse kanalit küll vastavalt eesmärgile ja vajadusele, kuid mitte niipalju kui 8 mm...
Praegusel juhul oleneb kõik sisselaskekanalist, ehk siis kui kaantel on sisselaskekanalid erineva kujuga, siis on natuke jama, sest enamjaolt on pihusti suunatud pihustama sisselaske klapi peale.
Sealt tulebki, et kui kanalite kuju on erinev, siis halvimal juhul tuleb äkki hakata isegi pihusti pesa asendit muutma.
Kui Sul on võimalik mõõta ja uurida, kas kanalid on erinevad ja kuhu punkti on suunatud pihusti, siis oleks infost isegi huvitatud.
Pole ühtegi 4 punkti pritsega mootori kaant lähedalt uurida saanud kahjuks
Küll aga sisselaskekanalisse.
Portides suurendatakse kanalit küll vastavalt eesmärgile ja vajadusele, kuid mitte niipalju kui 8 mm...
Praegusel juhul oleneb kõik sisselaskekanalist, ehk siis kui kaantel on sisselaskekanalid erineva kujuga, siis on natuke jama, sest enamjaolt on pihusti suunatud pihustama sisselaske klapi peale.
Sealt tulebki, et kui kanalite kuju on erinev, siis halvimal juhul tuleb äkki hakata isegi pihusti pesa asendit muutma.
Kui Sul on võimalik mõõta ja uurida, kas kanalid on erinevad ja kuhu punkti on suunatud pihusti, siis oleks infost isegi huvitatud.
Pole ühtegi 4 punkti pritsega mootori kaant lähedalt uurida saanud kahjuks

- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
No tule vaataAlgselt postitas: PuZuP
Pole ühtegi 4 punkti pritsega mootori kaant lähedalt uurida saanud kahjuks![]()

Jaanus, kui muud üle ei jää, mine lase peale keevitada plokikaanele. Tartus on endine Racetech, praegune mis-iganes firma, kes teeb neid Estfield'e, seal alumiiniumi keevitamiseks vahendid olemas
-
jjaanus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Aug 2008 13:31
- Asukoht: Tartu
- Autod: Lada Nova 21073 95a, Yamaha YZF R6 2000a, Skoda Fabia Combi 2009 a.
Just seal samas Teppan praegu sisselaset teebki
Aga pilt nüüd minu kaanest ja punasega need kohad, kui palju peaks freesima. Mõõtsin siis Niva kolde pealt ära ja märkisin enda omale peale, ning tegin arvutis punaseks, et paremini näha oleks
Liitpinnast jätkub?
Veesärgini ei jõua?
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]
Aga pilt nüüd minu kaanest ja punasega need kohad, kui palju peaks freesima. Mõõtsin siis Niva kolde pealt ära ja märkisin enda omale peale, ning tegin arvutis punaseks, et paremini näha oleks
Liitpinnast jätkub?
Veesärgini ei jõua?
[Muudetud: 21-1-2009 jaanus]

- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Äkki abiks...
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid120541
EDIT: Fotol on küll siiski väljalaskekanal, mis suunaga alla.
[Muudetud: 21-1-2009 Moss]
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid120541
EDIT: Fotol on küll siiski väljalaskekanal, mis suunaga alla.
[Muudetud: 21-1-2009 Moss]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Asi on selles, et kui kaane toorikud venelasel samad, siis vaevalt ta selle pritse jaoks nüüd uut kaant on tegema hakanud, lihtslat 1 tööoperatsioon freespingis juures.
See on siis tagantjärgi tarkus peale teema lugemist:)
aga venelasel ongi selline põhimõte-läbi ajaloo
Millas see monopritse lõppes ja see 4p.pritse hakkas sigullidel/nivadel?
See on siis tagantjärgi tarkus peale teema lugemist:)
aga venelasel ongi selline põhimõte-läbi ajaloo
Millas see monopritse lõppes ja see 4p.pritse hakkas sigullidel/nivadel?
Festina lente!