Mootori müra
Mootori müra
Mootori müra
Olen tähele pannud et minu 013 mootor teeb palju valjumat häält kui mõni 03 või 06.
Mis selle põhjus võib olla?
Kas võib mingi mootori osa kulunud olla või ongi 013 mootor selline?
Mis selle põhjus võib olla?
Kas võib mingi mootori osa kulunud olla või ongi 013 mootor selline?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui mootor ketiga siis see teeb mürinat, eriti kui kett koos pingutite-leevenditega kulunud-veninud..
müra võib teha ka kulunud nukkvõll ja/või nookurid ja/või siis suurenenud klapivahed. neid kohti on veel muidugi aga need peaks olema peamised
müra võib teha ka kulunud nukkvõll ja/või nookurid ja/või siis suurenenud klapivahed. neid kohti on veel muidugi aga need peaks olema peamised
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Aga mis vahe sel muidu on? Mul on 05 ja algul oli elektriline, nyyd aga ennem kui ma selle auto endale sain ajas üks botaanik käpad külge ja tegi mehhaaniliseks ümber. Aga kuidas seda siis nyyd tagasi elektriliseks ümber saab teha?Esialgne postitaja sigle
Kuda sul ventikas on , kas elektriline või veepumbalt, seal on üks suur vahe
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Mürin
Milles asi, kui kiirendades 3. või 4. käiguga, eriti neljandaga teeb mootor tavapärasest palju tugevamat müra? Sumpsi veaga tegu igatahes pole, see uus ja terve.
Loodan, et sellest infost piisas:puzzled
Loodan, et sellest infost piisas:puzzled
Iga ilmaga aktsioonis!
-
rrobikbobic
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Eks siin mängivad rolli juba paljud füüsikanähtused nagu kiirus ,resonants ,helilainete leviku kiirused erinevates keskkondades ,relatiivsusteooria jne...Algselt postitas: IceStorm
Milles asi, kui kiirendades 3. või 4. käiguga, eriti neljandaga teeb mootor tavapärasest palju tugevamat müra? Sumpsi veaga tegu igatahes pole, see uus ja terve.
Loodan, et sellest infost piisas:puzzled
Ega 3.ga paigalt kiirendades algul ju eriti ei pane tähelegi suuremat jora ,kostab see ju ikka hoo suurenedes järjest valjemini. Isegi kui kohalt kaapides minema tuiskaks ,hakkab suurem lärm alles suurema liikumiskiiruse saavutamisel järjest rohkem kõrvu riivama.
Tundub jabur ,aga maakeeles seletatuna hakkad lihtsalt oma mootori häälele "järele jõudma". Logish?
Muidugi lisanduvad ülekannete tekitatud helid + rehvimüra + tuulesahin jpm. ,mis resoneerudes moodustavad kohutava kompoti ja mida ekslikult peetakse vaid mootorimüraks.
Kas tead ,et enamus sellest kompotist jõuab j u h i n i tuuleklaasi ja torpeedopleki vahendusel?
Isoleeri kapotialune polstriga ,nagu originaalis ette nähtud ja klaas "jääb vaiksemaks". Sama tee torpeedopleki
m o o t o r ipoolse küljega. Siis hakkad õigesti kuulma ,kas mootorimüra oli ikka see ,mis kõrvu kostis.
Head pusimist!
JUhtub et leevendi läheb katki, tühikäigul lärmab aga kui gaasi annad vaikselt siis kaob ära, asi nimelt selles et tühikäigul nukkvõll jõuab pöörlemisele järele aga kui natuke gaasi annad siis on vedu peal ja on vaiksem. Minul oli selline juhus. leevendi tükid kukuvad keti ja korpuse vahele ja siis teeb ka lärmi parasjagu.Kui klapikambri kaas maha võtta siis saad näha milles asi need tükid saab tavaliselt välja ka koukida ja kui mutrid väljavõtmise käigus peaks alla kukkuma siis ei juhtu hullu midagi nad jäävad karteri põhjaja võivad seal olla rahumeeli. Leevendi läheb katki tavaliselt siis kui kett on lõdvaks jäänd siis ta peksab leevendi katki.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Motamehe versioonis võib iva sees olla. Samal ajal valju mürinaga hüppab ka seier tahhomeetril kõrgemale. Kui vali mürin kaob liigub seier allapoole tagasi ja edasine liikumine normaalne.
Ja sama lugu on iga kord 3. ja 4. (täna ka 2.) käiguga kiirendades.
Tegu siis sidurilibisemisega?
Ja sama lugu on iga kord 3. ja 4. (täna ka 2.) käiguga kiirendades.
Tegu siis sidurilibisemisega?
Iga ilmaga aktsioonis!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüd juba (viimase postituse info) võib kindlalt väita - sidur libiseb.
Sidur hakkabki tunda andma kõigepealt 4 käiguga. Siis ju vedu raskem. Kui juba kolmas ja teine käik sümptomit näitavad, on tegu juba päris kaugelearenenud veaga.
Pead kiiresti midagi ette võtma. Muidu võid hooratta ka tuksi keerata.
Kontrolli üle siduri vabakäik. Ehk piisab ainult selle reguleerimisest.
Sidur hakkabki tunda andma kõigepealt 4 käiguga. Siis ju vedu raskem. Kui juba kolmas ja teine käik sümptomit näitavad, on tegu juba päris kaugelearenenud veaga.
Pead kiiresti midagi ette võtma. Muidu võid hooratta ka tuksi keerata.
Kontrolli üle siduri vabakäik. Ehk piisab ainult selle reguleerimisest.
C
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Tänud motamehele!
Uue nädala alguses asun asja kallale, siis ka lähem info vea kohta.
---
Lubatud info siis;
autol sai vahetatud siduriketas, milles juba needid kulunud olid ja kaks laagrit. Tulemuseks vaiksem ja parema kiirendusega auto:spin
Teema asukohaga sai küll puusse pandud, sest mootoriga selle probleemi puhul pistmist polnud
. Aga eks vigadest õpitaksegi.
Uue nädala alguses asun asja kallale, siis ka lähem info vea kohta.
---
Lubatud info siis;
autol sai vahetatud siduriketas, milles juba needid kulunud olid ja kaks laagrit. Tulemuseks vaiksem ja parema kiirendusega auto:spin
Teema asukohaga sai küll puusse pandud, sest mootoriga selle probleemi puhul pistmist polnud

Iga ilmaga aktsioonis!