06 mootor klõbiseb, ei käivitu.

06 mootor klõbiseb, ei käivitu.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

ok, siis teen kanali tühjaks..
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Mootori saad kätte kui kast all aga tagsi jube jama.1 lõhud ämbliku ära.Saad ka nii ,et tõstad autot ühelt poolt ja poed alla ja siis keerad mutrid lahti ja siis tuleb kast alt.pärast jama peale panna.Kõige parem ikka kui võtad moto maha,siis keerad auto küllili ja siis võtad kasti alt.Pärast paned mootori külge ja kasti otsa.Lihtne
carl-steven berg
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Voi hell :P.
Keerake nüüd auto veel katusepeale kah, siis kukub mootor ise aite vahelt välja - veel lihtsam :D.

Mõni mees ei viitsi kanalit koristada ja nüüd arvab, et foorum võtab mootori maha.
Marss tööle, logard!
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: logman
Voi hell :P.
Keerake nüüd auto veel katusepeale kah, siis kukub mootor ise aite vahelt välja - veel lihtsam :D.

Mõni mees ei viitsi kanalit koristada ja nüüd arvab, et foorum võtab mootori maha.
Marss tööle, logard!
Ära nüüd kurjusta kohe noore mehe peale:rolleyes. Ta mõtleb enne kõik variandid läbi ning valib siis endale sobiva:spin. Ehk siis kanali:D
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Ise sain kanalita hakkama ja mootori võtsin välja käigukastiga. Natuke improviseerimist ja ongi olemas. :P

[Muudetud: 27-1-2009 MuKi14]
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Asi kisub kurjaks ära ma vaatan:D tegelikult on asi selline, et auto õues ja metallihunnik garaasis. pean siin aru, kas hakata õues mässama või ei ole asjal mõtet. sain oma vastuse siis.
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Nii, läks aega mis ta läks, nüüd ehitus valmis, saab jälle nokitseda auto kallal. esimese asjane pesin mootori ja kogu kapotialuse survekaga ära :sein ärge näkku lööge, elektrividinaid ei puutunud ja nagunii tuleb klemmid oksiidist puhastada hiljem. nüüd on mootor vähemalt mootori moodi, mitte mingi tatiga koos. vaatan, et käigukasti poldid saaks mootori küljest kenasti lahti ja kui radika ära võtaks siis annaks mootor ettepoole liikuma aga ma ei kujuta ette kui pikalt mootorist võll käigukasti läheb.
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

ehk keegi oskab siiski öelda?
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

mida sa saavutada tahad yldse?
mootorit maha võtta?
see ju sulle kenasti eelnevates postitustes lahti seletatud
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Radikas eest,mootor ümberringi asjadest puhtaks 4 käigukasti polti lahti(siduri töösilinder ka) kaks muttrit mootoripatjadelt ja tõsta maha.


Samas on lihtsam plokikaas maha võtta ja pärast plokk eraldi maha tõsta. Endal kergem ja rohkem ruumi.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Hästi hästi, Ainuke küsimus, et kuidas mootori ketti lõdvaks lasta, sest nukkvõllil olev hammikas ei lase plokikaant maha võtta.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Keerad pinguti mutri lahti (13 võti) ja surud heebli vms. asjaga pinguti kokku ja keerad pinguti mutri kinni.

Hammasratta peaks ka niisama kätte saama keti küljest ,kui ta nukkvõlli küljest ära on, kuid pärast mootori koostamist ei saa hammasratast tagasi nuka otsa.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Algselt postitas: hautz

Hammasratta peaks ka niisama kätte saama keti küljest ,kui ta nukkvõlli küljest ära on, kuid pärast mootori koostamist ei saa hammasratast tagasi nuka otsa.

Miks ei saa tagasi?Kui ei sobi siis keerad alt vänta kuni sobib omale kohale.Hammakas ei tohi ainult keti suhtes ära liikuda.Kas mitte kuskil raamatus polnud kus oli näidatud traadiga kinnitatud hammakat kere esipaneeli külge kuhugi?
s
seenior
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 11 Okt 2008 03:19
Asukoht: Keila
Autod: 2106-i ja...Niva`gi

Postitus Postitas seenior »

Leia kuskilt vastav kirjandus (seda on eesti keelset parasjagu palju olemas !) ja loe korralikult vastavad asjad läbi,sest isegi kui sulle siin iga liigutus ette öeldakse,teed sa nagunii miskit valesti - no ei saa ette teada,mida teeb keegi,kellel asjast miskit aimu ei ole:seinLisaks pead ju sa kunagi ka kokku panema selle mootori -kas tõesti arvad,et ilma raamatutesse pilku heitmatta sellega hakkama saad:(
Kui tahad asjad korralikult selgeks saada,siis kõigepealt teooria raamatutest ja seejärel mõne teadjamehega koos vajalik töö teha,sest ega raamat ka kõike õpeta:) Säästad aega ja raha,sest muidu rikud nagunii miskit ära ja....mony ;)
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Tegelikult on nii ,et tänapäevaseid tsikli mootorieid lappan poolmuidu (R4 mootorid) kui autode kallale pole veel jõudnud. Seetõttu põhi asju oskan ja tean, kuid küsin just sellepärast, et autol need võivad teistmoodi olla. Ja selles olen kindel et ma selle mootori ka pärast kokku panen, rohenäpp ei ole !
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: Varblane
Miks ei saa tagasi?Kui ei sobi siis keerad alt vänta kuni sobib omale kohale.Hammakas ei tohi ainult keti suhtes ära liikuda.Kas mitte kuskil raamatus polnud kus oli näidatud traadiga kinnitatud hammakat kere esipaneeli külge kuhugi?
Sobimine sobimiseks ,alt peab väntvõll niikuinii ü.s.s. olema ja nukk märgi järgi paigas(muidugi ,kui hammasratas on juba täpselt paika pandud, võib väntvõlli keerata ,kuid seda kindlasti mitte palju- klapid vs. kolvid).Pärat kindlasti märgid üle kontrollida.
Keeruline tekst. :puzzled


Piguti tulleb sellepärast järgi anda ,et proovi pingul ketiga nukahammasratast paika panna;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta