2105VFTS, Ladacoupe, 2001

2105VFTS, Ladacoupe, 2001

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

2105VFTS, Ladacoupe, 2001

Postitus Postitas grimes »

Teema väga sisukas ! :wow
Kasutaja avatar
Ladacoupe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada vfts
Kontakt:

Postitus Postitas Ladacoupe »

carratingus peaks kõik näha olema!
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

Meil on ladaklubi ja tutvu reeglitega kui teema teed :)
k
Kristopoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 06 Dets 2008 18:32
Asukoht: viljandimaa
Autod: Lada 2106,samara
Kontakt:

Postitus Postitas Kristopoiss »

Päris ilusake teine:D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Elementaarne: http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?sport

VFTS-e valmistati Leedus, Vilniuses (Vilniusskaja Fabrika Transportnõh Sdretsv, ehk Vilniuse transpordivahedite tehas). Peainseneriks oli tol ajal leedukas Sigmund Kivert, toomiskoondise direktoriks S.Brundza.

Tänapäevalgi sõidab rallidel mõningaid "VFTS"-e, kuid reeglina pole tegu originaalide, vaid ise seeriaautost ümberkohandatud rallikatega, mille ehitamisel on kasutatud VFTS-ide forsseerimistehnoloogiat ja sarnane välimus on saavutatud iseloomuliku spoilerikomplekti abil.
Kasutaja avatar
Ladacoupe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada vfts
Kontakt:

Postitus Postitas Ladacoupe »

täpselt, ma tean seda ise väga hästi!:o
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

Mis mootoriks 1600 või rohkemat
Kasutaja avatar
Ladacoupe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada vfts
Kontakt:

Postitus Postitas Ladacoupe »

Mootoriks on 1600 ploki peal sportmootor mai hakka kõike loetlema, aga ütlen niipalju ega seal eriti enam midagi teha ei anna!:)
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
Kasutaja avatar
Marek504
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 31 Aug 2006 21:53
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Marek504 »

Asine auto tundub olema, mulle meeldib:cool:
Tilkuritel mitte tülitada...
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: Marek504
Asine auto tundub olema, mulle meeldib:cool:
Huvipärast küsin, et miks kubatuur 1600 on kui 84 kolvid sees on? Et miks te 76mm vänta kasutate? kuigi ka siis läheks üle normi... ja 170kW - kahtlane, pigem hj?


auto ehitati G.Tammele minuteada (Pipar tegi mootori, kere jms ei tea kes tegi), masinal olid algselt 01 laternad, masina kaal oli tol korral alla 900kg kui mälu ei peta. Peale Ahude auto mahakandmist soetasid nemad selle kere ja panid oma tehnika peale, siis läks see Soele kogu kupatusega, Ahud ise ehitasid uue masina. Peale soed sõitsid sellega erinevad tema tuttavad. Masin ise kõigest 1600cc konega (väidetavalt;) liikus suht nobedalt, tänu just oma kergusele (mis seal tehtud oli ei tea).

Niiet ajalooga masin juba, edu

PS: kas kaardilugeja on Einari sugulane saarelt?

[Muudetud: 17.12.2009 VäikeMägilane]
Festina lente!
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Septembris nägin ise selle masina ära kui Honda Racing Noorteralli käis minu maakohast läbi.
Pilt
Pole ühtegi halba sõna öelda, täitsa asjalik masin on.
Väike video kah stardist: http://toru.ee/view/343594983135
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: VäikeMägilane
... masinal olid algselt 01 laternad....
Mul lõi selle peale kohe ette, et milline see auto varem välja nägi;)


Pilt

Pilt

Pilt
m'kay
Kasutaja avatar
Ladacoupe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada vfts
Kontakt:

Postitus Postitas Ladacoupe »

VäikeMägilane jh siin andmed vähe valesti , aga selle ajaloo kohta on sul suhteliselt õigus , kaal on pregu 850 , aga ega seal sellest mis kunagi oli enam palju peale kere alles ple!
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
Kasutaja avatar
Ladacoupe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada vfts
Kontakt:

Postitus Postitas Ladacoupe »

kaardilugeja on einari vend rainer:) siis teate!
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis teil saaremaa RR juhtus, et tulemus nii tagasihoidlik?
nagu ikka bolverki kastil jäi käik sisse kinni?

[Muudetud: 19-12-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Ladacoupe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada vfts
Kontakt:

Postitus Postitas Ladacoupe »

meil on kast bollverkis remondis ja rr sõitsime mingi vana varu kastiga ja sellel jäi esimese katse stardis esimene käik sisse kinni ja siis veel kolmel katsel poole peal , sinna see esikoht läks , aga teine ikkagi :P, aga mis ikka rahvaralli ei paku meile niikuinii midagi ja me ei püüa seal midagi, sest ilma kiirus legendita ikka üle 50% kiirusest ei sõida , niiiet väikse trenni mõttes sõitsime, sest võistlus kodus käes!



[Muudetud: 19-12-2009 Ladacoupe]
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
Kasutaja avatar
Ladacoupe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada vfts
Kontakt:

mõned pildid siis 2009 hooajast!

Postitus Postitas Ladacoupe »

[Muudetud: 19-12-2009 Ladacoupe]Pilt
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

vaatan et sul esimesed laiendid tava VFTS-ist ümaramad. kelle toodang need on ja kas neid on veel saada, kui on siis mis hinnaga?
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: uzzac
vaatan et sul esimesed laiendid tava VFTS-ist ümaramad. kelle toodang need on ja kas neid on veel saada, kui on siis mis hinnaga?
Need ongi VFTS'i esimesed ümarad laiendid. Karl ise ka otsis neid taga kui tal ühte uut oli vaja aga kusagilt ei leidnud, taastas ühe vana :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

jälle ei näkanud :)
Vasta