06 mootor klõbiseb, ei käivitu.
06 mootor klõbiseb, ei käivitu.
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
Mootori saad kätte kui kast all aga tagsi jube jama.1 lõhud ämbliku ära.Saad ka nii ,et tõstad autot ühelt poolt ja poed alla ja siis keerad mutrid lahti ja siis tuleb kast alt.pärast jama peale panna.Kõige parem ikka kui võtad moto maha,siis keerad auto küllili ja siis võtad kasti alt.Pärast paned mootori külge ja kasti otsa.Lihtne
carl-steven berg
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Ära nüüd kurjusta kohe noore mehe peale:rolleyes. Ta mõtleb enne kõik variandid läbi ning valib siis endale sobiva:spin. Ehk siis kanali:DAlgselt postitas: logman
Voi hell.
Keerake nüüd auto veel katusepeale kah, siis kukub mootor ise aite vahelt välja - veel lihtsam.
Mõni mees ei viitsi kanalit koristada ja nüüd arvab, et foorum võtab mootori maha.
Marss tööle, logard!
Nii, läks aega mis ta läks, nüüd ehitus valmis, saab jälle nokitseda auto kallal. esimese asjane pesin mootori ja kogu kapotialuse survekaga ära
ärge näkku lööge, elektrividinaid ei puutunud ja nagunii tuleb klemmid oksiidist puhastada hiljem. nüüd on mootor vähemalt mootori moodi, mitte mingi tatiga koos. vaatan, et käigukasti poldid saaks mootori küljest kenasti lahti ja kui radika ära võtaks siis annaks mootor ettepoole liikuma aga ma ei kujuta ette kui pikalt mootorist võll käigukasti läheb.

Keerad pinguti mutri lahti (13 võti) ja surud heebli vms. asjaga pinguti kokku ja keerad pinguti mutri kinni.
Hammasratta peaks ka niisama kätte saama keti küljest ,kui ta nukkvõlli küljest ära on, kuid pärast mootori koostamist ei saa hammasratast tagasi nuka otsa.
Hammasratta peaks ka niisama kätte saama keti küljest ,kui ta nukkvõlli küljest ära on, kuid pärast mootori koostamist ei saa hammasratast tagasi nuka otsa.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Algselt postitas: hautz
Hammasratta peaks ka niisama kätte saama keti küljest ,kui ta nukkvõlli küljest ära on, kuid pärast mootori koostamist ei saa hammasratast tagasi nuka otsa.
Miks ei saa tagasi?Kui ei sobi siis keerad alt vänta kuni sobib omale kohale.Hammakas ei tohi ainult keti suhtes ära liikuda.Kas mitte kuskil raamatus polnud kus oli näidatud traadiga kinnitatud hammakat kere esipaneeli külge kuhugi?
-
sseenior
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Okt 2008 03:19
- Asukoht: Keila
- Autod: 2106-i ja...Niva`gi
Leia kuskilt vastav kirjandus (seda on eesti keelset parasjagu palju olemas !) ja loe korralikult vastavad asjad läbi,sest isegi kui sulle siin iga liigutus ette öeldakse,teed sa nagunii miskit valesti - no ei saa ette teada,mida teeb keegi,kellel asjast miskit aimu ei ole:seinLisaks pead ju sa kunagi ka kokku panema selle mootori -kas tõesti arvad,et ilma raamatutesse pilku heitmatta sellega hakkama saad:(
Kui tahad asjad korralikult selgeks saada,siis kõigepealt teooria raamatutest ja seejärel mõne teadjamehega koos vajalik töö teha,sest ega raamat ka kõike õpeta:) Säästad aega ja raha,sest muidu rikud nagunii miskit ära ja....mony
Kui tahad asjad korralikult selgeks saada,siis kõigepealt teooria raamatutest ja seejärel mõne teadjamehega koos vajalik töö teha,sest ega raamat ka kõike õpeta:) Säästad aega ja raha,sest muidu rikud nagunii miskit ära ja....mony

Tegelikult on nii ,et tänapäevaseid tsikli mootorieid lappan poolmuidu (R4 mootorid) kui autode kallale pole veel jõudnud. Seetõttu põhi asju oskan ja tean, kuid küsin just sellepärast, et autol need võivad teistmoodi olla. Ja selles olen kindel et ma selle mootori ka pärast kokku panen, rohenäpp ei ole !
Sobimine sobimiseks ,alt peab väntvõll niikuinii ü.s.s. olema ja nukk märgi järgi paigas(muidugi ,kui hammasratas on juba täpselt paika pandud, võib väntvõlli keerata ,kuid seda kindlasti mitte palju- klapid vs. kolvid).Pärat kindlasti märgid üle kontrollida.Algselt postitas: Varblane
Miks ei saa tagasi?Kui ei sobi siis keerad alt vänta kuni sobib omale kohale.Hammakas ei tohi ainult keti suhtes ära liikuda.Kas mitte kuskil raamatus polnud kus oli näidatud traadiga kinnitatud hammakat kere esipaneeli külge kuhugi?
Keeruline tekst.

Piguti tulleb sellepärast järgi anda ,et proovi pingul ketiga nukahammasratast paika panna;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U