
2105VFTS, Ladacoupe, 2001
2105VFTS, Ladacoupe, 2001
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
2105VFTS, Ladacoupe, 2001
Teema väga sisukas ! 

-
kKristopoiss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 06 Dets 2008 18:32
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: Lada 2106,samara
- Kontakt:
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Elementaarne: http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?sport
VFTS-e valmistati Leedus, Vilniuses (Vilniusskaja Fabrika Transportnõh Sdretsv, ehk Vilniuse transpordivahedite tehas). Peainseneriks oli tol ajal leedukas Sigmund Kivert, toomiskoondise direktoriks S.Brundza.
Tänapäevalgi sõidab rallidel mõningaid "VFTS"-e, kuid reeglina pole tegu originaalide, vaid ise seeriaautost ümberkohandatud rallikatega, mille ehitamisel on kasutatud VFTS-ide forsseerimistehnoloogiat ja sarnane välimus on saavutatud iseloomuliku spoilerikomplekti abil.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Huvipärast küsin, et miks kubatuur 1600 on kui 84 kolvid sees on? Et miks te 76mm vänta kasutate? kuigi ka siis läheks üle normi... ja 170kW - kahtlane, pigem hj?Algselt postitas: Marek504
Asine auto tundub olema, mulle meeldib![]()
auto ehitati G.Tammele minuteada (Pipar tegi mootori, kere jms ei tea kes tegi), masinal olid algselt 01 laternad, masina kaal oli tol korral alla 900kg kui mälu ei peta. Peale Ahude auto mahakandmist soetasid nemad selle kere ja panid oma tehnika peale, siis läks see Soele kogu kupatusega, Ahud ise ehitasid uue masina. Peale soed sõitsid sellega erinevad tema tuttavad. Masin ise kõigest 1600cc konega (väidetavalt;) liikus suht nobedalt, tänu just oma kergusele (mis seal tehtud oli ei tea).
Niiet ajalooga masin juba, edu
PS: kas kaardilugeja on Einari sugulane saarelt?
[Muudetud: 17.12.2009 VäikeMägilane]
Festina lente!
Septembris nägin ise selle masina ära kui Honda Racing Noorteralli käis minu maakohast läbi.

Pole ühtegi halba sõna öelda, täitsa asjalik masin on.
Väike video kah stardist: http://toru.ee/view/343594983135

Pole ühtegi halba sõna öelda, täitsa asjalik masin on.
Väike video kah stardist: http://toru.ee/view/343594983135
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
meil on kast bollverkis remondis ja rr sõitsime mingi vana varu kastiga ja sellel jäi esimese katse stardis esimene käik sisse kinni ja siis veel kolmel katsel poole peal , sinna see esikoht läks , aga teine ikkagi
, aga mis ikka rahvaralli ei paku meile niikuinii midagi ja me ei püüa seal midagi, sest ilma kiirus legendita ikka üle 50% kiirusest ei sõida , niiiet väikse trenni mõttes sõitsime, sest võistlus kodus käes!
[Muudetud: 19-12-2009 Ladacoupe]

[Muudetud: 19-12-2009 Ladacoupe]
Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!
- Ladacoupe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 10 Sept 2007 22:08
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: Lada vfts
- Kontakt:
mõned pildid siis 2009 hooajast!
[Muudetud: 19-12-2009 Ladacoupe]

Rallikas võib olla, aga tihend peab olema!